turbo a podložky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2007, 10:59

turbo a podložky

Příspěvek od wintrej »

čaute s čoho vyrábate podložky do turba na vymezdenie vole lopatiek a aké hrubé 0,1mm? dal som tam 0,4mm a záťah turba sa mi posunul o 500ot smerom hore takže je to tupé do 2300ot sa nič nedeje.
Musí ty byť žiaruvzdorný kov? či stači obyčajný. Dík
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4901
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

0,4mm je moc....dej od 0,1 do max 0,2....ideální je z nerezové tyčoviny rovnou nechat vysoustružit delší válečky,jinak co tak čtu,tak si to lidi vytínají z těsnění pod hlavou (z jednoho listu)
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

0,1 je uz celkom dost...ja som pouzil dierkovace a list zo sparomierky 0,1...a to som rozmyslal ze dam 0,05 ale uz to viac krat rozoberat nechcem...radsej nech to ma tupsi nabeh...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Davam 0.3mm ciernu ocel a no problem. Nerez nieje vhodny material nakolko ma velku teplotnu roztaznost. Pricinu oneskoreneho nabehu turba o 500ot. by som hladal skor v netesnosti podtlakovych hadic, prip. actuatora a neda sa vylucit ani opotrebene supatko v N75. A este jedna podstatna vec neposkladali ste zle turbo??? U 9 lopatkoveho sa ta regulacna objimka da otocit zrkadlovo a lopatky sa nedaju zatiahnut nadoraz po cervika.
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

TDI tech píše:Davam 0.3mm ciernu ocel a no problem. Nerez nieje vhodny material nakolko ma velku teplotnu roztaznost. Pricinu oneskoreneho nabehu turba o 500ot. by som hladal skor v netesnosti podtlakovych hadic, prip. actuatora a neda sa vylucit ani opotrebene supatko v N75. A este jedna podstatna vec neposkladali ste zle turbo??? U 9 lopatkoveho sa ta regulacna objimka da otocit zrkadlovo a lopatky sa nedaju zatiahnut nadoraz po cervika.
mas ich aj vo svojom aute?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

víc lidí potvrdilo že 0.2mm už je poznat v nástupu turba, je blbost dávat víc. jinak já to mám z vymezovacího plechu diferenciálu, je tam několik 0.1
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

gabo00000 píše:
TDI tech píše:Davam 0.3mm ciernu ocel a no problem. Nerez nieje vhodny material nakolko ma velku teplotnu roztaznost. Pricinu oneskoreneho nabehu turba o 500ot. by som hladal skor v netesnosti podtlakovych hadic, prip. actuatora a neda sa vylucit ani opotrebene supatko v N75. A este jedna podstatna vec neposkladali ste zle turbo??? U 9 lopatkoveho sa ta regulacna objimka da otocit zrkadlovo a lopatky sa nedaju zatiahnut nadoraz po cervika.
mas ich aj vo svojom aute?
ano ;)
beton
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2010, 07:39
Bydliště: LM

Příspěvek od beton »

no ja mam akurat tiez vycistene, podlozene o 0,1mm.
slabsi nabeh citit celkom dost.
aj podla logov, pred cistenim a po vidno ze turbo natlaci poziadavany tlak pred cistenim okolo 1700-1800 otacok, po je to az niekde okolo 2000.
http://leteckaposta.cz/284394810

vymenena aj hadicka do turba.
zeby este ten ventil robil zradu?

dohadujem uz ale male doladenie softu, dufam ze sa to spravi :-)
vw golf IV ASZ Variant
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tak tady to bude asi tím že byly zatuhlé a zavřené, tudíš lepší náběh ale nefunkčí regulace, překročení tlaku a nouzák...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
beton
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2010, 07:39
Bydliště: LM

Příspěvek od beton »

no zatuhle boli len vo vrchnej uvrati, dolu na ten hraniciny srob sa pritiahla regulacia pekne, tam to slo aj rukou bez banky lahulinko. smerom ked sa vracala naspat hore-do otvorenia lopatiek, tam to pridrhalo vo vrchnej stvrtine riadne.
vw golf IV ASZ Variant
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2007, 10:59

Příspěvek od wintrej »

ja som mal zatuhlé lopatky fest najazdil som 100tis km na nom od novoty.S toho mi vyplýva že každy rok turbo von a vyčistiť ho.Horšie je to že sa mi aj stretli lopatky s vrtulkou turba a vetulka je očesana trochu a regulácia pokryvená.Dal som tam tie podložky 0,4 dočasne ale nabeh turba je až od 2300 a poriadny záťah je až pri 3200ot. Takže čosi na tej vzdialenosti bude.DO buducna to nechcem riešiť podložkami dohodol som si že sa ta vrtulka vymení a aj regulácia sa dá nová.Proste ten nástup pri 1750 ot tam moc chýba.Plyn mám na podlahe a idem ako slimák než sa dostanem na 2500ot. Neviete ako sa mohli stretnúť tie lopatky s vrtuľkou ? My ti akosi nejde do hlavy.
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2007, 10:59

Příspěvek od wintrej »

TDI tech píše:Davam 0.3mm ciernu ocel a no problem. Nerez nieje vhodny material nakolko ma velku teplotnu roztaznost. Pricinu oneskoreneho nabehu turba o 500ot. by som hladal skor v netesnosti podtlakovych hadic, prip. actuatora a neda sa vylucit ani opotrebene supatko v N75. A este jedna podstatna vec neposkladali ste zle turbo??? U 9 lopatkoveho sa ta regulacna objimka da otocit zrkadlovo a lopatky sa nedaju zatiahnut nadoraz po cervika.
neboj všetko som si označil a poskladal ako bolo na to si dávam pozor.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

davam 0.1 a zatím si nikdo nestěžoval na horší nástup ani nevrátil že by se stalo znovu
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Sráč
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2008, 18:55
Bydliště: Brno

Příspěvek od Sráč »

Smoke píše:davam 0.1 a zatím si nikdo nestěžoval na horší nástup ani nevrátil že by se stalo znovu

Já 0,1 a bez problému
leon asv,chip,Race 520,PD pumpa,11mm,GT1749VB,jednohmota SRE HDS57,puky TT,Brake 288mm,FMIC,výfuk durch,egr-váha-kat-off,zatím...3Kw sound
mibfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 08 čer 2008, 12:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od mibfox »

Ahoj,
ja mam na polu 0,15 a naprosta pohoda. Auto uz 3 mesice lita jako fik a pred podlozkama po vycisteni turba byl nouzak hned po 14 dnech.

Pouzito nerez zaruvzdorna ocel, od nejakeho clena zde z fora ze slovenska. Tusim sem platil 7 euro.

Z auta mame doma zase vsichni velku radost, je to radost predjizdet ostatni.
OII kombi, BXE 1.9 tdi @ 92kw a 280nm zatim jen chip
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“