Stránka 1 z 3
životnost hybridu
Napsal: 31 bře 2011, 09:20
od MirekX
Máte někdo nějaký zkušenosti? myslím v autech na denní ježdění. Já mám na hybridu cca 18 tis km a naprosto ok, ale viděl jsem nějaký názory různých zdejších přispěvatelů že hybrid do 10 tis exituje. Podle mě když je dobře udělaný a dobrý soft, tak životnost je vpodstatě stejná jak u každýho jinýho repas turba.
Co vy na to?
Napsal: 31 bře 2011, 09:38
od Marek77
Já si myslím, že to je jako se vším - jak se s tím jezdí.
Pokud má někdo tendence honit to jak skotného švece, odejde mu nejen turbo. Naopak pokud jezdíš pořád normálně a zvýšené výkonové parametry motoru využíváš jen občas, nemůže se tomu nic stát.
Napsal: 31 bře 2011, 16:59
od 1pavel
pokud je blbě vyvážen nebo vůbec a honí se na max co dá ,věřím že nepřežije ani 10 tis km , už jsem takové viděl co Olegoj se nevešli na vyvažovačce ani do grafu

zeptej se jeho
Napsal: 10 dub 2011, 11:11
od levák bob
Marek77 píše:Já si myslím, že to je jako se vším - jak se s tím jezdí.
Pokud má někdo tendence honit to jak skotného švece, odejde mu nejen turbo. Naopak pokud jezdíš pořád normálně a zvýšené výkonové parametry motoru využíváš jen občas, nemůže se tomu nic stát.
Nechci se navážet ale to je blbost, pokud s hybridem budeš jezdit "normalně" tudíž jako každej pan klobouk a pak při občasné potřebě předjet na to šlápneš, počítej s tím, že se ti budou zasírat lopatky tak, že pak turbo tlačí nesmysl a opravdu nevydrží ani těch 10tis.km. Mám hybrida do 240PS a šlapu mu na krk každej den samo s rozumem, nebudu na tom stát jak pitomej.., zatím 20tis a pohoda, jakmile se ale dostane k tomu, že auto pujčím a ten člověk s tím jede "normálně" tak si pak dávám chvíli práci než lopatky rozchodím a můžu zase "nenormálně" jet.. Další věc je, že ty turba nemají rády nízký otáčky, myšleno pod 2000.. pokud někdo chce dobrý výkon na to předjetí a zbytek jezdí "normalně" tak proč hybrid, na to stačí 1749VB.. To je můj názor a teď do mě

Re: životnost hybridu
Napsal: 10 dub 2011, 11:20
od levák bob
MirekX píše:Máte někdo nějaký zkušenosti? myslím v autech na denní ježdění. Já mám na hybridu cca 18 tis km a naprosto ok, ale viděl jsem nějaký názory různých zdejších přispěvatelů že hybrid do 10 tis exituje. Podle mě když je dobře udělaný a dobrý soft, tak životnost je vpodstatě stejná jak u každýho jinýho repas turba.
Co vy na to?
Jo, jsme na tom podobně, mam cca 20tis. jezdím s tím denně a shoduji se s tvým názorem. Pokud je to všechno uděláno jak má(myslím vyvážení,těsnost vedení, kvalitní soft), mělo by fungovat ku spokojenosti majitele tak jako repas. Teda mnohem lépe

Napsal: 10 dub 2011, 13:27
od Smoke
pokud je dobře složeno nevidim důvod proč by se měli zasírat lopatky, a už vůbec ne za krátkou chvílu

Napsal: 10 dub 2011, 16:40
od Pagoš
Mam na hybridu do 200PS najeto zhruba 50tisíc a žádnej problém. A tlačim 1,9bar.
Napsal: 10 dub 2011, 20:22
od Forest
1pavel píše:už jsem takové viděl co Olegoj se nevešli na vyvažovačce ani do grafu

zeptej se jeho
... "Karpaty ze severu"

Jinak muzes to honit jak chces, PAKLIZE je dobre udelany soft, tedy s ohledem na EGT, EMP atd.
levák bob píše:Další věc je, že ty turba nemají rády nízký otáčky, myšleno pod 2000
Myslis souvislost s mazanim nebo co jsi tim chtel rict? A definuj prosim pojem "nizke otacky". Predem diky.
Jinak s turbem je to (paklize je dobre slozeno a hlavne vyvazeno) jako s zenskou

Predehra a dohra jsou zakladem kvalitniho vykonu a dlouhe zivotnosti

Jinymi slovy, zahrivat, dochlazovat, pouzivat kvalitni olej (podminkou je opet rozmuny SW), zamezit samozrejme bordelu v sani a muzete si v klidu uzivat.
Napsal: 11 dub 2011, 09:21
od fabiátor
Smoke píše:pokud je dobře složeno nevidim důvod proč by se měli zasírat lopatky, a už vůbec ne za krátkou chvílu

Podle meho nazoru jednoduse proto, ze hybrid potrebuje dole k roztoceni trochu vic nafty nez treba VA nebo VB turbo. No a pak je to uz klasika. Nevyuzivas-li cely regulacni rozsah lopatek turba, casem v polohach, kam ty naklapeci lopatky pri svatecnim jezdeni nikdy nedojdou, zustanou nanosy karbonu a dalsiho svinstva. Kdyz pak slapnes poradne na plyn a regulace se snazi ziskat max. tlak, lopatky ti vlitnou do toho sajrajtu a zustanou tam viset. Pak nasleduje prechod do nouzaku diky prekroceni maxima. Pokud teda nahodou neni v softu vyrazeno i toto

Napsal: 11 dub 2011, 09:43
od Smoke
spíš bys sis měl zjistit proč se lopatky zadíraj
já vždy viděl kov na kov, malou vůlí a pouhé vyčištění od sazí nikdy nepomohlo, a to i když maf off

Napsal: 11 dub 2011, 10:34
od Forest
fabiátor píše:...
Tak neporizujes si hybrida / velke turbo na to, aby ses s tim loudal, ne?

Ja teda vzdy preventivne kdyz vim, ze jsem s tim jezdil couracky, tak tomu nalozim a pekne jim prozenu perka.
Napsal: 11 dub 2011, 20:10
od fabiátor
Forest píše:...
jj taky nerikam, ze ja mam problem s pridiranim lopatek regulace, jen jsem odpovidal na polozenou otazku

Napsal: 11 dub 2011, 20:31
od titan0306
Já mám hybrida 5let na denní ježdění a funguje pořád
Napsal: 19 dub 2011, 13:25
od SLIVATOR
a ja mam hybrida ve VB obalu na 200HP pri 1,9baru a regulace se pridřela..a to dost
Napsal: 22 kvě 2011, 15:10
od levák bob
Forest píše:1pavel píše:už jsem takové viděl co Olegoj se nevešli na vyvažovačce ani do grafu

zeptej se jeho
... "Karpaty ze severu"

Jinak muzes to honit jak chces, PAKLIZE je dobre udelany soft, tedy s ohledem na EGT, EMP atd.
levák bob píše:Další věc je, že ty turba nemají rády nízký otáčky, myšleno pod 2000
Myslis souvislost s mazanim nebo co jsi tim chtel rict? A definuj prosim pojem "nizke otacky". Predem diky.
Jinak s turbem je to (paklize je dobre slozeno a hlavne vyvazeno) jako s zenskou

Predehra a dohra jsou zakladem kvalitniho vykonu a dlouhe zivotnosti

Jinymi slovy, zahrivat, dochlazovat, pouzivat kvalitni olej (podminkou je opet rozmuny SW), zamezit samozrejme bordelu v sani a muzete si v klidu uzivat.
Nevím jestli si děláš srandu nebo co,sám jsi mě ocitoval:" myšleno pod 2000" a promin, že jsem nenapsal (otáček za minutu).Vycházím z předpokladu, že turba nemaj rády zatíženi v nízkých ot.(u serie se hranice posouvá dolů) a pokud se postaví hybrid aby fungoval při daleko větším výkonu tak to asi milovat nebude..prostě ho pan klobouk zasere dřív než serii, jak už je výše napsáno S tím ostatním naprostý souhlas.. A pánové, já ten problém nemám pouze pokud auto půjčím
