Stránka 1 z 3

životnost hybridu

Napsal: 31 bře 2011, 09:20
od MirekX
Máte někdo nějaký zkušenosti? myslím v autech na denní ježdění. Já mám na hybridu cca 18 tis km a naprosto ok, ale viděl jsem nějaký názory různých zdejších přispěvatelů že hybrid do 10 tis exituje. Podle mě když je dobře udělaný a dobrý soft, tak životnost je vpodstatě stejná jak u každýho jinýho repas turba.
Co vy na to?

Napsal: 31 bře 2011, 09:38
od Marek77
Já si myslím, že to je jako se vším - jak se s tím jezdí.

Pokud má někdo tendence honit to jak skotného švece, odejde mu nejen turbo. Naopak pokud jezdíš pořád normálně a zvýšené výkonové parametry motoru využíváš jen občas, nemůže se tomu nic stát.

Napsal: 31 bře 2011, 16:59
od 1pavel
pokud je blbě vyvážen nebo vůbec a honí se na max co dá ,věřím že nepřežije ani 10 tis km , už jsem takové viděl co Olegoj se nevešli na vyvažovačce ani do grafu :roll: zeptej se jeho

Napsal: 10 dub 2011, 11:11
od levák bob
Marek77 píše:Já si myslím, že to je jako se vším - jak se s tím jezdí.

Pokud má někdo tendence honit to jak skotného švece, odejde mu nejen turbo. Naopak pokud jezdíš pořád normálně a zvýšené výkonové parametry motoru využíváš jen občas, nemůže se tomu nic stát.


Nechci se navážet ale to je blbost, pokud s hybridem budeš jezdit "normalně" tudíž jako každej pan klobouk a pak při občasné potřebě předjet na to šlápneš, počítej s tím, že se ti budou zasírat lopatky tak, že pak turbo tlačí nesmysl a opravdu nevydrží ani těch 10tis.km. Mám hybrida do 240PS a šlapu mu na krk každej den samo s rozumem, nebudu na tom stát jak pitomej.., zatím 20tis a pohoda, jakmile se ale dostane k tomu, že auto pujčím a ten člověk s tím jede "normálně" tak si pak dávám chvíli práci než lopatky rozchodím a můžu zase "nenormálně" jet.. Další věc je, že ty turba nemají rády nízký otáčky, myšleno pod 2000.. pokud někdo chce dobrý výkon na to předjetí a zbytek jezdí "normalně" tak proč hybrid, na to stačí 1749VB.. To je můj názor a teď do mě :P

Re: životnost hybridu

Napsal: 10 dub 2011, 11:20
od levák bob
MirekX píše:Máte někdo nějaký zkušenosti? myslím v autech na denní ježdění. Já mám na hybridu cca 18 tis km a naprosto ok, ale viděl jsem nějaký názory různých zdejších přispěvatelů že hybrid do 10 tis exituje. Podle mě když je dobře udělaný a dobrý soft, tak životnost je vpodstatě stejná jak u každýho jinýho repas turba.
Co vy na to?


Jo, jsme na tom podobně, mam cca 20tis. jezdím s tím denně a shoduji se s tvým názorem. Pokud je to všechno uděláno jak má(myslím vyvážení,těsnost vedení, kvalitní soft), mělo by fungovat ku spokojenosti majitele tak jako repas. Teda mnohem lépe :D

Napsal: 10 dub 2011, 13:27
od Smoke
pokud je dobře složeno nevidim důvod proč by se měli zasírat lopatky, a už vůbec ne za krátkou chvílu ;)

Napsal: 10 dub 2011, 16:40
od Pagoš
Mam na hybridu do 200PS najeto zhruba 50tisíc a žádnej problém. A tlačim 1,9bar.

Napsal: 10 dub 2011, 20:22
od Forest
1pavel píše:už jsem takové viděl co Olegoj se nevešli na vyvažovačce ani do grafu :roll: zeptej se jeho
... "Karpaty ze severu" (rofl) Jinak muzes to honit jak chces, PAKLIZE je dobre udelany soft, tedy s ohledem na EGT, EMP atd.
levák bob píše:Další věc je, že ty turba nemají rády nízký otáčky, myšleno pod 2000
Myslis souvislost s mazanim nebo co jsi tim chtel rict? A definuj prosim pojem "nizke otacky". Predem diky.

Jinak s turbem je to (paklize je dobre slozeno a hlavne vyvazeno) jako s zenskou (noteeth) Predehra a dohra jsou zakladem kvalitniho vykonu a dlouhe zivotnosti 8) Jinymi slovy, zahrivat, dochlazovat, pouzivat kvalitni olej (podminkou je opet rozmuny SW), zamezit samozrejme bordelu v sani a muzete si v klidu uzivat.

Napsal: 11 dub 2011, 09:21
od fabiátor
Smoke píše:pokud je dobře složeno nevidim důvod proč by se měli zasírat lopatky, a už vůbec ne za krátkou chvílu ;)
Podle meho nazoru jednoduse proto, ze hybrid potrebuje dole k roztoceni trochu vic nafty nez treba VA nebo VB turbo. No a pak je to uz klasika. Nevyuzivas-li cely regulacni rozsah lopatek turba, casem v polohach, kam ty naklapeci lopatky pri svatecnim jezdeni nikdy nedojdou, zustanou nanosy karbonu a dalsiho svinstva. Kdyz pak slapnes poradne na plyn a regulace se snazi ziskat max. tlak, lopatky ti vlitnou do toho sajrajtu a zustanou tam viset. Pak nasleduje prechod do nouzaku diky prekroceni maxima. Pokud teda nahodou neni v softu vyrazeno i toto :-)

Napsal: 11 dub 2011, 09:43
od Smoke
spíš bys sis měl zjistit proč se lopatky zadíraj
já vždy viděl kov na kov, malou vůlí a pouhé vyčištění od sazí nikdy nepomohlo, a to i když maf off ;)

Napsal: 11 dub 2011, 10:34
od Forest
fabiátor píše:...
Tak neporizujes si hybrida / velke turbo na to, aby ses s tim loudal, ne? (noteeth) Ja teda vzdy preventivne kdyz vim, ze jsem s tim jezdil couracky, tak tomu nalozim a pekne jim prozenu perka.

Napsal: 11 dub 2011, 20:10
od fabiátor
Forest píše:...
jj taky nerikam, ze ja mam problem s pridiranim lopatek regulace, jen jsem odpovidal na polozenou otazku ;)

Napsal: 11 dub 2011, 20:31
od titan0306
Já mám hybrida 5let na denní ježdění a funguje pořád

Napsal: 19 dub 2011, 13:25
od SLIVATOR
a ja mam hybrida ve VB obalu na 200HP pri 1,9baru a regulace se pridřela..a to dost

Napsal: 22 kvě 2011, 15:10
od levák bob
Forest píše:
1pavel píše:už jsem takové viděl co Olegoj se nevešli na vyvažovačce ani do grafu :roll: zeptej se jeho
... "Karpaty ze severu" (rofl) Jinak muzes to honit jak chces, PAKLIZE je dobre udelany soft, tedy s ohledem na EGT, EMP atd.
levák bob píše:Další věc je, že ty turba nemají rády nízký otáčky, myšleno pod 2000
Myslis souvislost s mazanim nebo co jsi tim chtel rict? A definuj prosim pojem "nizke otacky". Predem diky.

Jinak s turbem je to (paklize je dobre slozeno a hlavne vyvazeno) jako s zenskou (noteeth) Predehra a dohra jsou zakladem kvalitniho vykonu a dlouhe zivotnosti 8) Jinymi slovy, zahrivat, dochlazovat, pouzivat kvalitni olej (podminkou je opet rozmuny SW), zamezit samozrejme bordelu v sani a muzete si v klidu uzivat.
Nevím jestli si děláš srandu nebo co,sám jsi mě ocitoval:" myšleno pod 2000" a promin, že jsem nenapsal (otáček za minutu).Vycházím z předpokladu, že turba nemaj rády zatíženi v nízkých ot.(u serie se hranice posouvá dolů) a pokud se postaví hybrid aby fungoval při daleko větším výkonu tak to asi milovat nebude..prostě ho pan klobouk zasere dřív než serii, jak už je výše napsáno S tím ostatním naprostý souhlas.. A pánové, já ten problém nemám pouze pokud auto půjčím (LOL)