megane I 1,9 neštartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
megane I 1,9 neštartuje
Renault megane I 1,9 F9Q736 dti nenaštartuje. Problém bude asi v immobilizéry. Po zapnutí klučika chýba napätie na stop ventile vstrekovacieho čerpadla ked pripojím žiarovku na stop ventil čerpadla tak po zapnutí klučika len preblikne a dalej nic asi blokuje immo. Po zapnutí klučika sa kontrolka imma rýchlo rozbliká majitelka spomínala že kontrolka rýchlo blikala už pri kupe ale auto normálne išlo. Ked sa napojím KTSku na motor tak 0 závad a v meraných hodnotách ked dám stav imma tak vypisuje Kod naučen a v RJ immobilizéru O závad tak sem z teho nejak zmatený kde začat asi to je nejaké zblblé
No jestli je to DTi s elektricky řízeným čerpadlem, pak mu napájení stop ventilu nepomůže,, je divné že blikala kontrolka imma a auto jezdilo,to by tam muselo být už udělané immo OFF.
Jestli je to verze s rádio dálkou a pevným transporderem v klíči ,dost často zlobí jednotka UCH kde se rozhodí konfigurace a nedojde k rozpoznání klíče.Náprava je jednoduchá ,ale přes CLIPa,bohužel chyba se většinou opakuje a je nejlepší udělat pořádně vypnutí imma v ECU motoru a je klid.
Když mrkneš do měřenejch hodnot v immo ,je rozpoznání klíče O.K?
Jestli je to verze s rádio dálkou a pevným transporderem v klíči ,dost často zlobí jednotka UCH kde se rozhodí konfigurace a nedojde k rozpoznání klíče.Náprava je jednoduchá ,ale přes CLIPa,bohužel chyba se většinou opakuje a je nejlepší udělat pořádně vypnutí imma v ECU motoru a je klid.
Když mrkneš do měřenejch hodnot v immo ,je rozpoznání klíče O.K?
-
Okura
- Aktivista
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 17 dub 2006, 16:38
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
podle toho co píšeš, to není Dti ale dT.
tam rj motoru o immo nic neví, je tam pouze kodovaný stop ventil, které jde přes ucbic. kodovou informací.
pokud ventil po zapnutí klíčku hnedka odpadne zpátky, je problém v immu. potom nejlepe odsekat kryt a připojit na top ventil 15ku. a bude klid.
ale zkontroluj si zda na čerpadle je 12V a zem, měl by tam být konektor se třemi dráty (15ka,zem a immo line)
tam rj motoru o immo nic neví, je tam pouze kodovaný stop ventil, které jde přes ucbic. kodovou informací.
pokud ventil po zapnutí klíčku hnedka odpadne zpátky, je problém v immu. potom nejlepe odsekat kryt a připojit na top ventil 15ku. a bude klid.
ale zkontroluj si zda na čerpadle je 12V a zem, měl by tam být konektor se třemi dráty (15ka,zem a immo line)
Ano je to radiová dálka a transporder je v klučiku. Podla Esi tronicu mi to vyhadzuje DTI. Ktorý trojdrát myslíš na čerpadle aby som skontroloval? zospodu idu 3 dráty 2su na ventil ktorý riadi predvstrek 1 na stop ventil a do hlavy čerpadla ide dalších 7drátov čerpadlo je BOSCH 0 460 414 982 pripojenie plus polu na stop ventil nepomože protože je to elektronikou riadené čerpadlo. tady je výpis z Live dat imobilizéru


Víme, http://www.mtaplus.cz/9__renault-daciaROMEK píše:Bohužel Renault Clip nemámano je tam jednoštekrová jednotka BOSCH vieme to immo nejako natrvalo vypnút?
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
