P: bi-turbo z BMW 3.0, 3.5 D

Inzeráty k archivaci. Pro nové prodeje po 15.10.2018 použijte prosím sekci "Prodám"

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

P: bi-turbo z BMW 3.0, 3.5 D

Příspěvek od Marcos »

1) Prodám plně funkční originální bi-turbo set z BMW X5, X6 - 3.0D, 3.5D. Je z vozu r.v. 2009, najeto kolem 35 tis km. Je to kompletní systém (sací i vyfuková část, tedy včetně všech nezbytných klapek). Pro porovnání, velikost induceru - 49mm a exduceru - 71mm na "velkém" turbu z BMW bi-turbo.
Cena: 19500 Kč

Obrázek
Naposledy upravil(a) Marcos dne 15 čer 2011, 12:27, celkem upraveno 8 x.
Steve
Aktivista
Příspěvky: 1414
Registrován: 17 črc 2008, 07:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun-ve svem----723 14 14 14
Kontaktovat uživatele:

Bi

Příspěvek od Steve »

Když mě to napasuješ nebo nekdo na R32 tak mam zajem :D
Autofolie(19let)-Autoservis(24let)muj tel-723 14 14 14 neni duležite kolik maš kw a jak jedeš rychle, duležity je jestli dojedeš živej!!!!
jezdim Multivan Atlantis 111kw, Octa I ALH,pro zabavu Smart Forfour Brabus 130kw!!!
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Naroubovat na TDi by to šlo, což o to. Ale něco by to stálo.. :)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: Bi

Příspěvek od Forest »

Steve píše:Když mě to napasuješ nebo nekdo na R32 tak mam zajem :D
Obavam se, ze by tam bylo moc vysoke EGT, ktere by vedlo k usmazeni turbodmychadel. Navic by si to zadalo spoustu dalsi uprav. Na R32 dej radeji nejakej set, vyrabi se jich tuny.

Nicmene na TDIcku (a klidne i 1,9tce) si to umim zive predstavit. To velke turbo je velikosti GT2260 takze ten set ma potencial 300koni ... se skvelym spodkem, samozrejme. Proste idealni cesta ke 300 konim na denni jezdeni bez nutnosti vytacet motor 8)

Pred 4 lety bych Ti za to urval ruce (hm)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
maa.ra
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 24 črc 2010, 00:43
Odpovědi: 0

Re: Bi

Příspěvek od maa.ra »

Forest píše:
Steve píše:Když mě to napasuješ nebo nekdo na R32 tak mam zajem :D
Obavam se, ze by tam bylo moc vysoke EGT, ktere by vedlo k usmazeni turbodmychadel. Navic by si to zadalo spoustu dalsi uprav. Na R32 dej radeji nejakej set, vyrabi se jich tuny.

Nicmene na TDIcku (a klidne i 1,9tce) si to umim zive predstavit. To velke turbo je velikosti GT2260 takze ten set ma potencial 300koni ... se skvelym spodkem, samozrejme. Proste idealni cesta ke 300 konim na denni jezdeni bez nutnosti vytacet motor 8)

Pred 4 lety bych Ti za to urval ruce (hm)

na kolik by vyšlo napasovat tohle turbo do 1.9TDI??
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: Bi

Příspěvek od Forest »

maa.ra píše:na kolik by vyšlo napasovat tohle turbo do 1.9TDI??
Netusim, nicmene rozhodne na ne vic, nezli ctvrtinu toho, co to vyslo me :roll:

Kdyz se nad tim zbezne zamyslim, tak bude urcite potreba:
- adaptace na nejake svody ... pri svareni dbat na to, aby byla slitina dostatecne prohrata
- napojeni na vyfuk, sani, stejne jako prostorove reseni ... to by nemel byt problem, zalezitost jen trubek, kolen a silikonovych hadic ... samozrejme, ze je potreba dobre dimenzovat cely saci trakt

... to je zalezitosti "napasovani". Rozhodne bude treba EGT meraku a vice EMP meraku, jakoz i meraku tlaku v sani. Mam duvod se domnivat, ze bude potreba i boost cotrolleru.

... co se ovsem softwaroveho osetreni tyce, zde si nejsem naklady jist. Rozhodne bych to nechal na opravdovych odbornicich. Pravdou zustava, ze by to mela byt vyzva a zpusob jak opravdu prokazat svoje kvality.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Forest: Je mi to jasný. Nebylo potřeba laborovat s něčím novým a "jen" toto tam napasovat.

maa.ra: Máš sz.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no a někoho kdo naladí tu přepínací klapku na plyny to bude asi boj největší..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

ja vidim softa na to tak na 2000e ;)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ladas píše:no a někoho kdo naladí tu přepínací klapku na plyny to bude asi boj největší..
Vyreseno, staci se zamyslet. Chytrost nejsou zadny cary ... PMka ;)

Mno vidite, ted mate i cenu od Brana za soft. Problem bych videl v tom, ze on v tom vidi kseft nikoliv vyzvu predvest svuj um a schopnosti, takze bych asi zkusil stesti jinde.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na druhou stranu lepší kšeft než přetržená hřídel (v černobylu taky zkoušely co to udělá....)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ladas píše:na druhou stranu lepší kšeft než přetržená hřídel (v černobylu taky zkoušely co to udělá....)
Souhlas, proto muzi vetsinou pro zivot (chapej manzelstvi) uprednostnuji zeny osklivejsi - radeji jistotu nezli sebemensi riziko, ze? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Forest píše:
Ladas píše:no a někoho kdo naladí tu přepínací klapku na plyny to bude asi boj největší..
Vyreseno, staci se zamyslet. Chytrost nejsou zadny cary ... PMka ;)

Mno vidite, ted mate i cenu od Brana za soft. Problem bych videl v tom, ze on v tom vidi kseft nikoliv vyzvu predvest svuj um a schopnosti, takze bych asi zkusil stesti jinde.
Zasa si nejaky mudry. Kolko si dal za twina Ty ? 6000e ta to stalo ? hmm ? Tak neviem na co sa pozastavujes nad cenou. Sam vies ze toto nema s chiptuningom nic spolocne a zdravy rozum tiez moc nepomoze. je to len metoda pokus omyl pri merani a veelmi dlhy cas na brzde ktory musi volakto zaplatit.... To je cele...Ale ak ti to volakto urobi za 500 e tak potom fajn, ale myslim ze asi nikto...
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Brano, nemyslel jsem to nijak spatne, nepolemizoval jsem nad Tebou uvadenou cenou, netusim, co se tak certis. Na kolik me vysel twin? To je vskutku diskutabilni (prime VS vedlejsi naklady o nevycislitelnych polozkach nemluve), nicmene ja o tom diskutovat nehodlam. U me to byl dost vyvoj a krok do neznama.

V pripade tohoto setu je HW vyreseny, turba velikostne presne odpovidaji tak, aby sla ruku v ruce a doplnovala se - zadne laborovani, zadne kalkulace netreba. To je vice, nezli kvalitni zaklad.

Ohledne Tveho hodnoceni (pokus a omyl VS zdravy rozum) se nase nazory rozchazeji. Na jednu stranu Ty umis chipovat, coz ja ne. Na druhou stranu ja jsem byl ladeni twinu (custom) pritomen takze mam z ceho cerpat. Rozhodne se oba shodneme, ze oba vime co jednotlive veliciny (EGT, EMP, boost atd.) znamenaji a jake dopady v pripade jejich zmen lze ocekavat, navic clovek s Tvymi zkusenostmi a kontakty zajiste nebude mit problem sehnat originalni soft pro inspiraci, takze v tomto pripade to az takovy krok do neznama nebude.

Nicmene znovu opakuji: plne chapu Tvoji prvotni reakci a mam pochopeni pro Tvuj pristup ... tak se ujko necerti, vzdyt to za to nestoji ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

V klude som. Ale origo soft na twina ti nepomoze , lebo origo jednotka je na to predpripravena a vag jednotka nie. Takze preto pokus omyl. Nepovedl som ze sa to neda , len to nebude jednoduche. A myslim si ze to male turbo na tom bmw je aj tak dost velke. Je tam velky prierez skrine. Mam taky autiak na dvore a dost som to okukal
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Zamčeno

Zpět na „[Prodám - starý bazar do 15.10.2018]“