Stránka 1 z 1
Doblo 1,9 JTD - výměna žhavičů
Napsal: 16 dub 2011, 20:10
od dhfool
Mám tady dalšího mazlíka (co Fiat, to výdrb) 1,9 JTD 90.000km najeto- špatné všechny žhavky. Nejdou vyšroubovat. Mám strach zabrat, abych je nezalomil. Otázka zní: jak velká je pravděpodobnost, že ho utrhnu?

Napsal: 16 dub 2011, 20:27
od bjukemen
..pravdepodobnosť že sa utrhnu je tam stale postrikeja ich riadne WDčkom a nechaj do druheho dna pôsobiť..potom ich postupne vyšrobuj ale nie trhavym spôsobom ale plynulým tahom a povolia
Napsal: 16 dub 2011, 20:40
od sikin1987
Zkusil bych to nastrikat WDckem a pak pojezdit a na teplejsim motoru zkusit. Je zajimave,ze to nejde po tak malo kilometrech. Bezne to na JTD meni kluci po 150 a vic km. ja mam 180 a mam puvodni.
Napsal: 16 dub 2011, 20:49
od dhfool
Zkoušel jsem WD i jiné odrezovače, teplý/studený motor ale pohnu s ním těžko cca 1/2 otáčky a dál už to nejde... Ke všemu ja na tam "bezvadný" přístup

. Nemám s Fiaty zkušenosti (dělám to jen dobrým známým), třeba u CDI to ani nezkouším povolovat a rovnou volám "vytahovače žhavičů", ale tady by se s tím forichtungem ani nedostal.
Napsal: 16 dub 2011, 20:53
od sikin1987
To je blby. Tak to uz zalezi na tobe. Pokud to nenastartujes v zime a musis jezdit bud to riskni a nebo dej do servisu at si s tim nejak draze poradi.
Ja treba startuju uplne bez zhaveni mam neco s RJ zhaveni a 1 zhavic spatny. do -15 to nejak nastartuje,ale pak uz vybiju baterku
Napsal: 16 dub 2011, 20:54
od bjukemen
..ešte si asi nemenil žhavky na pažovke 2.2 hdi tam je len skvelí pristup,len sa s tym pomorduj a nešpekuluj
Napsal: 16 dub 2011, 20:56
od Jaroslav1
Je to zakarbonovaný ,vyzkoušej petrolej,ten rozpouští karbon.
Napsal: 16 dub 2011, 21:46
od jurki888
vecinov tam ostane ta spicka potom nastartuj pojazdi a ona vystreli

Napsal: 16 dub 2011, 22:01
od dhfool
WD taky rozpouští karbon. Nechám ho s tím chvíli jezdit a uvidíme, třeba to povolí.
..ešte si asi nemenil žhavky na pažovke 2.2 hdi tam je len skvelí pristup,len sa s tym pomorduj a nešpekuluj
Ale jo, nějak se na ně dostanu, spíš jsem chtěl vědět, jestli to je beznadějný případ jako CDI, nebo to většinou jde.
Napsal: 17 dub 2011, 11:52
od jericho-3
Vysvětli majiteli, že teď v létě je nepotřebuje, ale jestli na tom trvá,může se stát, že navštíví banku...Snažím se předem majitele varovat, aby po tom neřekli, že jsem to zkurvil a oni to musí platit..Ale jestli se ti hýbe a nepruží , jsi pomalu vítěz..Dávám tam trubičku a zkusím mu dát pár pohlavků zeshora. Jde tam spíš o štěstí...

Napsal: 19 dub 2011, 17:05
od dhfool
jericho-3 píše:Vysvětli majiteli, že teď v létě je nepotřebuje, ale jestli na tom trvá,může se stát, že navštíví banku...Snažím se předem majitele varovat, aby po tom neřekli, že jsem to zkurvil a oni to musí platit..Ale jestli se ti hýbe a nepruží , jsi pomalu vítěz..Dávám tam trubičku a zkusím mu dát pár pohlavků zeshora. Jde tam spíš o štěstí...

Jasně, to jsem mu taky říkal. Auto sice blbě startuje, ale kvuli k.o. dvěma vstřikům. Dneska jsem to zase zkoušel a ni prd. Cítím, jak se kousne a ze zkušenosti vím, že by šel i se závitem v hlavě, pokud by neuletěl. Holt v zimě bude muset vozit Rudé Právo a zapalovač
