Ren.Megan 1.5Dci-chyba vstrikovani
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ren.Megan 1.5Dci-chyba vstrikovani
Ahojte,mam trochu trabl bo bych nerad neco vymenil a ono hof*o.
Zavada se vyskytuje pri max.plynu a otacek od spodu.Pote se rosviti STOP a zahlasi vstrikovani chyba.
Po delsim stani auta motor dlouho toci nez chytne,pak uz jsou starty lepsi.
Diag.:
Funkce regulace tlaku v liste-Max.mezni hodnota (008945)
Funkce prutokove rychlosti-Proud pri velke davce-max (0087DB)
Funkce reg.tl.v liste-Proud pri velke davce-min (0089DA)
Pokud koukam na parametry tak pri plnem plynu je rozdil v tlaku a pozadovanem tlaku.
Nevim zda to zpusobuje reg.ventil nebo snimac tlaku railu...
Vidim to spise na reg.ventil i co se tyce tech startu,ale treba mi nekdo poradite jinak..
Diky Petr
Zavada se vyskytuje pri max.plynu a otacek od spodu.Pote se rosviti STOP a zahlasi vstrikovani chyba.
Po delsim stani auta motor dlouho toci nez chytne,pak uz jsou starty lepsi.
Diag.:
Funkce regulace tlaku v liste-Max.mezni hodnota (008945)
Funkce prutokove rychlosti-Proud pri velke davce-max (0087DB)
Funkce reg.tl.v liste-Proud pri velke davce-min (0089DA)
Pokud koukam na parametry tak pri plnem plynu je rozdil v tlaku a pozadovanem tlaku.
Nevim zda to zpusobuje reg.ventil nebo snimac tlaku railu...
Vidim to spise na reg.ventil i co se tyce tech startu,ale treba mi nekdo poradite jinak..
Diky Petr
JJ je to tak známí u 1,5 dci měl to samé a výměna vstřiků a oprava čerpadla ho neminula a najeto měl něco málo přes 100tis.km, tyhle motory jsou na kvalitu nafty strašně háklivé.
Dokonce jsem se někde dočetl že výrobce doporučuje u 1,5 dci při najetých 150tis.km preventivní výměnu ojničních ložisek.
Dokonce jsem se někde dočetl že výrobce doporučuje u 1,5 dci při najetých 150tis.km preventivní výměnu ojničních ložisek.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
U starších systémú Delphi bylo čerpadlo háklivé na kvalitu nafty, přidřené čerpadlo produkuje piliny, které zničí vstřiky. Doporučení pro majitele těchto starších provedení je VIF do nafty + tankování pouze kvalitních paliv, pak je to OK. U verzí 110koní je vstřikování Siemens /Continental, tam je to OK, nicméně kvalitní nafta je u CR jakéhokoli výrobce nutností. U motoru 1,5 dci je problém s dovezenými a omlazenými auty a s intervalem 30000km pro výměnu oleje. 15000km je nutností + výměna po záběhu cca 4000km . Rotačka co se táýká životnosti to holt není, ale jede to jak čert, stejně nebo líp než 81kW rotačka. Od nova při dobré péči motory najíždějí 300 000 - 500 000 bez problémů.
G3 Variant synchro
Ahojte.
Aj ked starsia tema,ale podobna tematika..
auto Megane 2, 1.5dci,60kw,delphi,2005
Raz za mesiac mi vyhodi chybu:
DF026 - obvod vstrikovace-valec 1 - na minimalni mezi / trvale
Merane prepady - vsetky OK,minimalne rozdiely
Motoru inak spravanim subjektivne nic nie je.
Kde moze byt zrada?
Inak pre blizsie info: najazdene orig.250tkm,tankovane od nova OMV premium+dvojita davka VIF.. Na motor okrem rozvodov nebolo sahane.
Dakujem za akykolvek podnet.
edit:
pri tejto zapisanej vade potreba kontroly:
Aj ked starsia tema,ale podobna tematika..
auto Megane 2, 1.5dci,60kw,delphi,2005
Raz za mesiac mi vyhodi chybu:
DF026 - obvod vstrikovace-valec 1 - na minimalni mezi / trvale
Merane prepady - vsetky OK,minimalne rozdiely
Motoru inak spravanim subjektivne nic nie je.
Kde moze byt zrada?
Inak pre blizsie info: najazdene orig.250tkm,tankovane od nova OMV premium+dvojita davka VIF.. Na motor okrem rozvodov nebolo sahane.
Dakujem za akykolvek podnet.
edit:
pri tejto zapisanej vade potreba kontroly:
medzitym objavena skusenost na nete:zda je typ vstřiku pro tenhle motor, je správně zapsané číslo vstřiku, zkontrolovat, zda je vstřik správně namontován, ... Pak se má zkontrolovat stínění od snímače klepání a zkontrolovat utažení snímače klepání. A pak se mají smazat adaptivní korekce pro regulaci tlaku paliva.
dnes to prezriem... budem informovat..Megane II, r. 2004, 1.5Dci, 60KW: Začalo mi vypisovať chybu: CHECK INJEKTION. Na diagnostike mi nahodilo chybu: DF027, Obvod vstrikovače- válec 2- na minimálni mezi- trvale. Prepady OK.Vybral som 4ks vstrekovačov, dal v servise na test. stolicu Bosch= bez závad, vymenil som palivový filtr, diagnostika vymazala chybu a auto šlo. Po cca 200 km znovu: CHECK INJEKTION, diagnostika: DF027, Obvod vstrikovače- válec 2- na minimálni mezi- trvale. Tak som vymenil trysku č.1 za č.2, chybu vymazal a auto šlo bez závad. Po cca 200 km znovu tá istá chyba, takže vstrekovače to nie sú... Auto za studena štartuje na 6 pokus, no po vymazaní chyby ide cca 200 km dobre.Asi po mesiaci závada odstránená v značkovom servise Renault: naftová trubka sa únavou materiálu dotýkala čidla klepání motoru!!! Preto písalo blbiny, diagnostika nula bodov, trubku mi nadvihli, prichytili plastovou spojkou a auto ide ako hodinky...