Ren.Megan 1.5Dci-chyba vstrikovani

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2008, 20:42

Ren.Megan 1.5Dci-chyba vstrikovani

Příspěvek od VPetr »

Ahojte,mam trochu trabl bo bych nerad neco vymenil a ono hof*o.

Zavada se vyskytuje pri max.plynu a otacek od spodu.Pote se rosviti STOP a zahlasi vstrikovani chyba.
Po delsim stani auta motor dlouho toci nez chytne,pak uz jsou starty lepsi.

Diag.:

Funkce regulace tlaku v liste-Max.mezni hodnota (008945)
Funkce prutokove rychlosti-Proud pri velke davce-max (0087DB)
Funkce reg.tl.v liste-Proud pri velke davce-min (0089DA)

Pokud koukam na parametry tak pri plnem plynu je rozdil v tlaku a pozadovanem tlaku.

Nevim zda to zpusobuje reg.ventil nebo snimac tlaku railu...

Vidim to spise na reg.ventil i co se tyce tech startu,ale treba mi nekdo poradite jinak..

Diky Petr
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Bydliště: Příbram

Příspěvek od pett »

Vadné vstřiky, velký obtok do přepadů, slabé vysokotlaké čerpadlo , regulátor tlaku.. samozřejmě za předpokladu že je v pořádku doprava paliva a není ucpaný palivový filtr.Začal bych kontrolou dávek do přepadů,tyhle vstřiky dost trpí kvalitou nafty.
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

JJ je to tak známí u 1,5 dci měl to samé a výměna vstřiků a oprava čerpadla ho neminula a najeto měl něco málo přes 100tis.km, tyhle motory jsou na kvalitu nafty strašně háklivé.
Dokonce jsem se někde dočetl že výrobce doporučuje u 1,5 dci při najetých 150tis.km preventivní výměnu ojničních ložisek.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

U starších systémú Delphi bylo čerpadlo háklivé na kvalitu nafty, přidřené čerpadlo produkuje piliny, které zničí vstřiky. Doporučení pro majitele těchto starších provedení je VIF do nafty + tankování pouze kvalitních paliv, pak je to OK. U verzí 110koní je vstřikování Siemens /Continental, tam je to OK, nicméně kvalitní nafta je u CR jakéhokoli výrobce nutností. U motoru 1,5 dci je problém s dovezenými a omlazenými auty a s intervalem 30000km pro výměnu oleje. 15000km je nutností + výměna po záběhu cca 4000km . Rotačka co se táýká životnosti to holt není, ale jede to jak čert, stejně nebo líp než 81kW rotačka. Od nova při dobré péči motory najíždějí 300 000 - 500 000 bez problémů.
G3 Variant synchro
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2008, 20:42

Příspěvek od VPetr »

Dekuji za prispevky a rady !!!

Asi to vyresim kompletnim vyndanim vstriku a cerpadla.
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Nezapomeň na vyčištění celé soustavy ultrazvukem, nebo nové potrubí - mikropiliny často nejdou normálním způsobem vyčistit a závada se opakuje.
G3 Variant synchro
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2008, 20:42

Příspěvek od VPetr »

jj...vetsinou cistim i nadrz...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Když je nádrž plná pilin tak radši vyměnit za jinou bez pilin, to nejde kloudně vyčistit.
yahoo461
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 11 lis 2014, 08:10
Bydliště: SK-NR

Příspěvek od yahoo461 »

Ahojte.
Aj ked starsia tema,ale podobna tematika..
auto Megane 2, 1.5dci,60kw,delphi,2005
Raz za mesiac mi vyhodi chybu:
DF026 - obvod vstrikovace-valec 1 - na minimalni mezi / trvale
Merane prepady - vsetky OK,minimalne rozdiely
Motoru inak spravanim subjektivne nic nie je.
Kde moze byt zrada?
Inak pre blizsie info: najazdene orig.250tkm,tankovane od nova OMV premium+dvojita davka VIF.. Na motor okrem rozvodov nebolo sahane.
Dakujem za akykolvek podnet.

edit:
pri tejto zapisanej vade potreba kontroly:
zda je typ vstřiku pro tenhle motor, je správně zapsané číslo vstřiku, zkontrolovat, zda je vstřik správně namontován, ... Pak se má zkontrolovat stínění od snímače klepání a zkontrolovat utažení snímače klepání. A pak se mají smazat adaptivní korekce pro regulaci tlaku paliva.
medzitym objavena skusenost na nete:
Megane II, r. 2004, 1.5Dci, 60KW: Začalo mi vypisovať chybu: CHECK INJEKTION. Na diagnostike mi nahodilo chybu: DF027, Obvod vstrikovače- válec 2- na minimálni mezi- trvale. Prepady OK.Vybral som 4ks vstrekovačov, dal v servise na test. stolicu Bosch= bez závad, vymenil som palivový filtr, diagnostika vymazala chybu a auto šlo. Po cca 200 km znovu: CHECK INJEKTION, diagnostika: DF027, Obvod vstrikovače- válec 2- na minimálni mezi- trvale. Tak som vymenil trysku č.1 za č.2, chybu vymazal a auto šlo bez závad. Po cca 200 km znovu tá istá chyba, takže vstrekovače to nie sú... Auto za studena štartuje na 6 pokus, no po vymazaní chyby ide cca 200 km dobre.Asi po mesiaci závada odstránená v značkovom servise Renault: naftová trubka sa únavou materiálu dotýkala čidla klepání motoru!!! Preto písalo blbiny, diagnostika nula bodov, trubku mi nadvihli, prichytili plastovou spojkou a auto ide ako hodinky...
dnes to prezriem... budem informovat..
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“