Stránka 1 z 1
Passat 1.9 TDi 96kW - po zahřátí jede na tři válce
Napsal: 17 kvě 2011, 08:25
od vladot
Začalo to dřív, v nížších otáčkách mezi 1400 - 1800 to zhruba mezi 70-90 C to občas ucuklo, když vynechal válec. Ted jsem se dostal do stavu, že nastartuju studený motor na brnk, ujedu cca 5 km a a začne to jet jen na 3 válce. Co by to mohlo být? Diagnostika nic neukazovala, dnes půjdu znovu.
Napsal: 17 kvě 2011, 14:11
od roman1648
Tlaky měřeny?
Já bych asi začal tam
Napsal: 17 kvě 2011, 16:48
od Huml
kabeláž v hlavě
Napsal: 17 kvě 2011, 19:48
od live69
zkusit napružit konektory ke vstřikům
Napsal: 18 kvě 2011, 13:58
od vladot
Premerili to a vypada to na vstrik. To uz je druhej.

Kam byste mi doporucili to poslat na repas? Nedela to nekdo na slovensku?
Napsal: 24 kvě 2011, 13:27
od vladot
Tak nakonec to byla ta kabelaz.
Napsal: 25 kvě 2011, 15:10
od PeSko
Huml píše:kabeláž v hlavě
aneb, i mistr se občas utne, ale ne v tomto případě

Napsal: 25 kvě 2011, 17:47
od miko707
Ak sa mozem votriet do tejto temy spytam sa ked diag pise chybu spalovania napr. 3 valec hned po starte motorom trasie a smrdi ako avia.Vstreky sa nastavili a nepomohlo.Tlaky sa nemerali je mozna chyba v tom?Ci kabelaz alebo gumicky.Hodnoty v kanali 13 su -3,01 2,9 2,9 -3,01 rozvod je na nule.je to 1,9 AVF 96kw passat
Dakujem Michal
Napsal: 25 kvě 2011, 21:54
od jericho-3
Tlaky se vždycky začíná...
Napsal: 26 kvě 2011, 00:19
od miko707
Jemu to nevadi ze mu to tak ide tazko ho prinutit na to aby to nehal u mna na den a riadne to pozriet.Ze stale potrebuje auto.Olej meni po 50000km filter ked som vybral tak bol ako scucnuta spongia.Ked som mu ukazal fotku filtra tak povedal ze este by vydrzal.Tazko s takymi zakaznikmi.
Niekedy uz neviem co im povedat ci ich rovno poslat do ......prec
