Peugeot 607 2.2 HDI Kolísání otáček, trhavý chod motoru
Napsal: 19 kvě 2011, 13:29
Mam problém s Peugeotem 607 2.2 HDi r.v. 2002.
Po nastartování kolístají otáčky a motor jde trhavě tak, že otáčky spadnou a motor chcípne. Při jízdě jde motor také trhavě - jako by neměl dostatek paliva.
Zajímavé je, že se někdy motor uklidní a je vše ok. Diagnostikováno jen na místě za jízdy nikoliv a žándou chybovou hlášku to neukázalo (asi bych to měl s diagnostikou někde provětrat).
Spotřeba je stále 6,2 l, motor nekouří, v palivovém filtru nafta byla (možná až moc, když mi při zavírání filtru vycákla ven)
tady přikládám video:
http://www.youtube.com/watch?v=by8ctk55bik
tohle je diagnostikováno před problémem, kdy byl zanesený FAP a měl jsem právě podezření na něj. FAP jsem vyřešil, ale problém přetrval.
http://www.youtube.com/watch?v=WdxeIgY6 ... re=related
ta diagnostika motoru co svítí, bylo od vysokého tlaku turba - vyměnil jsem swirl a vymazal chybové hlášení. Ale ohledně paliva či EGRu tam nebylo zhola nic.
Ona se tato chyba projevovala mírným cukáním za studena při ohřátím motoru ok až pak při ohřátém motoru v jízdě od semaforu k semaforu začaly opět kolísat otáčky. Co se auto provětralo po dálnici vše ok.
Vypadá to na vysokotlaký ventil?
Děkuji moc všem za jakoukoliv radu.
Po nastartování kolístají otáčky a motor jde trhavě tak, že otáčky spadnou a motor chcípne. Při jízdě jde motor také trhavě - jako by neměl dostatek paliva.
Zajímavé je, že se někdy motor uklidní a je vše ok. Diagnostikováno jen na místě za jízdy nikoliv a žándou chybovou hlášku to neukázalo (asi bych to měl s diagnostikou někde provětrat).
Spotřeba je stále 6,2 l, motor nekouří, v palivovém filtru nafta byla (možná až moc, když mi při zavírání filtru vycákla ven)
tady přikládám video:
http://www.youtube.com/watch?v=by8ctk55bik
tohle je diagnostikováno před problémem, kdy byl zanesený FAP a měl jsem právě podezření na něj. FAP jsem vyřešil, ale problém přetrval.
http://www.youtube.com/watch?v=WdxeIgY6 ... re=related
ta diagnostika motoru co svítí, bylo od vysokého tlaku turba - vyměnil jsem swirl a vymazal chybové hlášení. Ale ohledně paliva či EGRu tam nebylo zhola nic.
Ona se tato chyba projevovala mírným cukáním za studena při ohřátím motoru ok až pak při ohřátém motoru v jízdě od semaforu k semaforu začaly opět kolísat otáčky. Co se auto provětralo po dálnici vše ok.
Vypadá to na vysokotlaký ventil?
Děkuji moc všem za jakoukoliv radu.