Stránka 1 z 1

Jumper 2.2 HDI blbne

Napsal: 23 kvě 2011, 19:07
od -Johnny-
Zdravim mám doma Jumpera rv.2004 2.2 HDi, když ho natočim tak vpohodě běží neni znát že by něco zlobilo. Jak mile ho přišlápnu a překročí se 3500 ot. tak najednou spadne do nouzovýho režimu. A když s nim normálně jedu tak to udělá při 3000 ot. a omezovač mě na víc jak 2500 nepustí. Vypadá to jako by pak netáhlo turbo nebo něco takovýho. Známej zase řikal že by mohlo bejt stržený čerpadlo ale to se mi nezdá když de normálně vytočit. Porsaďte mi prosim co stím, jestli to dělá nějaký čidlo či co.

Napsal: 23 kvě 2011, 20:44
od dhfool
Zajeď s tím na diag a budeš chytřejší.

Napsal: 23 kvě 2011, 21:07
od -Johnny-
S tim tam byl předtim známej a prej mu v servise řikali že to ukázalo nedostačují cí tlak paliva nebo vzduchu takže nevim no

Napsal: 23 kvě 2011, 21:09
od Non1
Tak paliva, alebo vzduchu, je to totiž dosť rozdiel a rozdielne chyby. Chcelo by to vedieť presne.

Napsal: 23 kvě 2011, 22:01
od omega001
Zajedc tam ,kde maji origo diag pro live data. Hned ti reknou

Napsal: 23 kvě 2011, 22:20
od -Johnny-
tak asi stejně začnu od nejlevnějšího řešení že nejdřív vyměnim palivovej filtr, bůh ví na co on před tim jezdil :-( a pak se uvidí co dál

Napsal: 24 kvě 2011, 06:10
od omega001
taky se dá,musel bys to stejně udělat...

Napsal: 24 kvě 2011, 21:02
od Non1
Pozri hneď aj vzduchový filter.

Napsal: 25 kvě 2011, 07:16
od roman1648
Je potřeba to načíst PPO/Lexia, nějaký hokuspokusy ti moc neřeknou,neorigo diag taky málo kdy...
Těch příčin může být několik - regulátor na vysokotlaku,čidlo na railu,váha vzduchu,turbo....nebo všechno dohromady - ale nechci strašit
odkud jsi?

Napsal: 25 kvě 2011, 13:33
od -Johnny-
roman1648 píše:Je potřeba to načíst PPO/Lexia, nějaký hokuspokusy ti moc neřeknou,neorigo diag taky málo kdy...
Těch příčin může být několik - regulátor na vysokotlaku,čidlo na railu,váha vzduchu,turbo....nebo všechno dohromady - ale nechci strašit
odkud jsi?
Sem z hlavního města.... když to bylo na tý "diagnostice" jak tomu řikal původní majitel (jestli to tam vůbec bylo) tak mi tvrdil že prej nedostatečnej tlak paliva. Ale jak říkám vpohodě to tede za plynem a když se překročí ty otáčky rozvítí se kontrolka motoru a je to v ...

Napsal: 25 kvě 2011, 14:00
od vladosr
treba ist na diag , kto ma skusenosti , ked pise nizky tlak , ide zvycajne o primarny okruh , podavacie cerpadlo -slaby prietok , cize maly tlak , filter paliva , ohrev paliva , zvykne tiect cez konektor .Ak sa mysli sekundarny okruch , preverit regulator , snimac tlaku , vt cerpadlo , pripadne cut off ventil . Treba lepsi popis .Ked je zla vaha kontrolku nerozsvieti .

Napsal: 16 říj 2011, 13:31
od bexiczek
jo zajeď s tím autem na diagnostiku...