
Servisák od MANu?Urgentně potřebuju radu.Sorry že to cpu sem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Servisák od MANu?Urgentně potřebuju radu.Sorry že to cpu sem
Zdar lidi, řeším závadu na manu TGA, je to motor D20 commonrail a jelikož ještě nemá SPZ, není možný s tím dojet do servisu na diagnostiku, ale problém je takovej, že bez napumpování ruční pumpou auto nenastartuje. Původně bylo potřeba pumpovat před každým startem, po výměně filtrů a špatného zpětného ventilu na sací hadici, který je schovanej v rychlospojce na potrubí, se to do půl hodiny nastartuje pokaždý,ale pak už je potřeba zase pumpovat. Dva dny se v tom vrtáme a jediný co můžu zaručit je, že palivová soustava je těsná v každým spoji. Odzkoušeno výměnou všech hadic a tlakováním po částech a přidáváním dalších zpětných ventilů do soustavy. Podezření mám na zpětný ventil na vysokotlakým čerpadle,kde mi přijde že se ten tlak ztrácí a možná se vrací zpět vzduch ze zpátečky,kde je taky zpětný ventil,ale na 100% funkční.. Ale pořádně nevím jestli to tak má fungovat nebo ne. Už jsem z toho hotovej, protože zítra se vyřizuje leasing a kupec chce auto konečně taky vidět a v tuhle chvíli mluvit s nim o závadě není moc vhodný
Proto kdyby se tu objevil někdo kdo s tím má nějakou zkušenost,budu vděčný za každou radu. Nechce se mi kupovat ventil za dalších 2500 tisíce a zjistit že to tím není.

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
zkus to tady http://www.liaz.cz/forum/viewforum.php?f=3
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 04 kvě 2010, 18:49
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
dle chybovych kodu problem ve vysokotlaky casti,a podle zkusenosti mechanika v jednom neautorizovanym servisu,vzdy problem v cerpadle. Takze jsme sundali pumpu,odvezli na stolici a zjistili nam spatny podavaci cerpadlo,ktery si samo nenasaje v nizkych otackach ale kdyz se dotlaci nafta rucni pumpou k vysokotlaku,motor chytne tak uz stiha ale vyhodi chyby o uniku a nedosazeni tlaku v railu. Regulator tlaku je OK. Bez zdravyho podavaciho nejde poradne odskouset vysokotlak,takze ted dilema a rano dokud je cerpadlo ve stolici se rozhodnout,novy podavaci asi za 10tis a doufat ze problem je v nem a ne v necem dalsim,protoze cerpadlo je jinak neopravitelny typ,a nebo rovnou novy za 36tis komplet a mit snad klid. Samozrejme ze je zvlastni reseni,zacinat od tyhle veci resit zavadu,ale mechanik je fakt super praktik a uz se s par identickymi problemy setkal a ze po tydnu zkouseni nejlevnejsich dilu vzdy po vymene cerpadla z jinyho funkcniho auta,to pak chyta na drnc. A nebo vstriky,ale se vstriky by byl problem i za chodu motoru,ne jen pri startu.. Takze ja pak napisu cim to bylo
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 04 kvě 2010, 18:49
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
když pumpuješ ruční pumpičkou tak nejde do tvrda,ale je klasicky cítit že táhne. Na zpátečku sem dával přídavný zpětný ventil. Klasický přetlakový ventil to nemá a soustava být natlakovaná nemá, tu jen natlakuješ ruční pumpou. Jinak se o všechno stará podávací čerpadlo se zpětným ventilem před skleničkou. Já to teď pustil z hlavy uplně, protože už jsem něvěděl kde bych měl dál pátrat. No každopádně večer jedem pro čerpadlo s vyměněným podávacím,který v nízkých otáčkách odpovídajím volnoběhu něchtělo samo vůbec nasát,až když se do něj simuloval tlak ruční pumpy,tak se chytlo. Takže mám postaráno o zajímavý večer a dofám že už se to někam pohne..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Řeším velice podobný problém na HDI se stejnou II. generací CR vstřikování (podávací čerpadlo je součástí VT pumpy). Problém se liší jen v tom, že nejde přidat plyn a běží těžce jen na volnoběh, pokud podržím plyn, tak zdechne, stačí jen o milimetr zmáčknout podávací balonek a motor jde vesele do otáček... Pokud zdechne, tak jde hned bez problému nastartovat, ale nejde do otáček. Když se drží těsně nad volnoběhem, tak vše funguje bez problému, ale na volonoběh si nasává málo nafty (klesá tlak na railu).
Problém se objevuje sporadicky, ale často. Vyčištěné a přezkoušené celé potrubí z nádrže, bypassnutý filtr, nový balonek, vyzkoušené druhé čerpadlo i s regulátorama, odpojené čidlo tlaku na railu... problém přetrvává, takže jediná věc, která zbývá jsou vstřiky (přepadová zkouška OK)...
Na posrání toto.
Problém se objevuje sporadicky, ale často. Vyčištěné a přezkoušené celé potrubí z nádrže, bypassnutý filtr, nový balonek, vyzkoušené druhé čerpadlo i s regulátorama, odpojené čidlo tlaku na railu... problém přetrvává, takže jediná věc, která zbývá jsou vstřiky (přepadová zkouška OK)...
Na posrání toto.

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
tak cerpadlo na stolici ok,vcetne vysokotlaku a zpetnych ventilu uvnitr.Stare podavaci pri 1000ot. tlacilo 3bar,nove uz pri 100ot. 5 bar a podtlak na sani 1bar. Zpetny ventil na vedeni od nadrze slouzi spis jako pomoc podavacimu cerpadlu,protoze zaroven proti nemu jde zpatecka z vysokotlaky pumpy,ktera se v T kusu smisi a jdou teprve(ci castecne opet) do sklenicky se sitkem,pak pres papirovou vlozku do vysokotlaky pumpy.. Ted auto chyta tak jak by melo,3 vteriny toci,pak chytne. I po 45 minutach.. Takze doufam ze rano tomu bude podobne
Jediny co vim,ze moje pristi auto nebude hi-tech diesel, ale radsi zravejsi 3litrovy atmosfericky benzin

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Drv ventil (regulator) jsi nechal vyzkouset zvlast ve zkousecce? A to si jen vymenil udajne fukcni pumpu za tu svoji? Ze se pry ty podavaci serou docela casto a na vsem. Jen tohodle typu co jsme shaneli ma treba Intercars na sklade 7ks okamzite k dodani.. Tak aby nebyla v haji i v tom druhym,pokud nebylo vyndany ze zrovna funkcniho autadhfool píše:Řeším velice podobný problém na HDI se stejnou II. generací CR vstřikování (podávací čerpadlo je součástí VT pumpy). Problém se liší jen v tom, že nejde přidat plyn a běží těžce jen na volnoběh, pokud podržím plyn, tak zdechne, stačí jen o milimetr zmáčknout podávací balonek a motor jde vesele do otáček... Pokud zdechne, tak jde hned bez problému nastartovat, ale nejde do otáček. Když se drží těsně nad volnoběhem, tak vše funguje bez problému, ale na volonoběh si nasává málo nafty (klesá tlak na railu).
Problém se objevuje sporadicky, ale často. Vyčištěné a přezkoušené celé potrubí z nádrže, bypassnutý filtr, nový balonek, vyzkoušené druhé čerpadlo i s regulátorama, odpojené čidlo tlaku na railu... problém přetrvává, takže jediná věc, která zbývá jsou vstřiky (přepadová zkouška OK)...
Na posrání toto.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
takže po nočním stání auto chytlo opět po 2-3s startování. Chyba teda byla opravdu v mechanickém podávacím čerpadle. Auto má najeto 247tis poctivých km jezděných na západoněmeckou naftu ale je to sklápěčka,tak spíš kolem komína,po stavbě ale i ve vleku.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33609
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
já stí jezdím na KTS tlak na liště a víš hned,dhfool píše:Čerpadlo je z funkčního auta kolegy, ale vstřiky mi prý už nepůjčí.
Ještě zkusím přepady za jízdy a myslím, že tam se to ukáže... musí, protože nic jiného to už být nemůže.
přepady za jízdy to jsem ještě neviděl napiš jestli se to změní, já jen tomu třeba přidal tak to stříkalo víc,
já mám taky 2.O HDi, totálně doblázné, norálně tam nefachčí tlak paliva, turbo, egr, ani váha, čteno v řj a je tamm omezovák na 2.8OO víc motor nevytočíš,
přitom všechny členy při manuálním měření makají asi pobláýněná řj nebo nějaká fakt blbost předal jsem to na diagnostiku

Já mám diag na PSA a vím, že tlak na liště klesá, regulátor průtoku i regulátor VT na to reagují střídou, ale tlak jde pořád dolů. Je to typický výmrd. Přepady klasicky na volnoběh jsou OK, ale nepodařilo se mi navěšet baňky v době závady, proto natahám hadičky do auta do PETek a pojedu. Jakmile nastane problém, tak se podívám z které hadičky bude chcát. Jen mi nejde do hlavy ten balonek...slovacek.milos píše:já stí jezdím na KTS tlak na liště a víš hned,dhfool píše:Čerpadlo je z funkčního auta kolegy, ale vstřiky mi prý už nepůjčí.
Ještě zkusím přepady za jízdy a myslím, že tam se to ukáže... musí, protože nic jiného to už být nemůže.
přepady za jízdy to jsem ještě neviděl napiš jestli se to změní, já jen tomu třeba přidal tak to stříkalo víc,
já mám taky 2.O HDi, totálně doblázné, norálně tam nefachčí tlak paliva, turbo, egr, ani váha, čteno v řj a je tamm omezovák na 2.8OO víc motor nevytočíš,
přitom všechny členy při manuálním měření makají asi pobláýněná řj nebo nějaká fakt blbost předal jsem to na diagnostiku
Tvůj problém je taky zajímavý, ale když vidím ty káblíčky a shořené kostry u 407, tak se ani nedivím.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Takže je to jasné. Vstřikovač 1. válce sporadicky protéká, když se šáhne na balonek, tak se průtok zastaví. Zřejmě se odplaví nějaká nečistota, nebo co... Teď ještě vymyslet, jak naůčtovat ty dva dny práce, které jsem na tom strávil 

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D