Rozpoznání chipnutého motoru

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

witt
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 18:22
Bydliště: Brno

Rozpoznání chipnutého motoru

Příspěvek od witt »

zdarec lidi, chci se zeptat, jak mám poznat, co mám doopravdy za motor v autě (OctaviaI. 2000). Auto jsem koupil z bazaru, bylo sice bouraný, ale "slušně" spravený. V papírech je 66kW, z VINu taky vychází AGR, na štítku v zavazadlovém prostoru je taky 66kW, ale byl jsem před rokem u kohosi na diagnostice (měl takovou tu big pixlu za 100 litrů) a ten mi řekl že mám 81kW. Další poznávací znamení by mohlo být, že mám zadní kotoučovou nápravu a auto oproti kámošové 66kW jede líp. V bazaru mi řekli, že auto není čipnutý, ale že je tam přehozený turbo s náklapěcíma lopatkama, ŘJ a trysky. Momentálně navíc k tomu přibyl problém, že mi auto padá do nouzáku kvůli překročení mezního tlaku (leze tam až 2550mBar), z toho by mi plynulo zasekávající se lopatky na turbu. Dá se vůbec nějak poznat jestli auto čipnutý?
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím ;-)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

zmenou trysiek na trysky z 81 kw modelu ti pridali tych 20 koni naviac, a tym turbom ti z toho spravili dokonaly klon 81 kw motoru,a tipujem ze aj RJ bude odtial takze je dost mozne ze mas 81 kw
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

2550mBar... (noteeth) to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj?


jedině že by JIM prodal tu svoji dymovnici :D
vw passat tdi pd 180ps/420nm
witt
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 18:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od witt »

můžu se podívat, nebo dalo by se to vyčíst z VAGu žejo? mám to někde lognutý... jo těch 2550mBar to dává při plným knedlu, požadavek je 2000mBar, takže to za 5 sec. padne do nouzáku, takže se snažím jezdit tak aby to do nouzáku nepadalo... dudu to řešit...
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím ;-)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

chucky píše:2550mBar... (noteeth) to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj?


jedině že by JIM prodal tu svoji dymovnici :D
tolik tlaci kazdy tdi i vic kdyz nefunguje regulace (noteeth)
vlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:43
Bydliště: Rakovník

Příspěvek od vlk »

chiptuning píše:
chucky píše:2550mBar... (noteeth) to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj?


jedině že by JIM prodal tu svoji dymovnici :D
tolik tlaci kazdy tdi i vic kdyz nefunguje regulace (noteeth)
přesně (noteeth)
dimec

Příspěvek od dimec »

chucky píše:2550mBar... (noteeth) to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj?


jedině že by JIM prodal tu svoji dymovnici :D
On mysli 1,55 b.+1b atm.tlak..A to je opravdu uplne normalni hodnota pokud ma pridrene naklapeni nebo nejaky problem s regulaci..
witt
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 18:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od witt »

je to přesně tak jak napsal "dimec"...
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím ;-)
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

dimec píše:
chucky píše:2550mBar... (noteeth) to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj?


jedině že by JIM prodal tu svoji dymovnici :D
On mysli 1,55 b.+1b atm.tlak..A to je opravdu uplne normalni hodnota pokud ma pridrene naklapeni nebo nejaky problem s regulaci..
a ty si jako myslíš že jsem to myslel jak?? nějak nechapu smysl tveho příspěvku... :?
vw passat tdi pd 180ps/420nm
dimec

Příspěvek od dimec »

chucky píše:
dimec píše:
chucky píše:2550mBar... (noteeth) to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj?


jedině že by JIM prodal tu svoji dymovnici :D
On mysli 1,55 b.+1b atm.tlak..A to je opravdu uplne normalni hodnota pokud ma pridrene naklapeni nebo nejaky problem s regulaci..
a ty si jako myslíš že jsem to myslel jak?? nějak nechapu smysl tveho příspěvku... :?
Spise jsem nepochopil ten tvuj ja.... toto je pasik 81kw pridrene turbo cca pred pul rokem delany log a blazen s tim porad jezdi.Tak ted uz jsi pochopil ze to turbo proste tlaci 2550 a nemusi se mu to ani zdat.A cislo rj tam mas taky napsane... Obrázek
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Myslím, že oboum vám to je jasné ;)
Dimec: abys pochopil Chuckyho, doplním jedno slovíčko "2550mBar... to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí sériové 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj? "

Doufám, že se mi povedla úloha smírčího soudce ;)

Není nad to se pohádat kvůli tomu, že tvrdíte oba totéž, jen to řeknete trochu jinak (rofl) (rofl) (rofl)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

A co se podivat na software v jednotce, podle toho zjistis na 99,9999% jesi to je nachipovane 8)
Nejde li to silou, použij ješte větší kladivo aneb nejde li to pajkou pouzij autogen
witt
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 18:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od witt »

ghoust píše:A co se podivat na software v jednotce, podle toho zjistis na 99,9999% jesi to je nachipovane 8)
a to jak? stačí mi k tomu VAG?
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím ;-)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

pro zacatek staci,kdyz se vagem podivas na pozadovanou hodnotu tlaku turba/blok namerenych hodnot,11,druhe pole/co ti bude ukazovat,napriklad jako v prispevku o kousek vyse najakych 1800-az 19XX tak je to orig,pokud by tam bylo 2500 tak zauradoval sileny tuner (noteeth) - coz docela pochybuji
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

witt píše:
ghoust píše:A co se podivat na software v jednotce, podle toho zjistis na 99,9999% jesi to je nachipovane 8)
a to jak? stačí mi k tomu VAG?
1. bud pres KWP ( Jestli uz mas EDC15)
2. nebo otevrit jednotku
Nejde li to silou, použij ješte větší kladivo aneb nejde li to pajkou pouzij autogen
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“