Rozpoznání chipnutého motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozpoznání chipnutého motoru
zdarec lidi, chci se zeptat, jak mám poznat, co mám doopravdy za motor v autě (OctaviaI. 2000). Auto jsem koupil z bazaru, bylo sice bouraný, ale "slušně" spravený. V papírech je 66kW, z VINu taky vychází AGR, na štítku v zavazadlovém prostoru je taky 66kW, ale byl jsem před rokem u kohosi na diagnostice (měl takovou tu big pixlu za 100 litrů) a ten mi řekl že mám 81kW. Další poznávací znamení by mohlo být, že mám zadní kotoučovou nápravu a auto oproti kámošové 66kW jede líp. V bazaru mi řekli, že auto není čipnutý, ale že je tam přehozený turbo s náklapěcíma lopatkama, ŘJ a trysky. Momentálně navíc k tomu přibyl problém, že mi auto padá do nouzáku kvůli překročení mezního tlaku (leze tam až 2550mBar), z toho by mi plynulo zasekávající se lopatky na turbu. Dá se vůbec nějak poznat jestli auto čipnutý?
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím

- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
zmenou trysiek na trysky z 81 kw modelu ti pridali tych 20 koni naviac, a tym turbom ti z toho spravili dokonaly klon 81 kw motoru,a tipujem ze aj RJ bude odtial takze je dost mozne ze mas 81 kw
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
můžu se podívat, nebo dalo by se to vyčíst z VAGu žejo? mám to někde lognutý... jo těch 2550mBar to dává při plným knedlu, požadavek je 2000mBar, takže to za 5 sec. padne do nouzáku, takže se snažím jezdit tak aby to do nouzáku nepadalo... dudu to řešit...
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím

- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
a ty si jako myslíš že jsem to myslel jak?? nějak nechapu smysl tveho příspěvku...dimec píše:On mysli 1,55 b.+1b atm.tlak..A to je opravdu uplne normalni hodnota pokud ma pridrene naklapeni nebo nejaky problem s regulaci..chucky píše:2550mBar...to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj?
jedině že by JIM prodal tu svoji dymovnici

vw passat tdi pd 180ps/420nm
Spise jsem nepochopil ten tvuj ja.... toto je pasik 81kw pridrene turbo cca pred pul rokem delany log a blazen s tim porad jezdi.Tak ted uz jsi pochopil ze to turbo proste tlaci 2550 a nemusi se mu to ani zdat.A cislo rj tam mas taky napsane...chucky píše:a ty si jako myslíš že jsem to myslel jak?? nějak nechapu smysl tveho příspěvku...dimec píše:On mysli 1,55 b.+1b atm.tlak..A to je opravdu uplne normalni hodnota pokud ma pridrene naklapeni nebo nejaky problem s regulaci..chucky píše:2550mBar...to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj?
jedině že by JIM prodal tu svoji dymovnici

Myslím, že oboum vám to je jasné
Dimec: abys pochopil Chuckyho, doplním jedno slovíčko "2550mBar... to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí sériové 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj? "
Doufám, že se mi povedla úloha smírčího soudce
Není nad to se pohádat kvůli tomu, že tvrdíte oba totéž, jen to řeknete trochu jinak


Dimec: abys pochopil Chuckyho, doplním jedno slovíčko "2550mBar... to se brzo rozluč s turbem.... tolik netlačí sériové 1,9TDI 81kW ani ve špatném snu....co máš za číslo na řj? "
Doufám, že se mi povedla úloha smírčího soudce

Není nad to se pohádat kvůli tomu, že tvrdíte oba totéž, jen to řeknete trochu jinak



VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
a to jak? stačí mi k tomu VAG?ghoust píše:A co se podivat na software v jednotce, podle toho zjistis na 99,9999% jesi to je nachipovane
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím

- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0