Xenony octavia I

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
rezen
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 16 úno 2011, 21:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Xenony octavia I

Příspěvek od rezen »

zacla mi svitit jedna vybojka fialove tak pravdepodobne vybojka KO ale potreboval bych vedet jakou maji origo vybojky svitivost? nevite to nekdo? objednal sem se svitivosti 6000k tak nevim jestli to nebude malo nebo moc.
O1 TDi 81kW AHF -> trysky sprint 764+ soft
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

origo,je origo,tam se svítivost nevybírá....teda pokud nemyslíš sady HID.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
rezen
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 16 úno 2011, 21:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od rezen »

no tak me jde o to jestli s takovoudle svitivosti neco s tema svetlama uvidim
O1 TDi 81kW AHF -> trysky sprint 764+ soft
Uživatelský avatar
rezen
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 16 úno 2011, 21:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od rezen »

Mam jinak original xenony, cockovy svetla
O1 TDi 81kW AHF -> trysky sprint 764+ soft
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

jo,6000 je lehce do modra a v HID sadách byla menší teplota v době kdy jsem je taky měl, nedostatkové zboží..

origo mají teptotu cca 4300k,max 5000k
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

svitivost origo vybojek u o1 je 4300k
Uživatelský avatar
rezen
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 16 úno 2011, 21:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od rezen »

jo to sem presne potreboval vedet abych byl v obraze, takze tech 6000k je i dost
O1 TDi 81kW AHF -> trysky sprint 764+ soft
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

ještě ať nedojde k omylu-ty čísla neznamenají svítivost-jak tady píšete...

je to teplota hoření toho výboje-3200k svítí žlutě,4300k bíle,6000k lehce do modra,8000k je už do fialova...

nejvyšší svítivost při teplotě cca 5000k,pak to klesá...
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
rezen
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 16 úno 2011, 21:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od rezen »

jo dik za upresneni =)
O1 TDi 81kW AHF -> trysky sprint 764+ soft
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

já dal origa a nic moc tak sem pak dal 6000 a spokojenost ale víc už bych nechtěl
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
rezen
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 16 úno 2011, 21:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od rezen »

ja mel do ted originaly a byl sem spokojenej jenze se mi jednoho krasnyho vecera jedno svetlo nerosvidilo a na druhej start uz jo ale zmenilo to barvu az do fialova a mrka to mirne tak sem z toho celej nejakej spatnej...
O1 TDi 81kW AHF -> trysky sprint 764+ soft
jirimac
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 19 čer 2008, 15:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od jirimac »

Ahojte. Nemáte někdo zkušenost s nastavením origo xenonů na Oct1 pomocí VAGu? Rozhodili se mi při menších úpravách a teď sice obě stejně, ale svítí to na letadla. (LOL) Dal jsem tam základní nastavení, tak to malinko kleslo zpět, ale stále jdou moc nahoru. Jde to nějak stáhnout ještě níže? Jinak senzor náklonu je zatuhlý. (wallbash)
Octavia I L&K, 1.9 Tdi 81 kw, Superb II 2.0 Tdi 125 kw, (Jíra)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak se nediv že to svítí doprčic dyž je vše ok provedeš základní nastavení (nutné dodržet postup a zatížení vozu!)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jirimac
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 19 čer 2008, 15:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od jirimac »

Proto to píšu, že je tuhý, je mi jasný, že to může být tím, ale co zase bude stát nový? Docházejí peníze, tak jsem myslel, že bych to dohnal softwarem.
Octavia I L&K, 1.9 Tdi 81 kw, Superb II 2.0 Tdi 125 kw, (Jíra)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

sw tomu nepomůže jetý kolem 1000
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“