Ako na zamrznute celne sklo?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14 zář 2006, 10:15
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ako na zamrznute celne sklo?
Za "vhodneho" ranneho pocasia dost zufalo zapasim s nepriehladnym celnym sklom. Vo vzduchu je este dost nevymrazenej vlhkosti a aj ked to sklo oskriabem, za chvilu je zasa nepriehladne. Striekam na to Sheron (snazim sa aby bol koncentrovany do -40C), no kym to sklo ako tak nezohrejem (a u TDI to teda trva...), tak by som povedal, ze jazdim s rizikom, ze do dacoho vrazim, lebo sklo je za jazdy stale menej a menej priezracne, stierace rozmazavaju akysi otrasny nepriezracny film, niekedy musim az nudzovo zastavit. Poradite dake finty? Snad skusit cisty technicky lieh ci co? Uz som uvazoval aj o dorobeni nejakej topiacej spiraly na ofuk celneho skla. Ved po nakopnuti motora je snad elektrickej energie dost, trebars by som nazapol svetla a topenie zadneho skla - to celne je predsa len najdolezitejsie. Dik za kazdu dobru radu.
Octavia I 1.9TDI-81kW/ASV/Elegance/MR2002
Octavia II Scout 2.0TDI-103kW/CFHC/MR2012
Octavia II Scout 2.0TDI-103kW/CFHC/MR2012
Mne se sice tohle nestavalo, ale v zime jsem mel rano v aute takove hnusne sychravo (z rozpusteneho snehu z koberecku a tak) a jednou jsem v camping obchode videl takovou krabicku - "vysousec". Je to derata plast. krabicka s pytlikem a v nem nejaky granulat a vaze to vzdusnou vlhkost. Stalo to cca 200Kc a myslim, ze to docela pomohlo. Jo a videl jsem to i v Bauhausu.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 975
- Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
- Bydliště: Havířov
Odpovědi: 0
PET flaška s teplou vodou, znám asi 3 lidi co to tak dělaj a sklo neprasklo. Kdysi na peugeotu 205 jsem to taky praktikoval a super!!, teď mám golfa a už si netroufám. Viděl jsem i autobusáky takhle polévat čelní sklo přímo v depu.
Nejlépe kdyby k tomu polevání něco řekl člověk z autoskloservisu.
Nejlépe kdyby k tomu polevání něco řekl člověk z autoskloservisu.
E91 N52B30 

Zvonku musi byt sklo dobre odmastene a gumicky stieracov kvalitne.
Existuju aj nejake chemicke pripravky na zabranenie oroseniu skla, ale myslim, ze funguju mizerne.
Mozno, ze prave ten Sheron robi problemy, skus sklo poriadne umyt a Sheron nepouzivat.
Ventilator naplno a nech fuka iba na predne sklo. Za minutu az dve by to malo byt OK.
Aj mne sa zohreje motor na 60°C az po 15 km, ale sklo mam priezracne uz po cca 2 minutach za kazdeho pocasia.
Existuju aj nejake chemicke pripravky na zabranenie oroseniu skla, ale myslim, ze funguju mizerne.
Mozno, ze prave ten Sheron robi problemy, skus sklo poriadne umyt a Sheron nepouzivat.
Ventilator naplno a nech fuka iba na predne sklo. Za minutu az dve by to malo byt OK.
Aj mne sa zohreje motor na 60°C az po 15 km, ale sklo mam priezracne uz po cca 2 minutach za kazdeho pocasia.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex

To mlzeni zpusobuji nektere prostredky do ostrikovacu. Ja mam (jedine) dobre zkusenosti s Crystal Clear od OMV. Maji modry a zeleny. Ten zeleny je drazsi, ale funguje. Modry stoji za hovno.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Vůbec nepoužívej žádný rozmrazovače na skla!!!,protože i když to je třeba do -40 přimrzá to na předním skle za jízdy.Nejlepší je jenom oškrabat předek abys viděl.Jezdím takhle denně buď škrábu nebo sklo zakrívám kusem hadry a jsem v poho.Taky se dají používat tekutý sterače já osobně od Sheronu a jde ta námraza leší dolů škrabkou.
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
mám zkušenosti, že není dobrý ten roztok nechat na -40. Bohatě stačí na -20. On se pak strašně rychle odpaří a vůbec se nepodaří to sklo omejt.Aspoň tak mi to přišlo. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

