x-trail 2,2 dci, padá do nouzáku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
x-trail 2,2 dci, padá do nouzáku
Občas se mi stane, že při nižších otáčkách cca okolo 2000 spadne motor do nouzáku. Následně stačí vypnout a zapnout klíček a motor jde dál v plném výkonu. Prosím, poradí mi někdo čím by to mohlo být ?
Tak jsem byl na diagnostice a zjistili toto:
Vysokotlaké čerpadlo
Další možné příčiny závady:
* Systém <Vysokotlaký palivový okruh>
netěsní.
* Systém <Nízkotlaký palivový okruh>
netěsní.
* Komponenta B2.10 (Snímač tlaku v
zásobníku rail) je vadná.
* Komponenta J1.22 (Vysokotlaké
čerpadlo) je vadná.
Nemáte někdo s tím zkušenosti ?
Vysokotlaké čerpadlo
Další možné příčiny závady:
* Systém <Vysokotlaký palivový okruh>
netěsní.
* Systém <Nízkotlaký palivový okruh>
netěsní.
* Komponenta B2.10 (Snímač tlaku v
zásobníku rail) je vadná.
* Komponenta J1.22 (Vysokotlaké
čerpadlo) je vadná.
Nemáte někdo s tím zkušenosti ?
pošli na tebe tel. číslo mám tu podobný problém na úplně stejném autě 100kw.
Mě se to chová podobně ale nejvíce to zlobí na volnoběh při delším stání na volnoběhu to skočí do nouzového režimu.
Vyměnil jsem ventil na čerpadle ten co je našroubovaný na 2 šroubky a beze změny čidlo na rampě furt 2 V. tak teď mě čeká demontáž trysek a stolice.
Mě se to chová podobně ale nejvíce to zlobí na volnoběh při delším stání na volnoběhu to skočí do nouzového režimu.
Vyměnil jsem ventil na čerpadle ten co je našroubovaný na 2 šroubky a beze změny čidlo na rampě furt 2 V. tak teď mě čeká demontáž trysek a stolice.
čau lidi, jen jsem se chtěl zeptat jak to s touhle závadou dopadlo, na co se přišlo... mám nissana pick-up 2.5 Di 98Kw a dělal to samé, v servise mi vyčetli závady s tím, že nejde nastavit čas vstřiku... chvilku jsem s tím pojezdil, než jsem si sehnal jiné auto, no a když jsem ho odvážel do servisu, kde dělají čerpadla nechtělo se to roztočit ani z kopce, kouřilo to a asi po třech kilometrechkdyž jsem vypnul klíček a znovu nastartoval to chytlo a dojelo to v pohodě až do servisu... tam jsem jin chtěl ukázat jak se ten motor chová a jako na potvoru nic. Ale stejně jsem to tam nechal, asi za tři dny mi volali, at si pro auto přijedu, že snim zkoušeli jezdit aby se projevila závada a za celou dobu nic. tak jsem auto vyzvedl dojel jsem s ním v pohodě a jen čekám co se stane dál ... tak nějaké nápady?
něco podobného nám dělal regulační ventiltyrystor píše:čau lidi, jen jsem se chtěl zeptat jak to s touhle závadou dopadlo, na co se přišlo... mám nissana pick-up 2.5 Di 98Kw a dělal to samé, v servise mi vyčetli závady s tím, že nejde nastavit čas vstřiku... chvilku jsem s tím pojezdil, než jsem si sehnal jiné auto, no a když jsem ho odvážel do servisu, kde dělají čerpadla nechtělo se to roztočit ani z kopce, kouřilo to a asi po třech kilometrechkdyž jsem vypnul klíček a znovu nastartoval to chytlo a dojelo to v pohodě až do servisu... tam jsem jin chtěl ukázat jak se ten motor chová a jako na potvoru nic. Ale stejně jsem to tam nechal, asi za tři dny mi volali, at si pro auto přijedu, že snim zkoušeli jezdit aby se projevila závada a za celou dobu nic. tak jsem auto vyzvedl dojel jsem s ním v pohodě a jen čekám co se stane dál ... tak nějaké nápady?
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 20 srp 2024, 11:36
Odpovědi: 0
Re: Dotaz
Dobrý den,Roman 101 píše: ↑27 črc 2011, 20:54 pošli na tebe tel. číslo mám tu podobný problém na úplně stejném autě 100kw.
Mě se to chová podobně ale nejvíce to zlobí na volnoběh při delším stání na volnoběhu to skočí do nouzového režimu.
Vyměnil jsem ventil na čerpadle ten co je našroubovaný na 2 šroubky a beze změny čidlo na rampě furt 2 V. tak teď mě čeká demontáž trysek a stolice.
Přišel jste nějakým způsobem na tuto závadu ? Mám totožný problém a budu rád za jakékoli info