Stránka 1 z 1
6Q prevodovka do 4x4
Napsal: 07 črc 2011, 22:53
od TDI tech
Mam O1 Combi 4x4 TDI motor AGR a je vnom 5Q prevodovka EAG ku ktorej je priradeny zadny diferencial (rozvodovka) EUN. Kedze je tesne pred smrtou tak planujem spravit prestavbu na 6Q prevodovku FEM ku ktorej je priradena rozvodovka EUM. Budu mi sediet stale prevody oboch diferakov (rozvodoviek). Pytam sa ci mi pojde 6Q prevodovka FEM s 5Q rozvodovkou EUN

Alebo musim dat aj diferak EUM aby mi sedeli stale prevody???
Napsal: 08 črc 2011, 02:24
od tuner
Tady nema vliv na zadni dif stalej prevod ale uhlova prevodka. Tam je u 5Q prevod 27/17 a na zadnim dif.17/27. U 6Q je to problem zjistit, protoze etka prevod neuvadi protoze soukoli jak na prevodce tak na dif nelze obednat, obednava se komplet prevodovka a nebo diferencial.zadni dif je oznacenej v etce pouze obednacim cislem a jsou 3 dif podle typu motoru ne podle prevodovky, jakej je v nich rozdil to nevim.

Napsal: 08 črc 2011, 05:58
od Bóďa
Od soboty mám také šestikvalt 4x4. Původně AGR s EAG na FEL a žádný problém.
Přesněji 1*.
Ale FEM je dost krátká...

Napsal: 08 črc 2011, 08:18
od TDI tech
Ano to viem ze je kratka. Na 6ke ma pri 2000ot./min. rychlost iba 100km/h. Ide oto ze ta 5Q je uz na pokraji smrti tak to chcem preobit na 6Q pretoze tie uz nezomieraju. V dielenskej prirucke pise ze FEM ma staly kuzelovy prevod pravouhlej prevodovky 17:27 x 27:17 taniera diferaku co sedi s EAG takze by to malo pasovat. To ze ma FEM celkovo dlhsi diferak nehra rolu pretoze pravouhla prevodovka aj diferak budu mat vzdy otacky rovnake z prednym diferakom.
Napsal: 08 črc 2011, 12:32
od Bóďa
Na 6ke ma pri 2000ot./min. rychlost iba 100km/h.
Tak to s bídou na tacho...

Je téměř stejně rychlá ( nebo spíš pomalá ), jako ten pětikvalt.
Když už měnit, tak rovnou za rychlejší.

Napsal: 29 bře 2012, 21:24
od marko250
Chlapi potřebuji toto téma oživit,v pondělí mě vylezl z převodovky EWK(4x4 agr 66kw/ 2000) jeden vetřelec(diferák) asi v 80Km/hod.Po obvolání 7 míst jsem převodovku nenašel.Čím by šla nahradit tahle 5-kvaltovka a co všechno s ní?Před rozpadem žádné známky a stalo se tomu v zátahu,náhony pevné,spojka tam je 60 000km origo.V pátek jsem měl dát auto protiůčtem,mám děti a bez něj to nejde tak to docela spěchá.Za přesné info předem děkuji.
Napsal: 29 bře 2012, 21:51
od tuner
Diferak ti vypadl z prevodovky? Celej?
Napsal: 29 bře 2012, 22:16
od Huml
no řekl bych, že vylezl čep od satelitů, jedině ješte dát EAG nebo opravit, ale ta půlka obalu bude asi darda
Napsal: 29 bře 2012, 22:46
od tuner
Me taky praskl a vylez cep a jen se vystipl kousek prevodovky, cep jsem vymenil, vystiplej kus navaril z5, 2 dny prace. Proto se ptam co se stalo, muze to byt lehce opravitelny.
Napsal: 29 bře 2012, 22:50
od marko250
Při sehnání 6q 4x4 z PD74KW si asi převodově nepomůžu krom četnějšího řazení že, a plno věcí na autě zaměnit:
-kulisa s lanovody
-držák a unašeč se závažím
-převodovka(půjde na původní rozvodku?)
-plech motor přev.
-spojkový válec+trubka
-unašeč spojky
-spojka komplet
-setrvák
-levá poloosa,nebo jen talíře?
-držák na silenblok?
- a startér
EWK=EAG?
Napsal: 31 bře 2012, 00:51
od marko250
tuner > bohužel z diferáku vylezly malé kola, až se obal rozkočil na dvou místech i s uložením hlavního ložiska,neboj tiga doma mám ale tohle je konec.Nýty drží,jedno malé kolo je napůl,co to způsobilo netuším,ale vzhledem k náhlosti bez upozornění asi prasklo a šup ven.Nejhorší je, že auto mělo jít včera pryč a teď nejde nikde sehnat ta 5q převodovka.Celé auto je OK,krom laku a interiéru po dvou dětech,vše vyměněno,pravidelně servisováno,nehoněno(chip jen kvůli plné osádky na dovolené typu chorvatsko),bohužel děti povyrostly a je nám těsno.Jak na sviňu

Napsal: 31 bře 2012, 07:40
od tuner
hridel na ktery jsou satelity je v celku? Kdyz je to prez lozisko praskly tak je to blby.
EWK
Napsal: 02 dub 2012, 14:06
od marko250