Xantia 2.0 HDi 80kw chcípe motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Xantia 2.0 HDi 80kw chcípe motor
čau, můžete mi někdo poradit? Před půl rokem jsem si pořídil Xantii, když nastartuju a motor je studenej, tak je všechno v pořádku, ale jakmile se motor při jízdě ohřeje cca na 90 C, tak začnou jemně kolísat otáčky. Když pak vyřadím a nechám auto klapat na volnoběh, tak začnou silně kolísat otáčky, třeba z 800 na 600 a po chvíli auto zdechne. Je to jakoby se zastavila a pak hned pustila nafta nebo tak nějak. Když pak vypnu klíček, tak můžu hned nastartovat a jet, ale po nějaké chvíli to udělá znovu. Jsem laik, takže budu rád za všechny rady. Předem dík.
V první řadě diagnostika - ale ně nějaký noname, chce to origo PPO nebo Lexia - změřit parametry tlaků v railu + hodnoty čidel
Bude to nějaká klasika u HDi, potýkáme se s tím denně
- vstřiky K.O.
- vysokotlak K.O.
- regulátor tlaku K.O.
problém v kabeláži, ale to jen na začátek
pokud jsi laik, a´t na to mrkne někdo od fochu, nejlíp kdo dělá francouze a zná syndromy HDi...
Bude to nějaká klasika u HDi, potýkáme se s tím denně

- vstřiky K.O.
- vysokotlak K.O.
- regulátor tlaku K.O.
problém v kabeláži, ale to jen na začátek
pokud jsi laik, a´t na to mrkne někdo od fochu, nejlíp kdo dělá francouze a zná syndromy HDi...
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
Odpovědi: 0
Tak to je regulátor paliva je to z boku na vysokotlakém čerpadle.
Investice ze slevou od Bosch 2900 Kč jinak 5200 Kč
ale tato investice se nevyplatí,protože je uspané sítko na tomto regulátoru jemnýma šponama nové se hnet taky ucpe a tak to co tam je stačí vyfoukat kompresorem nebo nachytat šponky magnetem.
Je to jen dočasná oprava,protože je už opotřebované čerpadlo a bude brzy potřeba vyměnit jinak se problému dlouhodobě nezbavíš.
Proto je kvalita nafty pro tyto motory tak důležitá.
Ten kdo tam tankuje kde co,tak to co ušetří dá za sepas čerpadla.
Repas 15000 Kč
Objednal jsem magnet který tam přidělám na to sítko,aby zachytával ty šponky a neuspávalo se sejtko.