Stránka 1 z 2
Vynucení regenerace DPF Škoda Superb
Napsal: 15 črc 2011, 07:57
od paja666
Ahoj,
jak vynutím regeneraci na Škodě Superb 2.0TDI CR, rv 2009 125kW DSG. Motor je CBBB?
Dík, Pavel
Napsal: 15 črc 2011, 18:15
od alreadys
Kodování II vložít kod 21295 spustí regeneraci filtru ale nesmí být zcela zaplněn v měřenejch hodnotách 75 3 jestli je zaplněn regenerace se nezpustí pak kontrola v měřených hodnotách 70-75
Napsal: 09 říj 2011, 19:10
od rami
Kdyz dam ten kod,ta regenerace probiha na miste pri volnobehu nebo musim s tim autem jen napichnuty na pc ?
Napsal: 09 říj 2011, 19:14
od Roman 101
rami píše:Kdyz dam ten kod,ta regenerace probiha na miste pri volnobehu nebo musim s tim autem jen napichnuty na pc ?
jet a udržovat motor ve 2500 ot.
Napsal: 09 říj 2011, 21:21
od rami
a jak dlouho -dokud nezhasne kontrolka ?
Musi to byt napichnute na diagnostice ?
Napsal: 10 říj 2011, 10:23
od Roman 101
rami píše:a jak dlouho -dokud nezhasne kontrolka ?
Musi to byt napichnute na diagnostice ?
napíchlé to je asi tak 30 min a ujedeš asi do 5 km. ale trochu si to pápne nafty.
Napsal: 10 říj 2011, 22:35
od lubomt
za 30min prejdes iba 5km? trochu malo, nie?
Napsal: 11 říj 2011, 07:39
od TDI tech
Rychlost vozidla musi byt nad 60km/h. Idealne je najst si dlhy rovny usek cesty a udrzovat konstantnu rychlost pokial to je mozne, ist aspon idealne tych 120 az 130km/h. Prejdes asi 15-20km podla toho ako je velmi upchaty.
Napsal: 11 říj 2011, 18:59
od skymann
Netreba nikde jazdit ,da sa urobit aj na mieste ako vacsina novych commonrailov.
Napsal: 11 říj 2011, 22:44
od TDI tech
aspon u PD je regeneracia podmienena rychlostou vozidla. A pochybujem ze u CR je tomu inac kedze by sa vlastne cely system DPF znehodnotil
Napsal: 12 říj 2011, 17:33
od rami
Prave ze na Nissanu Interstar se regenerace delala na stojicim aute pres diag.... trvalo to caa 40 min.
Napsal: 12 říj 2011, 17:33
od rami
skymann píše:Netreba nikde jazdit ,da sa urobit aj na mieste ako vacsina novych commonrailov.
Tak porad jak na to .
Napsal: 12 říj 2011, 19:20
od roman
Na koncernu jsem regeneraci ještě nedělal, ale třeba u Peugeotu se regenerace dělá opravdu na místě.
Auto musí mít filtr zaplněný na určitou mez, jinak se regenerace nespustí, musí být zahřáté na 80. Po spuštění regenerace se otáčky motoru automaticky zvýší na 4000 a tak to řve asi 5 min, potom to jde 30 vteřin na volnoiběh a pak asi 3 min na 3000 otáček. Celý výfuk je rozpálený a lítají z něho černý srajdy. Auto musí být venku a na betonu aby něco nechytilo. Všechno se tak rozpálí, že se člověk modlý aby něco neprasklo a motor se nekousnul.
Roman
Napsal: 01 lis 2011, 17:52
od Jake
ted se mi rozvitila kontrolka na Octavce III. 1.6 crdi ale nevim jak vynutit regeneraci funkce kodovaní II je šeda nejde použít a bezpečnostní přístup nebere ani 21295 ani 10016 ...neví někdo postup?dik
Napsal: 01 lis 2011, 19:16
od Roman 101
Jake píše:ted se mi rozvitila kontrolka na Octavce III. 1.6 crdi ale nevim jak vynutit regeneraci funkce kodovaní II je šeda nejde použít a bezpečnostní přístup nebere ani 21295 ani 10016 ...neví někdo postup?dik
jestli se budeš pohybovat blízko Hranic na Moravě tak ti pomůžu