Stránka 1 z 2
Pístek 12mm,ano-ne??
Napsal: 27 led 2007, 12:03
od Bageta
Tak teď jsem mluvil po tel. s kamarádem,kterej dělá jenom nafťáky a spec. čerpadla a ten mě od té výměny zrazuje.Že prej se tím nic moc nezmění,protože ve chvíly kdy ho tam namontuju se mi zvětší vstřikovaná dávka,kterou,se kterou si to auto neví na volnoběh moc rady a poběží prej na volnoběch strašně a aby se to srovnalo bude se muset ubrat ta vstřikovací dávka (myslim na regulátoru?),takže to nakonec bude prý nula od nuly.Co si o tom myslíte a nebo jaké s tím máte vy zkušenosti??
Napsal: 27 led 2007, 12:11
od TDIPOWER
Jestli je to tak a musí se zkracovat doba vstřiku tak jenom líp, ne? Čím kratší doba vstřiku tím lepší podmínky pro prohoření. A zvýší se vstřikovací tlak, takže lepší rozprach.
Můj závěr: i kdyby bylo vstřikované množství stejné, tak je vstřikováno pod větším tlakem (tudíž větčí rozprach) a za kratší dobu (více času na prohoření).
Ale to mi vyplývá jen z logiky věci. Zkušenosti s tím nemám. Zatím

Napsal: 28 led 2007, 17:55
od Alex
A ten kamarat robi ake zavodne diesle, Zetor CRYSTAL? Ked je to take naprd, preco sa to potom robi? Hm. Ja mam len 11mm, ale rozdiel vo vykone je zjavny. Dymivost sa oproti 10mm nezvysila. Volnobeh no problem. Pri 12mm uz mozno bude treba torsku pohnut vrchom cerpadla aby sa prisposobila volnobezna davka, ale urcite to pojde super. Nebal by som sa toho, siel by som do toho, ale... ale mam automat a ten ma asi dost uz aj s tym 11mm cerpadlom, nechcem aby sa rozsypal.
Zvysi sa aj vstrekovane mnozstvo paliva, aj vstrekovaci tlak.
Napsal: 28 led 2007, 22:50
od Bageta
Nedělá závodní diesely a ani je nijak neupravuje,jen tomu si myslim hodně rozumíprotože to dělá asi 15 let,ale děkuju za názory.Zítra mu ho odvezu,namontuje ho tam a pošteluje na stolici.
Napsal: 28 led 2007, 22:58
od BH motor
Vcelku slusne riesenie, len treba sa uistit z akeho modelu cerpadla je dany vysokotlaky element. k tomu musi byt aj definovana vackova hriadel v cerpadle. ked to netrafi a da tam nespravny element z inou regulacnou charakteristikou tak ten volnobeh nesadne. Ale..... ak sa to spravne navoli tak efekt bude luxusny. Len potom by to chcelo zmenit este aj rotor na kompresore turba aby mal motot pri rovnakom plneni vyssi vyplach a tym vyssiu efektivitu. Myslim zeto cerpadlo je dobry napad ked tam budu pouzite spravne komponenty
Napsal: 28 led 2007, 23:13
od Bageta
No vyměnil jsem turbo za větší tak to by snad mohlo být ok??
Napsal: 28 led 2007, 23:23
od Venca
BH motor : Bylo by docela dobre, kdybys napred prostudoval, co tu uz bylo na foru k tomuto tematu vse napsano nez zacnes placat. Mel jsi postrehnout sam, ze se jedna o zvysovani vykonu VW group, TDI 1,9 motor.Nechapu tve varovani ohledne zameny regulacnich elementu, ktere jsou na techto motorech stejne. Stejne nepripadna je tva poznamka k rotoru turba. Videl jsi jiz turbo rozebrane, ze bys rotor chtel pouze vymenit za tvarove jiny ?
Chtel bych tu tvoji vyvazovacku videt. Radsi ne...

Napsal: 29 led 2007, 10:44
od BH motor
pan VENCA Tu vyvazovacku si dojdi pozret do turian okres martin. A ked nemas k dispozicii cloveka ktory vlastni 5 osu frezu aj s nameriavanim tak ten rotor nevymenis to mas pravdu. A ked chces vidiet vymenene rotory a hned 2 tak sa dojdi ptret na moju RS 4. Ale to je benzin neviem ci to mozes na dieselfore. A ak mas pochybnosti o tej vyvazovacke tak je to CEMB ZE 5 kupena v autip v Bitesi . Tiyisti si to nepis veci ktore nemas preverene a nepoznas ma. A na margo toho cerpadla , len som popisoval problem mechanickeho cerpadla namontovaneho do tdi co som robil pred 5 rokmi. ale to by hadam uy aj stacilo..............

Napsal: 29 led 2007, 11:36
od Bóďa
Ta vačková hřídel má být zřejmě kotoučová čelní vačka a mně se ještě nikdy nestalo, aby s ní byl problém. Když je rozdělovací hlava do pravotočivého čerpadla, funguje s jakoukoliv vačkou. Takže šup tam s ní.

Napsal: 29 led 2007, 12:17
od Venca
BH motor : S tou rozdelovaci hlavou ti myslim jiz dostatecne odpovedel Boda. Nevim proc mas tendenci porad brat veci osobne, jestli te zname nebo nezname. Nam jde o problem, zda resit nebo neresit. Tedy jsme radi, ze jsi nam vysvetlil, jak vymenit rotor v turbu.
Presto jsi si mohl odpustit toho "pan"....

Napsal: 29 led 2007, 14:45
od BH motor
Sorry Venco za toho pana. Ale dajak si sa do mna pustil. Veci o ktorych som si neni isty nehovorim. Ale inac pohoda.
Napsal: 29 led 2007, 15:09
od Venca
Napsal: 30 led 2007, 20:56
od Bageta
Tak pístek je tam a místo orig. 50 kubíků to prý dává 65,ale nevim pod jakým tlakem,sm se zapoměl zeptat

Napsal: 30 led 2007, 21:21
od TDIPOWER
Bageta píše:Tak pístek je tam a místo orig. 50 kubíků to prý dává 65,ale nevim pod jakým tlakem,sm se zapoměl zeptat

Subjektivní pocity......? Je to poznat?
Napsal: 30 led 2007, 21:24
od Bageta
Ještě to není v autě,je to jen ze stolice a nastavil (přiškrtil) to tak,aby to běželo 100% dobře i na volnoběh.Až to bude na autě a poběží to na novejch tryskách a s chipem tak s tím prý kdyžtak ještě pohne.