Vw Golf IV tdi 81KW AHF +pouze MT soft-high

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
tradgidek
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 18:50
Bydliště: Jihlava

Vw Golf IV tdi 81KW AHF +pouze MT soft-high

Příspěvek od tradgidek »

Měřeno po 2 letech po úpravě softu,cca naj. 45.tis km. ;)Obrázek
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To je fakt jenom softem? Ani trysky???

Jestli fakt, tak to je pěkný. Teď jde o to, jestli to není jak dýmovnice.......
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
tradgidek
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 18:50
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od tradgidek »

Ani trysky jine. Pouze soft,egr off,KN vzduchac,nic vice.auto ma momental najeto 215 tis a lehce zahuli jen v nizkejch ot.
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

vykon navysen skoro o 6% dle ISO.. odecti si tak ca3% z vykonu.. zase tak horky to nebude :D ..navic ten spodek je na seriovy turbo opravdu hodne spatny.. pokud je to dobre zmereny.. na takovy vykon bys mel mit ve 2tis tak 100HP.. tohle je katastrofa..
Ale pokud je spojka seriova puvodni tak je to neuveritelny ze se jeste nerozpadla..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..aj keby si odpočita tie tvoje 3% tak je to stale 145.37ps a 339.92nm a to je stale viac než slušne
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

No jo někteří zase nezklamali :-D :-D no jo po odečtení 3% bych to auto nejradši hodil ze skály jak je špatný :-D :-D :-D jste fakt srandisti :-D
Uživatelský avatar
tradgidek
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 18:50
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od tradgidek »

JasteR píše:vykon navysen skoro o 6% dle ISO.. odecti si tak ca3% z vykonu.. zase tak horky to nebude :D ..navic ten spodek je na seriovy turbo opravdu hodne spatny.. pokud je to dobre zmereny.. na takovy vykon bys mel mit ve 2tis tak 100HP.. tohle je katastrofa..
Ale pokud je spojka seriova puvodni tak je to neuveritelny ze se jeste nerozpadla..
tohle bylo delany dle meho prani a nechtel sem brut od spodu,protoze ted stejne ta dvojhmota to ani na ctyrku ve 2tis nepobira. spojka drzi v klidu,neklouzne,byla nova delana ve VW jeste u predchoziho majitele. ;)
a k vysledku mereni bych moc nepochyboval,protoze to upravoval a meril jeden clovek z fora a neustali laborant ktereho to bavi a stale pracuje na svem ;)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

tradgidek píše:
JasteR píše:vykon navysen skoro o 6% dle ISO.. odecti si tak ca3% z vykonu.. zase tak horky to nebude :D ..navic ten spodek je na seriovy turbo opravdu hodne spatny.. pokud je to dobre zmereny.. na takovy vykon bys mel mit ve 2tis tak 100HP.. tohle je katastrofa..
Ale pokud je spojka seriova puvodni tak je to neuveritelny ze se jeste nerozpadla..
tohle bylo delany dle meho prani a nechtel sem brut od spodu,protoze ted stejne ta dvojhmota to ani na ctyrku ve 2tis nepobira. spojka drzi v klidu,neklouzne,byla nova delana ve VW jeste u predchoziho majitele. ;)
a k vysledku mereni bych moc nepochyboval,protoze to upravoval a meril jeden clovek z fora a neustali laborant ktereho to bavi a stale pracuje na svem ;)
Presne, vetsi konecny vykon za cenu mensiho spodku, coz nekomu vyhovuje :) ja prave nemusim ty nakrmeny spodky, kdyz potrebuju prudce akcelerovat, tak stejne vyuzivam pasmo cca 3000 - 4300 :P
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

podle mě je ten spodek jen chyba měření, začíná měřit někde na 1700ot což je pozdě a než se nafoukne tak to trvá. Podle mě na silnici to bude OK. Průběh hezkej a ten max výkon taky :) ten kostrbatý vrch - nepadá trochu předvstřik?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kostrbatý vrch můžou být i vibrace na brzdě už se to tu hodněkrát řešilo...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
tradgidek
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 18:50
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od tradgidek »

dle tohoto mereni se pak zvedal predvstrik na horni hranici,jelikoz byl tak na stredu tolerance. a jinac presne tak,pouzivam pro ostrejsi jizdu od 2,5tis/ot do 4,5tis/ot. ;)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

JasteR píše:vykon navysen skoro o 6% dle ISO..
ISO, DIN, je to jedno... tiez pozeram ze >5% korekcia vykonu je dnes v mode, vidim to na kazdom grafe z MotocomTest :)
Kazdopadne na seriu velmi pekny priebeh a uctyhodne cisla, to treba uznat :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

ja mivam i az + 8% protoze mam brzdu v 650m nad morem tak mam vzdy hodne , klidne to muze byt tim
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

oni asi chlapci stále nepochopili co a proč ta korekce je...
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Brouk píše:ja mivam i az + 8% protoze mam brzdu v 650m nad morem tak mam vzdy hodne , klidne to muze byt tim
Ano, vyssia nadmorska = nizsi atmosfericky tlak, tym padom pozitivna korekcia vykonu... kazdopadne 8% je uz moc, myslim ze v takomto pripade je potrebne zvazit aj upravu hodnoty Tlaku v sani smerom dolu, aby to nebolo az tak velmi skreslujuce...
Vici píše:oni asi chlapci stále nepochopili co a proč ta korekce je...
Korekcie vykonu maju svoj vyznam, ktory nikto nespochybnuje... akurat sme sa nejakym zazracnym sposobom dostali z korekcii vykonu na urovni +/- 0-2,5% na uroven 5-10%, na tych istych brzach, tych istych miestach, v tom istom klimatickom pasme... holt asi sklenikovy efekt, inak si to neviem vysvetlit... :)

P.S. Odjakziva tvrdim ze absolutne cisla z brzdy nehovoria o nicom. To ze pre kludny spanok zakaznika je niekedy potrebne to vhodne zvolenymi korekciami podkreslit je mi jasne a chapem to, co neznamena ze meteostanica na brzde nemoze zachytit vykyvy atm.tlaku a teploty vzduchu (vid. vyssie). Kazdopadne za mna osobne su korekcie >5% skreslujuce a pokial si pozeram graf vykonu a nezaujima ma len priebeh, tak si spocitam nekorigovanu hodnotu vykonu a krutiaceho momentu, lebo u aut cez 200ps to urobi skutocne dost, na krutiacom momente ani nehovorim...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“