Mechanické vstřiky versus HDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mechanické vstřiky versus HDI
Ahoj lidi. Opravdu jsou vstřiky HDI tak poruchové,alespoň se to dost často dočítám. Jsou prý dost náchylné na kvalitu nafty.Proč se ptám mám starší 2.1TD( v Ulysse) a zvažuju jestli si v uvozovkách polepšit a koupit o rok mladší HDI oba 80KW.Ptal jsem se jednoho mechanika a řekl mi právě že HDIčkem si pomůžu sotva o 1litr spotřeby dolů a jinak spíše negativa.Děkuju za Váíš názor-zajímají mě zkušenosti a případná složitost a cenová relace oprav-dík kléma
Občas čerpadlo v nádrži odejde a někomu i vstřiky ,ale není to vůbec pravidlo které potká většinu HDI,sám jsem na jednom nalítal 160000 na dalším 85000 a ani u jednoho jsem o motoru vůbec nevěděl,snad až na řemenici které také občas odchází.Kamarád má na Xantii najeto už celkem 320000km a motor jak hodinky.Servisuju dost aut s motory HDI a vstřiky jsem za tu dobu viděl špatné třikrát (2* siemens) a to stejně bylo u všech podezření že jezdili na pochybnou naftu.
U motorů 2.1td zase dost často praskaly hlavy ,motory se přehřívaly a měly také dost nedostatků
Dle mého je HDI určitě lepší volba
U motorů 2.1td zase dost často praskaly hlavy ,motory se přehřívaly a měly také dost nedostatků
Dle mého je HDI určitě lepší volba
když ho bude mít někdo doma tak ti ho třeba nechá i za 500kč ale to se asi nestanePredator píše:vstrik se da sehnat i za 2000,-FrenkV píše:zatím nemůžu moc soudit,prý jsou poruchovější vstřiky siemens (já mám bosch),cena vstřiku na vrakáči je 3000kč/ks,pak odchází čerpadlo v nádrži 3.500kč na vrakáči,vetil tlaku na vysokotlakým čerpadle 3000kč a asi záleží hodně na kvalitě té nafty



307 2.0Hdi 79kw 6,5l/100km
Pani, zaujimalo by ma, jakym sposobom "pochybna nafta" poskodi vstreky. Co je na takej nafte spatne, ze znici vstrekypett píše:Občas čerpadlo v nádrži odejde a někomu i vstřiky ,ale není to vůbec pravidlo které potká většinu HDI,sám jsem na jednom nalítal 160000 na dalším 85000 a ani u jednoho jsem o motoru vůbec nevěděl,snad až na řemenici které také občas odchází.Kamarád má na Xantii najeto už celkem 320000km a motor jak hodinky.Servisuju dost aut s motory HDI a vstřiky jsem za tu dobu viděl špatné třikrát (2* siemens) a to stejně bylo u všech podezření že jezdili na pochybnou naftu.
U motorů 2.1td zase dost často praskaly hlavy ,motory se přehřívaly a měly také dost nedostatků
Dle mého je HDI určitě lepší volba

Jazdim totiz na naftu z Ukrainy uz 40 tis km, takze by ma to zaujimalo.
Inac, pani, neurazte sa, ale ako moze 2.0 HDI jazdit za 7 l/100km?
Nie je to nejak vela

Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
no tak csala za 7l/100km jezdí úplně normálně pokud nejezdíš do 90km/h
a špatná nafta je že je třeba ředěná (vodou,benzínem a jinýma sračkama.) a tím se sníží mazací schopnost a problém je na světě.Nehledě na to pokud je to z nějakého stavebního stroje roku výroby 1970 tak má železnou nádrž a hodně starý těsnění na víčku, co tam je bordelu!!! No nevím co ještě dodat,asi jen že máš štěstí a kamarádi z ukrajiny mají opravdu dobrou naftu 


307 2.0Hdi 79kw 6,5l/100km
Přesně tak , u nafty nejde jen o to jak dobře hoří ,ale i o její čistotu a hlavně mazivost.Na starých vstřicích se opotřebení neprojevilo tak markantně jako na elekricky řízených, které jsou mnohem přesnější a tudíž i náchylnější.Ale není to zdaleka jen problémem HDI,jde spíš o systém, kterým je motor osazen a v tomto je Bosch docela O.K ,nejcitlivější na naftu je snad Delphi ,viz Ford TDCIFrenkV píše:no tak csala za 7l/100km jezdí úplně normálně pokud nejezdíš do 90km/ha špatná nafta je že je třeba ředěná (vodou,benzínem a jinýma sračkama.) a tím se sníží mazací schopnost a problém je na světě.Nehledě na to pokud je to z nějakého stavebního stroje roku výroby 1970 tak má železnou nádrž a hodně starý těsnění na víčku, co tam je bordelu!!! No nevím co ještě dodat,asi jen že máš štěstí a kamarádi z ukrajiny mají opravdu dobrou naftu
Tak diky za info. Vodu v nafte mi snad vsetku zachyti filter, a benzin v nafte bratia Ukrainci snad nemaju, pretoze je drahsi ako naftapett píše:Přesně tak , u nafty nejde jen o to jak dobře hoří ,ale i o její čistotu a hlavně mazivost.Na starých vstřicích se opotřebení neprojevilo tak markantně jako na elekricky řízených, které jsou mnohem přesnější a tudíž i náchylnější.Ale není to zdaleka jen problémem HDI,jde spíš o systém, kterým je motor osazen a v tomto je Bosch docela O.K ,nejcitlivější na naftu je snad Delphi ,viz Ford TDCIFrenkV píše:no tak csala za 7l/100km jezdí úplně normálně pokud nejezdíš do 90km/ha špatná nafta je že je třeba ředěná (vodou,benzínem a jinýma sračkama.) a tím se sníží mazací schopnost a problém je na světě.Nehledě na to pokud je to z nějakého stavebního stroje roku výroby 1970 tak má železnou nádrž a hodně starý těsnění na víčku, co tam je bordelu!!! No nevím co ještě dodat,asi jen že máš štěstí a kamarádi z ukrajiny mají opravdu dobrou naftu

Smrdi to sice, jak keby ste utopili komedianta, ale taha dobre

A cerpadlo mam Bosch

Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex