Mechanické vstřiky versus HDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mechanické vstřiky versus HDI
Ahoj lidi. Opravdu jsou vstřiky HDI tak poruchové,alespoň se to dost často dočítám. Jsou prý dost náchylné na kvalitu nafty.Proč se ptám mám starší 2.1TD( v Ulysse) a zvažuju jestli si v uvozovkách polepšit a koupit o rok mladší HDI oba 80KW.Ptal jsem se jednoho mechanika a řekl mi právě že HDIčkem si pomůžu sotva o 1litr spotřeby dolů a jinak spíše negativa.Děkuju za Váíš názor-zajímají mě zkušenosti a případná složitost a cenová relace oprav-dík kléma
Občas čerpadlo v nádrži odejde a někomu i vstřiky ,ale není to vůbec pravidlo které potká většinu HDI,sám jsem na jednom nalítal 160000 na dalším 85000 a ani u jednoho jsem o motoru vůbec nevěděl,snad až na řemenici které také občas odchází.Kamarád má na Xantii najeto už celkem 320000km a motor jak hodinky.Servisuju dost aut s motory HDI a vstřiky jsem za tu dobu viděl špatné třikrát (2* siemens) a to stejně bylo u všech podezření že jezdili na pochybnou naftu.
U motorů 2.1td zase dost často praskaly hlavy ,motory se přehřívaly a měly také dost nedostatků
Dle mého je HDI určitě lepší volba
U motorů 2.1td zase dost často praskaly hlavy ,motory se přehřívaly a měly také dost nedostatků
když ho bude mít někdo doma tak ti ho třeba nechá i za 500kč ale to se asi nestanePredator píše:vstrik se da sehnat i za 2000,-FrenkV píše:zatím nemůžu moc soudit,prý jsou poruchovější vstřiky siemens (já mám bosch),cena vstřiku na vrakáči je 3000kč/ks,pak odchází čerpadlo v nádrži 3.500kč na vrakáči,vetil tlaku na vysokotlakým čerpadle 3000kč a asi záleží hodně na kvalitě té nafty

307 2.0Hdi 79kw 6,5l/100km