Citroen xsara2, 2.0HDI-66kw,RHY a vysokotlake cerpadlo

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Citroen xsara2, 2.0HDI-66kw,RHY a vysokotlake cerpadlo

Příspěvek od servis-sk »

Ahojte.
Vedel by mi niekto povedat ake parametre,vstrekvace tlaky ma vysokotlake cerpadlo HDI? na volnobeh a pri cca 5000 otackach?

Mne to kolise na volnobeh v rozmedzi 280 - 320 Bar a pri plnom plyne je tam cca 8OO Bar.
Auto ide nepravidelne na volnobeh, hlavne ked je studene.
Vymenene podavacie cerpadlo v nadrzi, pretestovane vstrekovace a je tam novy reg.ventil na cerpadle.
Zavada pretrvava nadalej, vyzera to uz iba na vysokotlake cerpadlo.

Vdaka za pomoc
coudysokol
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2010, 07:02

Příspěvek od coudysokol »

ahoj mam podobny problemm ale cerpadlo mi na vystupe cez diagnostiku ukazuje 188 bar tak sme vymenili dopravne cerpadlo ci to nepomoze aj ten regulator na cerpadle sme vymenili presne ako ty ale mne ide pravidelne ale vypina mi turbo proste ked vypinam klucik tak mi ostane chvilu motor este bezet asi 15 sekund a po opetovnom nastartovani nezapina turbo vsetko ide ale turbo nezopne
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

No, s turbom som zatim problem nemal, tak ti moc neporadim.
Problem bol iba s vypinanim auta pocas jazdy, nad cca 2500 otack.
Tak sa vycistil saci kos, vymenilo cerpadlo...., filtre, vycistil regul. tlaku a blblo to stale, tak potom sa testovali veci, menili,....., teraz ako tak uz ide, ale je iba tento problem s volnobehom.
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Odpovědi: 0
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

co řemenice na klice
coudysokol
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2010, 07:02

Příspěvek od coudysokol »

nooo ja by som rad zistil ako to turbo funguje ci pritvara klapky podtlakom alebo ako lebo nasiel som tam zatial len jeden solenoid a ten ovlada navrchu neaky erg ventil alebo co ale ziadny dalsi podtlak som nenasiel
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

Remenica bola asi menena.
Ja vidim iba problem vo vysokotlakom cerpadle, len chcem si preverit tieto svoje namerane hodnoty.
Podla mna by to malo tlacit ovela viac pri vyssich otackach.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to ne, na to je tam ten regulátor tlaku,od jisté hranice je tlak +/- konstantní
pokud nebude ŕegulátor funkční, bude tam naopak přetlak, čidlo v railu to vyhodnotí jako závadu a padne to do nouzáku
coudysokol
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2010, 07:02

Příspěvek od coudysokol »

nooo to je moj pripad pada mi to do nudzaku a vypne mi turbo moze to robit tym ze je tam silnejsie cerpadlo v nadrzi?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nemyslím si
jak silnější - kolik to tlačí?
coudysokol
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2010, 07:02

Příspěvek od coudysokol »

tak konecne som sa po to dostal tlak pred filtrom 2.5 baru teraz mi to stale chcipa natocim a zachvilku vypne cerpadlo a chcipne potom zasa natlacim cerpadlom naftu a zasa to chvilku ide
Odpovědět

Zpět na „Citroën“