O2 - 2.0 TDI PD BMM 2007 - Nalil tam benzín a nastartoval!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pasul
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2007, 04:02
Kontaktovat uživatele:

O2 - 2.0 TDI PD BMM 2007 - Nalil tam benzín a nastartoval!!!

Příspěvek od pasul »

Mám tady další skvělý případ. Pan zákazník nalil benzín do této Octávie. Dolil 30L benzínu do 65 litrové nádrže. Nastartoval a dojel asi 1 Km.

Auto vše OK. Vytáhlo se z nádrže vše. Odsávačkou se odsálo i z potrubí. Samozřejmě se vyměnil palivový filtr. Nalila se celá nová nádrž nafty a po velmi dlouhém startování bylo vše OK. Ovšem po zahřátí a ujetí přibližně 20Km začal motor škubat. Tento stav nastane nyní vždy po zahřátí a ujetí určité vzdálenosti.

Auto bylo napíchlé na diagnostiku. Vstřiky změřeny - vpořádku. Pouze to vypsalo chybu čidla hřídele vačky. Jinak nic jiného.

Nemá prosím někdo zkušenost s touto situací? Může to škubání být pouze problém toho čidla vačky? Díky za jakoukoli odpověď.
Diagnostika: VAG-CAN-PRO+K - VW, Škoda, Seat, Audi od 1990 až po současnost, VAGPROG 2009 - Editace Km, PIN IMMO, Klíče,

www.autopujcovna-pk.cz
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Odpovědi: 0
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

skusenost s tym nemam ale tym cidlom to moze byt sposobene pretoze si vyhodnoti zlu polohu vacky voci kluke a uplne rozhodi predvstrek.
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Předvstřik s tím nemá co dělat. Snímač vačice je tam pro rychlou identifikaci válců při startu. Běh motoru za normálních okolností neovlivňuje, pouze při výpadku snímače polohy kliky.

Ohledně cukání... ty vstřiky jste měřili jak? Kanál 13 toho moc nepoví.
Nejspíš bude potřeba vstřiky přetěsnit.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale obráceně ano, ne ? Když bude špatný předvstřik /špatně naštelovaná vačka/ naskočí vadný vačkový snímač, ne..? Mě se to takhle stalo, blbě sem nastavil předvstřik /při rozvodech/ , motor špatně chytal teplý, mašina ukázala vadný snímač, já jej vyměnil, pořád stejná závada, pak jsem upravil vačku a závada zmizela...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

jericho-3 píše:Ale obráceně ano, ne ? Když bude špatný předvstřik /špatně naštelovaná vačka/ naskočí vadný vačkový snímač, ne..? Mě se to takhle stalo, blbě sem nastavil předvstřik /při rozvodech/ , motor špatně chytal teplý, mašina ukázala vadný snímač, já jej vyměnil, pořád stejná závada, pak jsem upravil vačku a závada zmizela...
Jj, je to tak. Ono napsat: "píše to chybu snímače" je dost obecné, chce to napsat jakou chybu. Pochopitelně by měla následovat diagnostika synchronizace kanál 4. Ovšem proč by se pohly rozvody, kvůli natankovanému benzínu? Nesmysl.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

přijelo na dílnu několik aut co špatně natankovali a po odsátí vždy ok......záleží kolik měl v nádrži než natankoval benzím jestli jel na čistej tak mužou bejt vstřiky chycený
603917329
pasul
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2007, 04:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pasul »

Díky všem za reakce.

Bohužel tento případ se stal mému společníkovi na Slovensku a já to osobně neměl nepíchnuté. On zde není registrovaný. Byl jsem tam v pondělí, ale diagnostiku jsem sebou netahal (Sakrafix). Jinak bych tady přesně nahodil chybu. Kdyby jsem to auto měl pod rukama, tak si to vše změřím a vyzkouším sám.

Čidlo bylo vyměněno. Auto se pořádně protáhlo asi 60Km a vše OK. Ovšem další zákazník jel Blavu a před Blavou mu to udělalo znovu. Škubání motoru pouze při záběru. Při mírném tahu vše OK. Ovšem při větším záběru auto začne škubat. Já se obávám, že to bude ta nejhorší varianta. Ale snad ne všechny.

Díky ještě jednou všem. Určitě potom napíšu, jak to dopadlo.
Diagnostika: VAG-CAN-PRO+K - VW, Škoda, Seat, Audi od 1990 až po současnost, VAGPROG 2009 - Editace Km, PIN IMMO, Klíče,

www.autopujcovna-pk.cz
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

a čerpadlo je ako na tom? :?
pasul
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2007, 04:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pasul »

UchoTD - To je další varianta. Zítra to půjde přímo do Škodovky. Uvidíme.

dhfool - Sakra chlape neznáme my se ještě od jinud. Myslím z jiného fóra o postižených pacientech?
Diagnostika: VAG-CAN-PRO+K - VW, Škoda, Seat, Audi od 1990 až po současnost, VAGPROG 2009 - Editace Km, PIN IMMO, Klíče,

www.autopujcovna-pk.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Dhfool- jasně benzin na rozvody nemá vliv, šlo mi jen o vysvětlení..a jestli byla nádrž plná a půlka benzin nemělo by tomu být nic..Kdoví, co se stalo..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Ahoj Pašule, nebyl jsem si jistý, jestli jsi to Ty. K pacošům už moc nechodím... :)

Jen doufám, že vám ve Škodovce nevymění všechny vstřiky i s hlavou, to oni by rádi (noteeth) ...

Pokud někdo nalil 30l benálu do 30l nafty, tak to zas takový průser není, jak píše Jericho. U PD se stává to, že podfukují vstřiky, tzn. , že komprese se protlačí přes těsnící podložku a o-kroužky vstřiku do rozvodu nafty v hlavě a následujicí vstřikovač se zavzdušní. To je nejčastější příčina toho cukání. Řešení je přetěsnit vstřik a vyměnit šrouby přidržovacího kamene. Je pár věcí, které je dobré u toho udělat (odjehlit vytlačené drážky v hlave, napružit, nebo vyměnít svazek na vstřiky atd.) .
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
pasul
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2007, 04:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pasul »

dhfool - Já moc díky za pomoc. Předám dál.
Diagnostika: VAG-CAN-PRO+K - VW, Škoda, Seat, Audi od 1990 až po současnost, VAGPROG 2009 - Editace Km, PIN IMMO, Klíče,

www.autopujcovna-pk.cz
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

bude to v těch vstřicích,
kámoš provedl to stejný v horším - do úplně prázdné nádrže plnou benzínu a jel až to kleklo, od tý doby to teplý špatně startuje....
pasul
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2007, 04:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pasul »

Takže auto změřeno v autorizovaném servisu Škoda. Za jízdy měřeny vstřiky. Všechno v mezích podle servisu.

Servisák nahodil problém dvojhmoty. Je možné, že po zahřátí to začne v tahu celé škubat motorem? Spojka táhne a je v pořádku. Koukám, že z toho bude pěkná záhada.

Jedna věc - při vyčerpání nádrže, vysátí zbytků z hadic, výměny filtru - to dostalo při prvním startu ale hodně HODNĚ zabrat. Ta dvojhmota mohla jít do dalekých lovišť. Netuším ale, jestli je možné, že se to projeví až po zahřátí a ujetí nějakých kilometrů....
Diagnostika: VAG-CAN-PRO+K - VW, Škoda, Seat, Audi od 1990 až po současnost, VAGPROG 2009 - Editace Km, PIN IMMO, Klíče,

www.autopujcovna-pk.cz
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Dvouhmota spíš vibruje, než škube a rozhazuje vyrovnání chodu motoru.
Vstřiky se nemusí projevit na diagu ani za jízdy, je tam směšně malá vzorkovací frekvence. Osobně bych opravdu začal těmi vstřiky, tzn. přetěsnit. Je to nejlevnější a vzhledem k tomu benzínu se mi to zdá i nejlogičtější.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“