Stránka 1 z 3

Hydrolůžka

Napsal: 19 srp 2011, 17:54
od JPSS
Zdravim. Odešly mi silentbloky na motoru Rozhodl jsem se koupit nové a tak se chci poradit,zeptat, jestli má někdo zkušenosti s tou a nebo onou značkou,abych je nemusel za pár kilometrů měnit. Díky.

Napsal: 19 srp 2011, 17:59
od JPSS
Jo je to PASSAT B5 motor AJM

Napsal: 19 srp 2011, 18:23
od krejča
já kupuju FEBI a spokojenost 8)

Napsal: 19 srp 2011, 19:01
od JPSS
A jak poznám že jsou to ty pravé,chci říct jestli jsou pro passata všechny stejné nebo je pro každý motor ten určitý? Mají nějaká čísla?

Napsal: 19 srp 2011, 19:06
od krejča
zajdeš někam do krámu třeba autoprima,autokrlly,intercars a řekneš jim co máš za auto,rok výroby a motor a oni ti to najdou (LOL)

Napsal: 19 srp 2011, 19:13
od JPSS
Prubnu. Dík

Napsal: 22 srp 2011, 11:46
od teea
Jen pro info cena orginalu v VW je pravy 2150 a levy cca 2000 TO jen abys nekupoval nejakou nahradu za stejny peniz. (I takovi prodejci se najdou) :) navic kvuli naslednym vibracim se doporucujou orginaly.

Napsal: 22 srp 2011, 12:56
od josef10
koupit jedine origo silenty....

Napsal: 31 pro 2016, 10:16
od petr.gr
Mám Superba s motorem AWX, kde se mi uthl levý silentblok díky špatné výměně palivového filtru. Motor pak při akceleraci cukal a tím vyškubl pravý silentblok. Koupil jsem SWAG. Je to olejové hydrolůžko, není to gumový špalek. Je to ale tvrdé, že na volnoběh drnčí přístrojovka. Aby šel motor hladce, dá se silentbolk upravit, že je motor nádherně měkký a nemusíte kupovat originál za 2500 Kč. SWAG stojí zhruba 600 Kč, jsou i levnější a dají se také upravit.
Jde o to, jak fungují silentbloky u jiných aut a podle toho experimentovat. Zkusil jsem to a fajn.
Dříve se dělaly opravy na autech, dnes se jen vyměňuje, i když to někdy není potřeba nebo se dá udělat úprava za pár korun.

Napsal: 31 pro 2016, 10:25
od octaviask
hydrosilenty len origo!

Napsal: 31 pro 2016, 10:48
od johnyd1
ak tak LEMFÖRDER nič nepokazíš

Napsal: 31 pro 2016, 11:05
od octaviask
co sa tyka ulozeni bez solenoidov ano..niektore boli lemforder v prvovyrobe avšak neviem ci aj tie s ventilom robil lemforder do prvovyroby

Napsal: 31 pro 2016, 11:46
od petr.gr
Po mé úpravě je motor měkčeji uložen než u původního origo uložení. Všechno se dá udělat jinak. Jen se nesmí nikdo bát.
Rozdíl mezi pravým a levým je jen gumový návlek, který chrání před teplem od turba. Pokud je starý dobrý, stačí ty bez krytu. Osobně si myslím, že je vše neskutečná zlodějina. V servisu natlučou do hlav lidem, že jedině origo a pak lidi plaťte.
Ale jak kdo chce. Je tolik možností něco udělat s použitím mozku a funguje to. Jen ne jako oslík následovat "rady" v servisech. Někdy jsou to takové kraviny za takový balík, že oprava převýší cenu auta. Naprostá hovadina.
PS. Dá se takto udělat tvrdší nebo naopak měkčí uložení. V každém případě je to teď super. I u origo jsem z těch lehkých vibrací nebyl nadšený. Teď to je jak benzínový motor.

Napsal: 31 pro 2016, 12:33
od martinsidlo
Souhlasím. Někdy je lepší něco za pár kaček,případně upravit a funguje to lépe,než origo.

Napsal: 31 pro 2016, 18:36
od peca
no nase zkusenosti ,rikaji origo...