jazda na motorovy olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
jazda na motorovy olej
mate niekto skusenosti s jazdou na stary motorovy olej?moj znami to lial do stareho mercedesa vzdy to zriedil s benzinom a fachcilo mu to vraj bez problemov..chcem sa spytat mam jedno auto 525tds prezilo by mi to?tie odpalene zhavice by som prezil skor ma trapi ci mi to neprepali piest alebo ci to prezije cerpadlo samozrejme olej velmi dokladne prefiltrovany...mam totizto pristup k oleju a teraz som zistil ze znami na to jazdi tak uvazujem...
Re: jazda na motorovy olej
Brácha jezdil 40tis. km na hydrauliku a v poho. Pak do toho začal lejt vyjeťák a po tisíci km bylo vymalováno.jozino píše:mate niekto skusenosti s jazdou na stary motorovy olej?moj znami to lial do stareho mercedesa vzdy to zriedil s benzinom a fachcilo mu to vraj bez problemov..chcem sa spytat mam jedno auto 525tds prezilo by mi to?tie odpalene zhavice by som prezil skor ma trapi ci mi to neprepali piest alebo ci to prezije cerpadlo samozrejme olej velmi dokladne prefiltrovany...mam totizto pristup k oleju a teraz som zistil ze znami na to jazdi tak uvazujem...
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
Starý 240D mě papá hydrauliku v pohodě...
Na 250D (20V) - ob generaci novější motor, mě to po pár tis oddělalo vstřiky a bylo nutné ředit naftou, jinak to jelo jak s valníkem za zády....
240D jede na čístej "jak z praku"
Neměl by i ty nečistoty z vyjetýho oleje chytit filtr? Od toho tam snad je ne?
Motorový olej jsem nezkoušel, nemam zdroje, ale přijde mě že je divný aby filt propouštěl "špínu"
Na 250D (20V) - ob generaci novější motor, mě to po pár tis oddělalo vstřiky a bylo nutné ředit naftou, jinak to jelo jak s valníkem za zády....
240D jede na čístej "jak z praku"

Neměl by i ty nečistoty z vyjetýho oleje chytit filtr? Od toho tam snad je ne?
Motorový olej jsem nezkoušel, nemam zdroje, ale přijde mě že je divný aby filt propouštěl "špínu"
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 23 led 2010, 10:25
- Bydliště: Praha a okolí
Odpovědi: 0
Ty černý saze co protečou filtrem jsou tak drobný, že je ani filtr nechytí...jak to tedy chceš filtrovat?! A saze jsou vlastně karbon a ten jak známo je tvrdej a proto vydírá čerpadlo a vstřiky. To čerpadlo ti sežere všecko, ale musíš to zbavit drobounkých nečistot a to jde blbě, jen tak něco je neodfiltruje...proto ten vyjeťák nepatří do nádrže!
Sorry za OT, ale koukněte se do půlnoci sem http://www.neurra.cz/
Jestli tohle vyjde, tak to bude opravdická bomba a průlom ve zlodějských cenách mobilních operátorů
!!!
Sorry za OT, ale koukněte se do půlnoci sem http://www.neurra.cz/
Jestli tohle vyjde, tak to bude opravdická bomba a průlom ve zlodějských cenách mobilních operátorů

Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
- Bydliště: Děčín Praha Kolín
Odpovědi: 0
Cau mam feldu 1,9 d 290000 km leju tam uz 2 roky kde co ...
ted poslednich 3000 km uz jedu tohle slozeni :20 l vyjetaku mineral 15w 40
2 l benzinovy cistic 5 l nafta nebo lto v poslední době auto umírá ...
jsou zapečený vstřiky ,zakarbonovaný komurky,nefunguje ventil počátku vstřiku na čerpadle hulí že za mnou neni videt za rok jsem 5x menil zhavicky ..... uz nejede vic nez 130 kmh z puvodnich 172 kmh akcelerace zadna ..... cekam az se rozpadne a pak go motoru cerpadlo dam bosche i kdyz lucas se nezadrel ale odchazej tam ty elektromagnety pocatek vstriku a regulace .dal mam svarenej vaparnik na vyfuk svody kterej odparuje pres vyfuk svody vodu do sani .tak uvidime jak to dopadne ......ps s feldou mi vychazi 100 km na cca 30kc ale nikomu to nedoporucuju a hlavne kazdej vyjetakem topi doma v kotli takze uz konci i posledni prisun toho co jeste bylo zadarmo.
ted poslednich 3000 km uz jedu tohle slozeni :20 l vyjetaku mineral 15w 40
2 l benzinovy cistic 5 l nafta nebo lto v poslední době auto umírá ...
jsou zapečený vstřiky ,zakarbonovaný komurky,nefunguje ventil počátku vstřiku na čerpadle hulí že za mnou neni videt za rok jsem 5x menil zhavicky ..... uz nejede vic nez 130 kmh z puvodnich 172 kmh akcelerace zadna ..... cekam az se rozpadne a pak go motoru cerpadlo dam bosche i kdyz lucas se nezadrel ale odchazej tam ty elektromagnety pocatek vstriku a regulace .dal mam svarenej vaparnik na vyfuk svody kterej odparuje pres vyfuk svody vodu do sani .tak uvidime jak to dopadne ......ps s feldou mi vychazi 100 km na cca 30kc ale nikomu to nedoporucuju a hlavne kazdej vyjetakem topi doma v kotli takze uz konci i posledni prisun toho co jeste bylo zadarmo.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Jen abys tu felcku nastartoval.slovacek.milos píše:jedna ku dvaceti to sežere,PavelSK píše:Ja mám doma cca 10-20litrov rôzneho vyjetáku z benzínov i nafty.
Mohol by som to dáko eko-nomicky/logicky spáliť vo svojej Felde 1,9D s Lukášom? Keby som to tak docmrdával, že 1:10 alebo 1:20? olej:nafta...
Mercedes-Benz W210 300D
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0