Boxer 2,0 HDI 62Kw trha se netáhne a syčí. Vyřešeno díky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- mich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2009, 22:44
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Boxer 2,0 HDI 62Kw trha se netáhne a syčí. Vyřešeno díky
Mame peugeota Boxera 2,0Hdi 62Kw r.v. 2002 Měli jsme problém se vstřikem ale to už je pryč. Každopádně po výměně se nám urvala hadička na přepadu a celý motor byl od nafty teda jako durch. Cca po dvou dnech nám začal hodně syčet motor. Jako by byla prasklá hadice od turba ale ta se tlakuje naplno. Podle všech dostupných informací nemá tento motor snímač tlaku turba tak nemůžu říct na kolik je motor přeplněný ale hadice když se přidá plyn je úplně tvrdá. Auto ale přestalo táhnout. Zkoušeli jsme udpojit druhý díl výfuku ale nic se nezměnilo. Katalizátor jsem měřil teploměrem a je v předu studenější než vzadu takže taky asi o.k. . Navíc syčení jde z motoru. Syčí to od cca 2500ot. a je to jako když se fouká kompresorem. Je to tak silné že jsem to slyšel z auta když sjem jel před ním. A další problém je že nám auto od toho co jsme ho koupili vynechává (škube) cca v 2700ot. při pomalám přidávání plynu. Je to když se přidává pomalu ale zkoušel jsem pedál v pp2000 a tam jede přeně po procentech jak se mačká. Dnes jsem si všiml že je dole u alternátoru utržený nějaký drát měl by být v místech altenátoru ale jde do bloku takže nějaké čidlo s jedním drátem. Diagnostika samozřejmě nic. Mám k dizpozici i osciloskop tak prosím raďte. Jinak když to škube tak to při stejné poloze plynu kolísá mezi 2500ot až 2700ot potom když se přidá naplno tak to zakouří a odtrhne se to a jede až do omezovače. Když to kolísá tak to hodně kouří bíle.
Naposledy upravil(a) mich dne 02 zář 2011, 11:08, celkem upraveno 1 x.
- mich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2009, 22:44
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Práve že tento nejslabší model nemá ani intercooler a ani snímač tlaku turba. A ta netěsnost to asi taky nebude ¨ten vzduch se totiž v motoruvém prostoru ani nehne.dav55 píše:nevim presne, ale casti sani byvaji hlinikove a mohlo se vytlacit tesneni, nebo ho tam pri posledni oprave nekdo nedal. to skubani muze zpusobovat vzduch v nafte, nebo taky spatny plnici tlak. interkoler neni diravy?
- mich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2009, 22:44
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Práve že tento nejslabší model nemá ani intercooler a ani snímač tlaku turba. A ta netěsnost to asi taky nebude ¨ten vzduch se totiž v motoruvém prostoru ani nehne. ale díky. Nějaké další nápady?dav55 píše:nevim presne, ale casti sani byvaji hlinikove a mohlo se vytlacit tesneni, nebo ho tam pri posledni oprave nekdo nedal. to skubani muze zpusobovat vzduch v nafte, nebo taky spatny plnici tlak. interkoler neni diravy?
- mich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2009, 22:44
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
ok. Jdu to zjistit. Ta spirala je vepredu v levo u motoru?dav55 píše:no, pokud vim, tak na sacim potrubi je namontovan zhavici spirala, je to takova priruba, a na ni je napojena hadice, to ze se nafukuje, neznamena ze drzi tlak, foukat to muze nekde dozadu a u motoru se zda byt vse ok.
Jinak diky moc.
- mich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2009, 22:44
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
tak doplnuji.opravil jsem ten utrzeny drat. Bylo to cidlo tlaku oleje. Zajimave ze to maji udelane tak ze kdyz ten drat upadne tak kontrolka nesviti a to ani pri zaplem klicku. Proste vubec. Ale po pripajeni dratu kontrolka sviti pred startem a pak zhasne. Taky jsem zjistil ze to fakt fouka nekde v zadu asi nekde u turba. Musim na kanal jsem zvedavej kdy se tam dostanu. Ale porad me trapi to cukani. To delalo snad od koupeni a uz me nic nenapada co by to mohlo byt.
- mich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2009, 22:44
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Mám další novou informaci. Ten motor není zase tak hloupej. Ten snímač tlaku turba tam někde bude. Našel jsem ho v originálním katalogu peugeotu do kterého mám přístup. Jen byl u palivového filtru a ostatní verze ho mají u jednotek a čidel. Jen nevím kde ho hledat. Už dřív jsem ho hledal ale nenašel. Nevíte někdo kde je ať nemusím trávit čas hledáním. Každopádně tlak turba je stále cca 980 a nemění se takže bude buď trhlá hadice nebo špatné čidlo a to bude určitě to trhání motoru.
Tak se zdá že by vše mohlo dobře dopadnout.
Tak se zdá že by vše mohlo dobře dopadnout.