Stránka 1 z 8

Stracanie vody - UZ som ZUFALY

Napsal: 01 zář 2011, 19:42
od jjuriss
Ahojte!
je tu asi milion tem s touto problematikou, vsetky mam nastudovane ale proste ani za toho nemozem prist na chybu... straca sa mi voda a uz som z toho vazne zufaly.... hadice som prekontroloval komplet vsetky ani kvapka, vymenik olej-voda tiez ani kvapka. prejavuje sa to tak ze po ujdeni cca 700km musim doliat 2-4 dcl.... pocas jazdy mi kontolka nikdy nepipa... vzdy sa to prejavi ked auto odstavim a na druhy den ho nastartujem... radiator kurenia som nekontroloval, ale v aute necitit kvapalinu, podlaha je sucha, pod autom je sucho tiez..... napada ma uz len tesnenie pod hlavou, ale vo vode nieje ani naznak oleja, a v oleji ano naznak vody.... auto ide tak ako ma, nedymi, startuje tak ako ma... chlapci uz fakt neviem co by to mohlo byt! popripadne niekto ochotny kto sa do toho vyzna a odhodlal by sa opravit mi to, okolie liptova, ale som ochotny, ak by to vyriesil prejst aj pol slovenska.

a este taky zaujimavy poznatok. kde mi zas zacala pipat ale neriesil som to a isiel som na trasu 13km, ked som otvoril kapotu hladina bola asik 3cm po min. riskou. ked som otvoril nadobku vyfucal vzduch a hladina vody sa zdvyhla pekne medzi risky.

Napsal: 01 zář 2011, 19:50
od UchoTD
a chladič nieje deravý?..môže byť tesnenie pod hlavou,hlava..atď.

Napsal: 01 zář 2011, 19:55
od jjuriss
chladic tak isto OK nenasiel som miesto keby vytekala voda.... ja neviem keby bolo tesnenie alebo hlava myslim ze by sa to nejako porejavilo a chode motora a proste nic...

Napsal: 01 zář 2011, 19:55
od dibarbora
Presne tak, poriadne pozri chladic, moze to uz mat za sebou (vykorodovany) vodu moze prepustat len pod tlakom a ta sa stihne odparit, takze unik nenajdes, prezri chladic, ci nemas na nom niekde farbne miesto po kvapaline.

Napsal: 01 zář 2011, 19:56
od jjuriss
dibarbora píše:Presne tak, poriadne pozri chladic, moze to uz mat za sebou (vykorodovany) vodu moze prepustat len pod tlakom a ta sa stihne odparit, takze unik nenajdes, prezri chladic, ci nemas na nom niekde farbne miesto po kvapaline.
no skusim ale myslim si ze ten je ok, ale este raz ho prezrem

Napsal: 01 zář 2011, 19:57
od sparco gti
vypada to na fukle tesnenie pod hlavu,ked tomu das plny kotel do kopca su hadice tvrde?

Napsal: 01 zář 2011, 19:58
od jjuriss
sparco gti píše:vypada to na fukle tesnenie pod hlavu,ked tomu das plny kotel do kopca su hadice tvrde?
nooo niekedy som spozoroval ked sa jazdilo razantnejsie tak na druhy den zacala pipat kontrolka... hadice sa daju stalacit rukou ked je motor zahriaty a bezi.

Napsal: 01 zář 2011, 19:59
od dav55
neni praskla nadobka, mikro prasklina a tratila se voda, ale nebylo videt, kde. ne vzdy jen pod minimum, kdyz nedolejes tak se trati dale, potom muze byt prasky blok.

Napsal: 01 zář 2011, 20:00
od liskal
ak tam nemáš nemrznucu zmes tak neuvidíš ak ti to niekde uniká lebo voda sa stihne odpariť

Napsal: 01 zář 2011, 20:02
od dav55
to je taky fakt, ted jsem resil sprintera a taky orisek

Napsal: 01 zář 2011, 20:03
od jjuriss
to dav55, nadobku som cistil, ale veru ze som ju neotestoval ci nieje prasknuta, ale pod nou mokro nieje, ale skusim eset raz.... ale myslite ze keby bol prasknuty blok, alebo tesnenie ze motor by isiel uplne v poraidku?
to liskal: teraz je tam asi 2:1 voda : nemrznuca... inak neecistuje nejaka reflexcna latka na zistenie uniku?

Napsal: 01 zář 2011, 20:03
od hansdob
natlakuj do chladicí soustavi kompresorem 1.5-2 a někde se to projeví mno jinak se ještě stává že to dělá vodní pumpa a to za tepla a vytékající směs uschne a fleky jsou pod krytem rozvodů a není to vidět nebo pod přírubou termostatu tam to také uschne (doufám že jde o OI co je v popisu)

Napsal: 01 zář 2011, 20:04
od dibarbora
chladic nie len pozriet od motora, ale zhodit dole naraznik a pozret aj z predu, tam dostava viac zabrat. Hlavne pozret konce, nie len lamely.

Napsal: 01 zář 2011, 20:06
od jjuriss
hansdob píše:natlakuj do chladicí soustavi kompresorem 1.5-2 a někde se to projeví mno jinak se ještě stává že to dělá vodní pumpa a to za tepla a vytékající směs uschne a fleky jsou pod krytem rozvodů a není to vidět nebo pod přírubou termostatu tam to také uschne (doufám že jde o OI co je v popisu)
ano O1, nove rozvody, pumpa to isto nebude... asi si dam urobit nilonove veko s prirubou na autoventil askusim to natlakovat...

Napsal: 01 zář 2011, 20:09
od dav55
urcite natlakovat, jak za studena tak za tepla, nekolikrat za sebou.