Proč 1Z

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nomac
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2007, 21:16
Bydliště: Šternberk

Proč 1Z

Příspěvek od nomac »

Ahoj kluci, jsem tady celkem nováček tak zatím jen čtu. Prčetl jsem tady někde ze s upravou motoru 1Z jen opatrně. Tak by mě zajímalo proč? Mám Toledo r.v.96 a zrovna tento motor. Dík :?
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Praskají písty. (noteeth)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jojo mají to z méně odolného matrošu.. pokud chceš tunit tak musíš vyměnit písty nebo motor..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
nomac
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2007, 21:16
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od nomac »

tak to je teda pěkně na prd. :(
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Já mám 1Z v G2 trysky,turbo 130plus čip a najeto 22000.Zatím žádnej problém.
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Libor Hanzal píše:Já mám 1Z v G2 trysky,turbo 130plus čip a najeto 22000.Zatím žádnej problém.
Já trysky a čip a taky v pohodě.
m303
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2006, 23:42

Příspěvek od m303 »

nomac : ber to s tej lepsej stranky urcite lacnejsie a rychlejsie zozenies AGR piesty do tvojho 1Z motora ako by si zhanal 1Z zotrvak do nejakeho ineho. :-)
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Dawee píše:
Libor Hanzal píše:Já mám 1Z v G2 trysky,turbo 130plus čip a najeto 22000.Zatím žádnej problém.
Já trysky a čip a taky v pohodě.
opatrně na ty stařečky, kluciii (noteeth)
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Též jsem měl Sprinty, 130PS turbo a OK ( motor měl najeto jen 40000km ), ale 1Z a první AHU definitivně pohřbí Race 520. Ani nezkoušet. To mi věřte. :)
Stejně bych si s 1Z moc nezahrával.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

Bóďa píše:Též jsem měl Sprinty, 130PS turbo a OK ( motor měl najeto jen 40000km ), ale 1Z a první AHU definitivně pohřbí Race 520. Ani nezkoušet. To mi věřte. :)
Stejně bych si s 1Z moc nezahrával.
Jaké je to číslo u těch AHU, kde je ta změna k lepšímu?
m303
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2006, 23:42

Příspěvek od m303 »

frenky : niekde to tu najdes bolo to nieco cez 107 tisic. Tam uz boli dobre piesty ale zase do nejakych tiez okolo 100 tisic boli jednohmotne zotrvaky ale na tomto fore su presne hodnoty od problematiky znalych ludi hladaj 107 a uvidis.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“