Stránka 1 z 2

Co vám nevydrželo při zvyšování výkonu

Napsal: 05 úno 2007, 15:55
od Libor Hanzal
Je tu hodně těch co mají obavy o životnost a možné destrukce jednotlivých dílů jejich vozidel.Možná by bylo dobré napsat naše zkušenosti co se komu povedlo odrovnat. Já tedy na motoru 1z zvýšil výkon o55koní,nalítal pak ještě 150000km .No a pak šlo do kytek jedno turbo za druhým.No a proč?Byl jsem blbec a jezdil na čistou rostlinku bez předehřevu.Lopatky se za.....a v plným tlaku mu to moc nesvědčilo.

Napsal: 05 úno 2007, 15:59
od Ondřej Krákora
U 1Z je štěstí že odešlo jenom turbo a nešli i písty.

Napsal: 05 úno 2007, 22:22
od scream
já toho zničil dost, převážně ale svojí blbostí a ne zvýšenim výkonu:-)

Napsal: 06 úno 2007, 19:50
od Smoke
mě zatím jen praskla hadica na IC.
jo a pneumatiky ubévaj nějak rychlej, ale jen přední (noteeth)

Napsal: 07 úno 2007, 10:27
od reesha
Obvykle začne klouzat spojka - to je největší bolest (noteeth).

No a pak taky odejde občas řazení - lanovody vedoucí od řadící páky se ohnou. To je z toho, jak tam člověk ty kvalty rve v zápalu akce (LOL).

Mě se to stalo v Mimoni. Kamarád asi před 3 týdny (noteeth)

Napsal: 09 úno 2007, 15:14
od bobo
zase já a dotaz z obavy ;) motor 1,9 TDi PD 74 kW po výměně ostatního hardwaru za silnější (turbo,vstřiky,spojka) nemám kvůli čipu na cca. 120 kW vyměnit raději i písty,ojnice a kliku ze 96 kW ? Teda pokud vůbec jsou v 96 kW verzi jiný... Omlouvám se za opětovný dotaz,ale jednoznačnou odpověď jsem ještě nedostal. Díky.

Napsal: 09 úno 2007, 15:20
od BH motor
Objednacie cislo je sice ine ale vydrzat to vydrzin pokym je to ok

Napsal: 09 úno 2007, 17:26
od bobo
BH motor píše:Objednacie cislo je sice ine ale vydrzat to vydrzin pokym je to ok
tomu nerozumím ..

Napsal: 10 úno 2007, 03:49
od chiptuning
bobo píše:zase já a dotaz z obavy ;) motor 1,9 TDi PD 74 kW po výměně ostatního hardwaru za silnější (turbo,vstřiky,spojka) nemám kvůli čipu na cca. 120 kW vyměnit raději i písty,ojnice a kliku ze 96 kW ? Teda pokud vůbec jsou v 96 kW verzi jiný... Omlouvám se za opětovný dotaz,ale jednoznačnou odpověď jsem ještě nedostal. Díky.
v 96kw jsou silnejsi ojnice ,jiny pisty i silnejsi klika , ale menit to povazuju za zbytecny , pokud ti to klekne tak koupis cely motor 96kw za 10-20 tisic

Napsal: 10 úno 2007, 10:11
od mvolesko
me odesli uz celkem dve turba GT1749VA, jedno chudat tak ze pri plnym tlaku se rozlitla hadice a turbo se pretocilo, druhy tak kdyz sem chtel aby tlacilo 2.5 baru aspon na par sprintech coz se ukazalo jako nemozne, i kdyz mozna by jeden sprint vydrzelo

a pak jeste jedno turbo VNT15 kterymu se zas nelibil tlak pres 1.6, ale asi bylo uz nacaty protoze to slo rychle

Napsal: 10 úno 2007, 13:00
od chucky
mvolesko píše:me odesli uz celkem dve turba GT1749VA, jedno chudat tak ze pri plnym tlaku se rozlitla hadice a turbo se pretocilo, druhy tak kdyz sem chtel aby tlacilo 2.5 baru aspon na par sprintech coz se ukazalo jako nemozne, i kdyz mozna by jeden sprint vydrzelo

a pak jeste jedno turbo VNT15 kterymu se zas nelibil tlak pres 1.6, ale asi bylo uz nacaty protoze to slo rychle
kurec 2,5 baru, to musel byt jiný šupec... :o (rofl)

Napsal: 18 úno 2007, 14:01
od go.vojta
no mě při jedné z cest z brna praskla trubka na tlakovej olej k turbu. byla moc předeplá jak jsem ji upravoval na jiné turbo a jak už byla párkrát ohnutá při povolování tak to nevydržela. ale trochu jsem to poladil a ted už nepraskne..

Napsal: 18 úno 2007, 23:41
od flekyc
reesha píše:Obvykle začne klouzat spojka - to je největší bolest (noteeth).

No a pak taky odejde občas řazení - lanovody vedoucí od řadící páky se ohnou. To je z toho, jak tam člověk ty kvalty rve v zápalu akce (LOL).

Mě se to stalo v Mimoni. Kamarád asi před 3 týdny (noteeth)

jj, sme to menili za lochacem v celkem supr pocasi, ono -10°C je idealni teplota :-D jinak spojka zatim drzi ;-)

Napsal: 19 úno 2007, 00:02
od scream
vlastně mi při tlaku 2,5 bar na sprintech vybouchla voda a fouklo tesnení. ani se nedivim.

Napsal: 19 úno 2007, 08:57
od Bóďa
Moje práce-
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=2146
Špatné písty, 11mm hlava, Race trysky, 2 bary, necelých 5000ot. ( turbo OK )
A ještě jednou-
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Lepší písty, 11mm hlava, Race trysky, 2 bary, necelých 5000ot. ( turbo KO (noteeth) )