Stránka 1 z 2

PD pisty do 1Z

Napsal: 05 úno 2007, 18:45
od Baťa1
zdravim odborniky daji se napasovat pisty a ojnice z Pdčka do 1Z :? diky

PD piesty do Z motora

Napsal: 12 úno 2007, 08:49
od Stingray
Dúfam že tieto obrázky Vám dajú odpoved.

Pretože mám rád ak tu niekto tvrdí že piesty z 130pd idú dať do 115Pd a vôbec že idú dať do klasického VE motora (rotačné čerpadlo).

Ojnice sú medzi sebou nekompatibilné.....130PD má vačší priemer na čape NIE JE MOZNE JE DAT DO Z MOTORA........Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 12 úno 2007, 08:58
od BH motor
vsetky ojnice maju spodny cap o rovnakom preimere. Ci je to bentin alebo diesel. Ked menis piest tak aj s ojnicamy myslim. A nebol by to prvy motoz ktory by takto behal. Je to overena vec. Kluka je tiez uplne rozmerovo totozna len ma ine casove znacky. /neporovnavam 1z ahu a afn s novou variantou. Je tam ine celo l voli nahonu mazania/

Napsal: 12 úno 2007, 09:11
od Stingray
BH motor píše:vsetky ojnice maju spodny cap o rovnakom preimere. Ci je to bentin alebo diesel. Ked menis piest tak aj s ojnicamy myslim. A nebol by to prvy motoz ktory by takto behal. Je to overena vec. Kluka je tiez uplne rozmerovo totozna len ma ine casove znacky. /neporovnavam 1z ahu a afn s novou variantou. Je tam ine celo l voli nahonu mazania/
BH: TO SI BUD SLEPý ALEBO?? Piestny čap medzi benzin a diesel má velký priemer kvoli rozdeleniu tlaku a je nezamenitelný, ojnice takisto nezamenitelné, piesty takisto......

ČO NEVIDITE že ROZMER SPODNEHO CAPU OJNICE PD130 a PD115 JE ROZDIELNY - pd115 má podobný rozmer ako staré VE ojnice ale zase nemá zámky na ložiská. DO VE MOTORA Môžeš dat maximálne PD115 ojnice ale piesty sú chladené ostrekom kedže ale VE motor to nevie chladiť je to uprava ako riť.....


130PD sa nedá dat do starého VE motora.....

115PD sa da dať ale s veľkými obmedzeniami a aj s ojnicami PD115

Napsal: 12 úno 2007, 19:36
od Bóďa
Je to tak- 130 a 150PS ojnice mají větší průměr uložení na klice ( 51mm ).
Do 1Z jdou jen včetně upravené kliky. ;)

A z čeho může být tenhle píst? :)

Obrázek

Napsal: 12 úno 2007, 19:54
od BH motor
Stingray píše:
BH motor píše:vsetky ojnice maju spodny cap o rovnakom preimere. Ci je to bentin alebo diesel. Ked menis piest tak aj s ojnicamy myslim. A nebol by to prvy motoz ktory by takto behal. Je to overena vec. Kluka je tiez uplne rozmerovo totozna len ma ine casove znacky. /neporovnavam 1z ahu a afn s novou variantou. Je tam ine celo l voli nahonu mazania/
BH: TO SI BUD SLEPý ALEBO?? Piestny čap medzi benzin a diesel má velký priemer kvoli rozdeleniu tlaku a je nezamenitelný, ojnice takisto nezamenitelné, piesty takisto......

ČO NEVIDITE že ROZMER SPODNEHO CAPU OJNICE PD130 a PD115 JE ROZDIELNY - pd115 má podobný rozmer ako staré VE ojnice ale zase nemá zámky na ložiská. DO VE MOTORA Môžeš dat maximálne PD115 ojnice ale piesty sú chladené ostrekom kedže ale VE motor to nevie chladiť je to uprava ako riť.....


130PD sa nedá dat do starého VE motora.....

115PD sa da dať ale s veľkými obmedzeniami a aj s ojnicami PD115
Mas pravdu bol som si to omerat. Pomylil som si ojnicu to 115, preto tato chyba. Ospravedlnjújem sa ak som dakoho zaviedol.

Napsal: 12 úno 2007, 20:19
od Bageta
Takže,kdybych chtěl dát do ASV písty z ARL tak jedině i s ojnicema a klikou??A jak ji upravit??A nebo dát celej spodek ARL a dát na to hlavu z ASV??

Napsal: 12 úno 2007, 20:32
od Bóďa
Do ASV se klikovka nemusí upravovat. ;) To se týká jen 1Z, AHU, AFN. Je to kvůli pohonu olejového čerpadla.
Tobě stačí jen vyměnit rozvodové kolo na klice a těsnící přírubu ( ten hliník kolem rozv. kola s guferem :) ). Nebo jestli ti nezáleží na kódu motoru, tak můžeš dát celý spodek.

Napsal: 12 úno 2007, 20:36
od Bageta
Díky :worthy:

Napsal: 12 úno 2007, 20:49
od Baťa1
tagže jak bych musel upravyt tu hliku a jak:? a nebo mužudat taky spodek PD :P

Napsal: 12 úno 2007, 21:13
od Fantik
Mám spodek z PD 74kW kdybys měl zájem. ;)

Napsal: 12 úno 2007, 21:29
od Bóďa
mrti píše:tagže jak bych musel upravyt tu hliku a jak:? a nebo mužudat taky spodek PD :P
Hlava z 1Z nejde na PD blok. Vlastně na něj nejde z 1Z téměř nic. :D
Ta klika se musí u rozvodového kola zkrátit. Moc dobře se to obrábí...
Lepší dát písty z ASV, ALH a je klid ( padnou i s ojnicema ). Jestli ovšem neplánuješ přes 200PS. :)

Napsal: 13 úno 2007, 17:18
od Baťa1
diky,ale ja se chystam přez 200 koní :P . co mam sehnat aby se dalo dosáhnout tak 240 koní (noteeth) ;)jaky kod motoru vydrží diky za odpovědi

Napsal: 13 úno 2007, 17:22
od BH motor
neviem si dost predstavit 240 ps z VM vstrekovacieho cerpadla. To by som uz radsej zvolil PD. Podla mojho nazoru je to podstatne schodnejsie

Napsal: 13 úno 2007, 18:10
od grim
určitě to není nic nového, to je jen pro ty, kterým se nechce moc hledat.. www.racingtdi.com
a jestli chceš přes 240 iiihahaa, tak je potřeba napapané prasátko nebo dobrý sponzor. jestli chceš takový výkon, tak bych se určitě podíval po jiném motoru než je 1Z. dál jiné vstřiky, turbo, IC, upravit soft, čerpadlo, výfuk. pak by bylo dobré se zamyslet nad spojkou, chladičem oleje a tak všelijak podobně...