Stránka 1 z 2
Záměna trysek
Napsal: 06 úno 2007, 16:37
od Marek77
Někde na stránkách TDi klubu jsem se dočetl o záměně trysek 520 (AFN 81kW) za 502 (z motoru Transporter 110kW V5).
Prý to pomůže plnění válců.
Zeptám se - pomůže to zvýšení pružnosti motoru i bez úpravy mapy v ECU (prostě pouhá výměna trysek) ???
Napsal: 06 úno 2007, 19:29
od DEEJAYvenca
To už se tu řešilo hodněkrát

pokud maj větší průměry, tak pomůžou:)
Napsal: 06 úno 2007, 21:41
od Marek77
Jak výrazně?
A co spotřeba?
Napsal: 06 úno 2007, 21:48
od DEEJAYvenca
Jen přetlumočim to co sem se tu dočet:
je to prej znát cca 15 koní u 81 kW mototru, tak nevim kolik u tvýho, spotřeba by měla při normální jízdě klesnout ( lepší rozprášení) ale trošku vzrůst při sportovní jízdě.

Napsal: 06 úno 2007, 21:49
od Marek77
Mám AFN 81kW, takže se mi to začíná líbit.
Sportovní jízda se u mě moc nepředpokládá, mám Galaxy (s autobusem plným dětí se blbne opravdu nepohodlně).
Díky za postřehy.....
Napsal: 06 úno 2007, 22:00
od DEEJAYvenca
Já mam taky AFN a zrovna sem si nechával radit od Reeshy doporučoval mi bud Sprint 764(5614kč)nebo powerplus 764(8284kč) a prej tak 15 koní no

Re: Záměna trysek
Napsal: 07 úno 2007, 06:24
od TDIPOWER
Marek77 píše:Někde na stránkách TDi klubu jsem se dočetl o záměně trysek 520 (AFN 81kW) za 502 (z motoru Transporter 110kW V5).
Prý to pomůže plnění válců.
Zeptám se - pomůže to zvýšení pružnosti motoru i bez úpravy mapy v ECU (prostě pouhá výměna trysek) ???
150P502 jsou z TDI V5 140PS
150P764 jsou z TDI V5 150PS
pro zvýšení výkonu se používají 764
Napsal: 07 úno 2007, 07:25
od Marek77
Díky za upřesnění !
Napsal: 07 úno 2007, 08:42
od TOMI
Poprosil by som tiez o radu ,ake trysky by ste doporucily na oktu 1,9 TDI AHF najazdenych 320-t km?
Dik
Napsal: 07 úno 2007, 10:20
od reesha
Už se to tu řešilo mnohokrát.
Doufal jsem, že zde (
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=843) je to dobře popsané
Do AHF, pokud máš 320tis km - to máš opravdu nejvyšší čas vyměnit. Pokud chceš při té příležitosti i nějaké koníky, doporučuji trysky sprint764 (cca +10 až +15hp)
Napsal: 07 úno 2007, 22:34
od kares
sorry chlapci za blbú otázku ale vysvetlili by ste mi zopár pojmov aby som bol aj ja IN
AHU, AHN, AFN, 1Z
lebo som z tých pojmov nejako mimo.

Napsal: 07 úno 2007, 22:41
od maniacdewil
že by typy motoru?

mrkni se k sobě do techničaku
Napsal: 08 úno 2007, 09:52
od TOMI
Dik Reesha, a dalo by sa poslat aj na slovensko? Tie ceny este platia?
Napsal: 09 úno 2007, 18:15
od hirrogen
ten seat v tom odkazu byl čipnutej - změřenej a pak bez změny čipu u něj byli vyměněny ty trysky jestli tomu dobře rozumim??? Nebo-li neni potřeba měnit soft v řídíci jednotce po instalaci těch trysek?
Napsal: 09 úno 2007, 18:36
od BH motor
uplna nutnost to nieje, ale potom to dymy. Je dobre premapovat davky a pociatok vstrekovania + TBD. potom je to koser