Stránka 1 z 2
ohlý ventil
Napsal: 05 říj 2011, 20:20
od Pepa15
nevíte čím by mohlo být u renault scenic 1.6.16v 75kw toto , první oprava byl ohlý jeden sací ventil ventil jsem vyměnil dal nový rozvody , pán chvíli jezdil asi 1000km a opět ohlý ventil sací akorám místo na 2 tak na 3 válci zas ale jen jeden ze dvou na válec , rozvody sedějí na značky nechápu co může být špatně poku se s tím někdo setkal prosím poradte co jiného by to mohlo způsobit
Re: ohlý ventil
Napsal: 05 říj 2011, 20:31
od slovacek.milos
Pepa15 píše:nevíte čím by mohlo být u renault scenic 1.6.16v 75kw toto , první oprava byl ohlý jeden sací ventil ventil jsem vyměnil dal nový rozvody , pán chvíli jezdil asi 1000km a opět ohlý ventil sací akorám místo na 2 tak na 3 válci zas ale jen jeden ze dvou na válec , rozvody sedějí na značky nechápu co může být špatně poku se s tím někdo setkal prosím poradte co jiného by to mohlo způsobit
75 kW je 8V 16 V je 79 kW tak si to dej nějak do richtiku

Re: ohlý ventil
Napsal: 05 říj 2011, 20:36
od Pepa15
slovacek.milos píše:Pepa15 píše:nevíte čím by mohlo být u renault scenic 1.6.16v 75kw toto , první oprava byl ohlý jeden sací ventil ventil jsem vyměnil dal nový rozvody , pán chvíli jezdil asi 1000km a opět ohlý ventil sací akorám místo na 2 tak na 3 válci zas ale jen jeden ze dvou na válec , rozvody sedějí na značky nechápu co může být špatně poku se s tím někdo setkal prosím poradte co jiného by to mohlo způsobit
75 kW je 8V 16 V je 79 kW tak si to dej nějak do richtiku

jojo máš pravdu tady jsem se překlep je to 79kw
Napsal: 05 říj 2011, 20:40
od amater
neviem ci to sedi na tento motor, ale riesili sme na renaultoch ze - tie ktore sa nastavuju pripravkom MOT1489, je rozdiel ci je to benzin alebo diesel.... dlzka pripravku je udavana 68 ale u benzinov ma byt tusim 69,5... pritom servisny postup uvadza ten isty pripravok.... viem urcite ze to platilo pre 1,4-ku.... tak ci to nebude problem v nastaveni casovania.....
Re: ohlý ventil
Napsal: 05 říj 2011, 20:48
od slovacek.milos
Pepa15 píše:nevíte čím by mohlo být u renault scenic 1.6.16v 75kw toto , první oprava byl ohlý jeden sací ventil ventil jsem vyměnil dal nový rozvody , pán chvíli jezdil asi 1000km a opět ohlý ventil sací akorám místo na 2 tak na 3 válci zas ale jen jeden ze dvou na válec , rozvody sedějí na značky nechápu co může být špatně poku se s tím někdo setkal prosím poradte co jiného by to mohlo způsobit
Napsal: 05 říj 2011, 20:50
od Pepa15
amater píše:neviem ci to sedi na tento motor, ale riesili sme na renaultoch ze - tie ktore sa nastavuju pripravkom MOT1489, je rozdiel ci je to benzin alebo diesel.... dlzka pripravku je udavana 68 ale u benzinov ma byt tusim 69,5... pritom servisny postup uvadza ten isty pripravok.... viem urcite ze to platilo pre 1,4-ku.... tak ci to nebude problem v nastaveni casovania.....
v autodatech uváděli mot1489 délku to mělo 68mm , ještě radši mrknu do autodat jestli jsem to nepřehld a nemá to bejt jiný přípravek děkuji za radu
Re: ohlý ventil
Napsal: 05 říj 2011, 20:57
od slovacek.milos
Pepa15 píše:slovacek.milos píše:Pepa15 píše:nevíte čím by mohlo být u renault scenic 1.6.16v 75kw toto , první oprava byl ohlý jeden sací ventil ventil jsem vyměnil dal nový rozvody , pán chvíli jezdil asi 1000km a opět ohlý ventil sací akorám místo na 2 tak na 3 válci zas ale jen jeden ze dvou na válec , rozvody sedějí na značky nechápu co může být špatně poku se s tím někdo setkal prosím poradte co jiného by to mohlo způsobit
75 kW je 8V 16 V je 79 kW tak si to dej nějak do richtiku

jojo máš pravdu tady jsem se překlep je to 79kw
pepo podle mě jsi ten motor moc nepochopil, je dobré si HU ověřit uchylkoměrem přes žhavku ne jen přípravkem, řemenici jsi utáhl asi nějak a pak neudělal ten celý kolotč přípravky zkouška kladky, chce to protě větší pokec třeba sz
zjednodušeně řečeno jsi normání matku šrouboval na jemný závit a nevíš proč to nejde dál

miloš
Napsal: 05 říj 2011, 21:12
od slovacek.milos
pokud tomu motoru nerozumíš tak se potká je to normální já jsem taky před deseti let nechápal a málem se mi to potkalo

Napsal: 05 říj 2011, 21:32
od Pepa15
slovacek.milos píše:pokud tomu motoru nerozumíš tak se potká je to normální já jsem taky před deseti let nechápal a málem se mi to potkalo

děkuju.No původně mi to přijelo s tím ž to mlátí , změřil jsem komprese zjistil jsem že na 2 válci je 0 ostatní válce v pohodě. Schodil jsem hlavu zjistil jsem že jeden ze 2 sacích ventilů na 2 válci je ohlý , vyměnil jsem ho zabrousil ostatní ventily překontroloval. sundal a odmastli dosedací plochy vačkovejck kol necal je zatím na volno nandal řemen nmontoval přípravek do bloku natočil kliku až se zastavila o přípravek nasadil řemen , nasadil přípravek zezadu na vačky aby byli v rovině dotáh vačkový kola odmastil všechny dosedací plochy kol řemenice nandal a utáh řenenici. Pak jsem napnul řemen otrochu víc protočil 2x motor usadil na přípravek na klice pravítko na vačkách sedelo. Pak napínací kladku sesadil na značky aby se překrývali. znoa protočil 2x motor usadil přípravky všechno sedělo. Auto jsem vyslal , pán najezdil asi 1000km , motor začal jít na 3 válce změřil jsem kompresi zjistil že 3 válec je bez komprese ostatní ok. Zkontroloval jsem nastaven rozvodů přípravek do kliky pravítko na vačkách sedělo přesně. Tak jsem sundal hlavu a ted bylo na 3 válci jeden ze dvouch sacích ventilů zas ohlej. nemůžu pochopit proč se to mohlo stát do motoru se nic nedostalo žádnej šroubek nebo podobně ani není přidřené vodítko ventilu a když rozvody sedí nejde mi do hlavy jak by se mohl setkat ventil s pístem , je to záhada nebo jsem prostě někde musel udělat chybu
Napsal: 05 říj 2011, 21:41
od tuner
kdyz mas dole hlavu, namontuj pripravek na aretaci kliky a podivej se jestli je pist skutecne v HU
Napsal: 05 říj 2011, 21:48
od Pepa15
tuner píše:kdyz mas dole hlavu, namontuj pripravek na aretaci kliky a podivej se jestli je pist skutecne v HU
to jsem zkoušel je přesně v hu , je to fakt záhada

, dekuju
Napsal: 06 říj 2011, 12:09
od jericho-3
Tyhle benzínáky se pro jistotu dělají hodinkami místo svíček.Ty různé čepy do kliky jsou sice účinné, ale hold na hodinky krásně vidíš a nemůže tě nic ojebat..Rizikové je utahování řemenice...
Napsal: 06 říj 2011, 17:18
od Pepa15
jericho-3 píše:Tyhle benzínáky se pro jistotu dělají hodinkami místo svíček.Ty různé čepy do kliky jsou sice účinné, ale hold na hodinky krásně vidíš a nemůže tě nic ojebat..Rizikové je utahování řemenice...
díky ,já si myslim že to proklouzlo na tý řemenici akorát mi nešlo do hlavy že to pak sedělo zpátky možná tím nárazem se to zas vrátilo.
Napsal: 08 říj 2011, 02:18
od morose
hmm a nebyly nahodou trosicku ohly 4? pak by ti najednou zustal viset a doohnul se uplne. Jestli jsi tu chybicku neudelal v prvopocatku...jeden ohly ventil byva malokdy...
Napsal: 08 říj 2011, 08:28
od slovacek.milos
morose píše:hmm a nebyly nahodou trosicku ohly 4? pak by ti najednou zustal viset a doohnul se uplne. Jestli jsi tu chybicku neudelal v prvopocatku...jeden ohly ventil byva malokdy...
já si taky nepamatuji u 16V jeden, spravidla tři, ale řemen byl utržen, jestli se ventil jen políbil a rovody se zas posunuly tak asi jen jeden
