Stránka 1 z 2

VW Sharan AUY 85kW 2002

Napsal: 19 říj 2011, 18:32
od Vici
Obrázek

Kamarádův Sharan AUY 85kW

Úprava softu TDIFUN na 153PS/355Nm

Majitel je spokojený, říkal že se z toho konečně stalo auto :) (vždycky měl auto které pořádně jelo - pracuje v jedné známé firmě která upravuje motory, staví závodní motory atd.) a že celkem hezky spadla spotřeba - což se mu také pochopitelně líbí :)



Však třeba něco napíše i sám ;)

P.S. Poladění Sharana který přijel z daleka, jsme pak dobře zapili (noteeth)

Obrázek

Napsal: 19 říj 2011, 19:12
od Ladas
jé vy děláte i pražákům? (noteeth)

Napsal: 19 říj 2011, 21:44
od Vici
no jo Ty vlastně asi víš který autobus to byl (noteeth)

Napsal: 19 říj 2011, 21:55
od Ladas
jj

Napsal: 04 lis 2011, 23:18
od Vici
Majitel, v rámci testování nové brzdy Super Flow, přeměřil pro zajímavost i svého Sharana :)

Výsledek zde - 111kW/357Nm

Obrázek

Obrázek
Obrázek

Napsal: 05 lis 2011, 08:48
od Marek77
Tady se mi moc líbí to maximum v 1750 rpm - to je přesně to, co mi vyhovuje.

Napsal: 05 lis 2011, 20:57
od Dedla
Jj,trochu to konečně ožilo,dá se s tím jet i dole tempem svižného turisty.

Napsal: 06 lis 2011, 23:16
od chucky
vici: to je u brazdila?

Napsal: 07 lis 2011, 08:29
od Vici
Motor-excel :) je to napsáno i na protokolu z brzdy
mají nové prostory a novou brzdu na ladění závodních speciálů a tak podobně

Napsal: 07 lis 2011, 09:24
od toby66kw
Dobrej skluz na luft :D

Napsal: 09 lis 2011, 22:19
od Dedla
Marek77:
Nám,starejm fotrům-SAGistům v podstatě stačí točit do 3000rpm. Víc se už bojim aby z toho auta zase něco neupadlo. :-)

Obrázek

Napsal: 10 lis 2011, 07:44
od MirekX
tohle jsem si taky myslel, je to daný tím trochu zmrzačeným průběhem u těhlech motorů, člověk si na to zvykne a taky se s tím dá pěkně jezdit. V momentě, kdy se trochu ten průběh pozmění a cítíš jak se tomu motoru do otáček chce, tak ho tam občas pošleš. To že něco uletí jsem se taky bál ale zatím tam všechno spokojeně rotuje.... :D

Napsal: 10 lis 2011, 08:22
od Marek77
Neuletí nic - tyhle motory nás přežijí.

Dedla - pěkné hodnoty (140 kobyl na třech tisících není málo ;-)).

Napsal: 08 pro 2011, 15:15
od favo
Dedla píše:......
Nám,starejm fotrům-SAGistům v podstatě stačí točit do 3000rpm. Víc se už bojim aby z toho auta zase něco neupadlo. :-)
Ještě před půl rokem bych tomu nevěřil, že mi to jednou bude stačit. :D

Napsal: 08 pro 2011, 16:34
od Forest
MirekX píše:V momentě, kdy se trochu ten průběh pozmění a cítíš jak se tomu motoru do otáček chce, tak ho tam občas pošleš.
A ze se tomu Tvym AUYcku do otacek chce ;) Kdepak, je treba prubezne vymetat pavuciny, to by z toho pak byl lenoch.

A to si vemte, ze jsou lidi, kteri meli benzina a neumeli si predstavit, ze jim nekdy bude stacit 4500 "kadle-kadle" otacek (rofl)