Prispôsobenie serva a uhlu natočenie po výmene multifukčného

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Prispôsobenie serva a uhlu natočenie po výmene multifukčného

Příspěvek od derobo »

Kamarát si vymenil volant na octávii II ročník presne neviem, viem že
to je 77Kw a 4x4 za multifunkčný. Po výmene vo Vagu vypisuje nasledovnú chybu:

2 závad nalezeno.
02546 - stop limit rizeni
005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni
info o závadě:
Kilometry: 6000 km
Teplota: 8.0°C
Napětí: 11.70 V
Napětí: 11.50 V

00778 - snimac uhlu rizeni (G85)
005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni
info o závadě:


Ide o to, že pri prispôsobení mi v jednom okne kde podľa Visu mala byť hodnota +,- 1,5 je stále 0,0 aj keď sa volantom otáča. Po prispôsobení a vypnutí kľúča servo zasvietilo na červeno, ako som sa dočítal vtedy sa dá nastaviť a malo by zhasnúť, ale ono zachvíľu začalo svietiť na žlto a servo aj tak nešlo. Takže by som chcel vedieť či sme niekde urobili chybu alebo môže byť problém v podvolantovej jednotke. Nakoľko niesom teraz pri aute, tak neviem ani jej číslo. Tu som sa dočítal, že sa dá použiť len
pár jednotiek. Dík za radu.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Projet se a samo se nastaví, předpokládám že byla odpojená baterie.
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

...

Příspěvek od dream7000 »

pokial ostala povodne podvolantova RJ tak ano, pokial bola demontovana, resp vymenena za inu, musis urobit zakladne nastavenie...to samozrejme pri pouziti spravnej podvolantovej RJ. pokial ste vybrali "nespravnu" servo ti nebude fungovat.....ale chce to viac informacii, aka bola v aute povodna podvolantovka/tym padom vieme aky je kruzok na airbag/ podla toho nasledny vyber podvolantovky vo verzii HIGH....dopln si profil odkial si a skorej ti niekto pomoze z tvojho okolia
derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od derobo »

Je tam táto riadiaca jednotka 1K1 909 144 H. To bude asi tá chyba, že táto jednotka nebude komunikovať dobre s multifunkčným volantom.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

to cislo je nanic, hladaj 1K0 953 549XX je to RJ 16
Uživatelský avatar
bendys
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 črc 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od bendys »

Tabulka podvolantovek (Control Module) a kroužků (Slip Rings)

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... e_Versions


Základní nastavení po výměně podvolantovky:


http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/s ... angle.html

ESP Steering Angle Sensor Calibration
This procedure details how to perform the zero position calibration for the Steering Angle Sensor (G85) in many VW/Audi vehicles equipped with ESP (Electronic Stability Program). This procedure should be performed when vehicle alignment is performed or if any of the following components have been removed or replaced:
ABS/EDL/ASR/ESP control unit (J104)
Steering Angle Sensor (G85)
Steering Column

There are certain test conditions that must be met before doing this procedure:

Start the vehicle.
Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.
If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight
Ensure that the steering wheel is not moved again.
Keep the engine running and do not switch off the ignition.

Procedure for performing the zero position calibration for the Steering Angle Sensor (G85) on VW Golf, GTI, Jetta, and Audi TT:

[Select]
[03 - ABS Brakes]
[Login - 11]
Enter 40168
[Do It!]
[Basic Settings - 04]
Group 060 (do NOT scroll up and down in the Basic Settings function, type in 060 instead)
[Go!]


This will store the zero (centered) position of the steering wheel. There should be a displayed message that reads: "Steer. angle sender compens OK". If you get an error, it may mean the Login was not successfully performed.

Click the [Done, Go Back] button and you're all set.
(2x) zánovní lidoVý Wůz - volant kulatý, pedály tři, blinkry šestery, pneu kaučuk, šaltrpáka uprostřed.
TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Re: Prispôsobenie serva a uhlu natočenie po výmene multifukč

Příspěvek od TOMI »

derobo píše:Kamarát si vymenil volant na octávii II ročník presne neviem, viem že
to je 77Kw a 4x4 za multifunkčný. Po výmene vo Vagu vypisuje nasledovnú chybu:

2 závad nalezeno.
02546 - stop limit rizeni
005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni
info o závadě:
Kilometry: 6000 km
Teplota: 8.0°C
Napětí: 11.70 V
Napětí: 11.50 V

00778 - snimac uhlu rizeni (G85)
005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni
info o závadě:


Ide o to, že pri prispôsobení mi v jednom okne kde podľa Visu mala byť hodnota +,- 1,5 je stále 0,0 aj keď sa volantom otáča. Po prispôsobení a vypnutí kľúča servo zasvietilo na červeno, ako som sa dočítal vtedy sa dá nastaviť a malo by zhasnúť, ale ono zachvíľu začalo svietiť na žlto a servo aj tak nešlo. Takže by som chcel vedieť či sme niekde urobili chybu alebo môže byť problém v podvolantovej jednotke. Nakoľko niesom teraz pri aute, tak neviem ani jej číslo. Tu som sa dočítal, že sa dá použiť len
pár jednotiek. Dík za radu.
Mam ten isty problem na Golf V. V ABS aj po zakladnom nastaveni mam stale nulu. Snimas G85 na zakladne nastavenie reaguje lebo ked vytocim volant tak mi tam hodi chybu nastavenia a ked je rovno tak je to v poriadku, len v meranych hodnotach v ABS aj v elektronike serva je stale nula.
Uživatelský avatar
bendys
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 črc 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od bendys »

Měnil jsi podvolantovku ? Máš k ní správný kroužek? (viz odkazy v mém předchozím příspěvku)
Naposledy upravil(a) bendys dne 21 pro 2011, 14:19, celkem upraveno 1 x.
(2x) zánovní lidoVý Wůz - volant kulatý, pedály tři, blinkry šestery, pneu kaučuk, šaltrpáka uprostřed.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Pokud se mění volant za MF,tak se musí vyměnit podvolantovka ,která to podporuje a udělat kodování a základní nastavení dle visu.Kroužek je furt stejný,akorát pokud se dává jiný typ airbacku,tak jsou tam různý druhy konektorů ke kroužku dle stáří.Pak jedině přepinovat,nebo vyměnit kroužek.Není to tak těžké ,práce na hodinku. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

no to nie je pravda, kruzok nie je rovnaky je ich niekolko typov a podla kruzku sa vybera podvolantovka je to presne ako napisal bendys Slip Rings

Type 1: 1K0-959-653 and 1K0-959-653-A
Type 2: 1K0-959-653-C and 1K0-959-653-D

, v kruzku u octavie 2, golf V je stale ten isty konektor....Obrázek
TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od TOMI »

Nemenil sa MF volant, menilo sa rameno a bola odpojena baterka. Kontrolka volantu ostala svietit na zlto a potom este chlapci spustili pre istotu aj test systemu ABS tak uz svieti aj ABS :) .
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

nastartuj vytoc volant naplno dolava podrz 5 sekund, potom vytoc naplno doprava a podrz 5 sekund, zarad 1 a pomaly sa pohni smerom dopredu....kontrolka by mala zhasnut
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“