2500 V6 TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hirrogen
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 07 úno 2007, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Melmek City

2500 V6 TDi

Příspěvek od hirrogen »

Ahoj, potřeboval bych poradit, nikde jsem to tu nenašel tak snad se neptam na něco co už bylo probráno... ;)
Mam možnost koupit A4ku s timhle motorem je to ta 132kW verze. Nemá někdo s tímhle motorem nějaký zkušenosti? Zajíma mě především údržba a nějaké potíže co se u těhle motorů vyskytujou, taky kolik to tak žere. Jo a je to rok 1998 a najeto něco kolem 140tis. Předem dík.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

A4 8D rok 98 sa 132 kw nerobila. motor AKE sa robi az od roku Y tj nejaky 8-9 mesiac 99, a to nieje tvoj pripad.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
hirrogen
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 07 úno 2007, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Melmek City

Příspěvek od hirrogen »

no jak říkam nevím, ale je to tam tak napsáno a našel jsem jich větší množství rok výroby 98 a motor V6 TDi 180 PS
ale o to se přít nechci nemáš s tímto motorem zkušenosti?
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Vsetko sa mi vidi len nie vykon a kilometre. Vykon sa da chapat , lebo v nemecku sa da po software zapisat vykon do tp. Ak to ma tieto km tak este ujde. Od audi som mal asi vsetko a toto 2,5 tdi v6 bola moja prva taka ozajsna audina a bol som s nou spokojny ale mala 56000 km ked som ju kupil. Nekazilo sa mi nic a mal som ju nadretu na 195 ps 4100 rpm. A kod motora som mal afb a hlavy som tam dal s akn. Sprav si komplet servis vcetne vymeny filtra odvetrania kl.skrine skontroluj a pripadne vymen vacky a jedine co ta moze postretnut je to ze ti klakne cerpadlo. Tieto2 tyzdne som menil 4 kusy
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
hirrogen
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 07 úno 2007, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Melmek City

Příspěvek od hirrogen »

Koukni se na tuhle ta se mi celkem zamlouvá, ale nevim s tim motorem.
http://www.cars.cz/xchanger/uni/carDeta ... =undefined
hirrogen
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 07 úno 2007, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Melmek City

Příspěvek od hirrogen »

pokud máš zkušenosti s Audinama tak kolik tak žerou ty 2.5 TDicka?
pre.vit
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 11 led 2007, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od pre.vit »

hirrogen píše:pokud máš zkušenosti s Audinama tak kolik tak žerou ty 2.5 TDicka?
Podle toho jak máš těžkou nohu... :D A tohle se tu už párkrát řešilo. Ve zkratce: z TP se dá spočítat průměr 9,5l/100km a od toho se plus-mínus odvíjí průměr podle toho jak jezdíš...
A6 Avant Quattro 2,5TDi 132kW Tiptronic (2000)
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Re: 2500 V6 TDi

Příspěvek od frantacech »

hirrogen píše:Ahoj, potřeboval bych poradit, nikde jsem to tu nenašel tak snad se neptam na něco co už bylo probráno... ;)
Mam možnost koupit A4ku s timhle motorem je to ta 132kW verze. Nemá někdo s tímhle motorem nějaký zkušenosti? Zajíma mě především údržba a nějaké potíže co se u těhle motorů vyskytujou, taky kolik to tak žere. Jo a je to rok 1998 a najeto něco kolem 140tis. Předem dík.
vsechny maji kolem 140tkm, zerou 7L maji 180 a vic PS a nic se na nich nekazi, jsou to drzaky... ti rekne kazdy pred prodejem.

jo jeste ze jsi druhy majitel po dovozu z nemecka, je to po duchodci co s tim jezdil jen do kostela.

----

no a pak zjistis
predni naprava stoji cca 15000
motor... zere +- 10, kod motoru v technicaku je AKE 132kW? stav vacek?, kompresni tlaky? 6 novych zhavicek stoji 3000, rozvody stoji min 15000, leje se tam 6L KVALITNIHO oleje, 140tkm to ma nekolikrat, blbne maxidot, stav brzdovych kotoucu?
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Re: 2500 V6 TDi

Příspěvek od airbone »

frantacech píše:
hirrogen píše:Ahoj, potřeboval bych poradit, nikde jsem to tu nenašel tak snad se neptam na něco co už bylo probráno... ;)
Mam možnost koupit A4ku s timhle motorem je to ta 132kW verze. Nemá někdo s tímhle motorem nějaký zkušenosti? Zajíma mě především údržba a nějaké potíže co se u těhle motorů vyskytujou, taky kolik to tak žere. Jo a je to rok 1998 a najeto něco kolem 140tis. Předem dík.
vsechny maji kolem 140tkm, zerou 7L maji 180 a vic PS a nic se na nich nekazi, jsou to drzaky... ti rekne kazdy pred prodejem.

jo jeste ze jsi druhy majitel po dovozu z nemecka, je to po duchodci co s tim jezdil jen do kostela.

----

no a pak zjistis
predni naprava stoji cca 15000
motor... zere +- 10, kod motoru v technicaku je AKE 132kW? stav vacek?, kompresni tlaky? 6 novych zhavicek stoji 3000, rozvody stoji min 15000, leje se tam 6L KVALITNIHO oleje, 140tkm to ma nekolikrat, blbne maxidot, stav brzdovych kotoucu?
No, mas pravdu. BTW, aj mne sa drbe maxidot - par riadkov nevidno - ma to akoze nejaky suvis s najazdenymi km? Este trochu poopravim tvoje udaje - predna naprava komplet stoji asi dvakrat menej ako pises. No a spotreba, neviem ako u teba, ked si mal take auto, ale ja jazdim za 8 - 8,5. (Je to navyse tiptronic). (passatB5 AFB).

Hirrogen - dal by som si na tvojom mieste na to auto velky pozor, pretoze to co pise frantacech je len maly zlomok z toho co ta este caka. .., Teda, pokial sa citis pri peniazoch a mienis ich investovat do auta, tak potom ano. A to hovorim z vlastnej skusenosti. Ak je to AKE (132kW) (co pochybujem pri takej cene a roku), tak to by som bral.
BTW, 132kW seria to isto neni a neexistuje, ak je to dovoz z nemecka, pocitaj s tym, ze auto ma okolo 400tkm.
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Re: 2500 V6 TDi

Příspěvek od frantacech »

airbone píše:
frantacech píše:
hirrogen píše:Ahoj, potřeboval bych poradit, nikde jsem to tu nenašel tak snad se neptam na něco co už bylo probráno... ;)
Mam možnost koupit A4ku s timhle motorem je to ta 132kW verze. Nemá někdo s tímhle motorem nějaký zkušenosti? Zajíma mě především údržba a nějaké potíže co se u těhle motorů vyskytujou, taky kolik to tak žere. Jo a je to rok 1998 a najeto něco kolem 140tis. Předem dík.
vsechny maji kolem 140tkm, zerou 7L maji 180 a vic PS a nic se na nich nekazi, jsou to drzaky... ti rekne kazdy pred prodejem.

jo jeste ze jsi druhy majitel po dovozu z nemecka, je to po duchodci co s tim jezdil jen do kostela.

----

no a pak zjistis
predni naprava stoji cca 15000
motor... zere +- 10, kod motoru v technicaku je AKE 132kW? stav vacek?, kompresni tlaky? 6 novych zhavicek stoji 3000, rozvody stoji min 15000, leje se tam 6L KVALITNIHO oleje, 140tkm to ma nekolikrat, blbne maxidot, stav brzdovych kotoucu?
No, mas pravdu. BTW, aj mne sa drbe maxidot - par riadkov nevidno - ma to akoze nejaky suvis s najazdenymi km? Este trochu poopravim tvoje udaje - predna naprava komplet stoji asi dvakrat menej ako pises. No a spotreba, neviem ako u teba, ked si mal take auto, ale ja jazdim za 8 - 8,5. (Je to navyse tiptronic). (passatB5 AFB).

Hirrogen - dal by som si na tvojom mieste na to auto velky pozor, pretoze to co pise frantacech je len maly zlomok z toho co ta este caka. .., Teda, pokial sa citis pri peniazoch a mienis ich investovat do auta, tak potom ano. A to hovorim z vlastnej skusenosti. Ak je to AKE (132kW) (co pochybujem pri takej cene a roku), tak to by som bral.
BTW, 132kW seria to isto neni a neexistuje, ak je to dovoz z nemecka, pocitaj s tym, ze auto ma okolo 400tkm.
Ty umis sehnat komplet predni napravu original na -a6 za 7500,- ?????
(rofl)
Nebo alespon nejakou rozumnou nahradu - FEBI? Za 7500,-???
Kde to roste?
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

Nie origo, nahradu. 7000tis som pocital na slovenske koruny, takze este o daco lacnejsie.Obrázek
hirrogen
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 07 úno 2007, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Melmek City

Příspěvek od hirrogen »

Diky za odpovědi, jen jste mi potvrdili co jsem slyšel a myslel si, ale přeci jen mě to lákalo. ;)
Pujdu radši do 81kW 1.9 na to jak hodně jezdim je pro mě spotřeba důležitá
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

Skuste si precitat tu to recenziu na Audi 2.5 V6 Tdi Mala ukazka clanku :

Motor 2,5 TDI V6 (110 kW) je nejhorší TDI, jaké kdy vzniklo.
Důvody:
1) Momentová charakteristika. Motor takřka netáhne do 2000 min-1, pak vystřelí. Dost nepříjemná jízda. Pozdější verze 120 a 132 kW jsou daleko lepší, vlastně skvělé. Ale 110 nebo 114 kW nebrat.
2) Hmotnost. U Audi je motor umístěn podélně před přední nápravou, a je-li todieselový šestiválec, tak jí šeredně zatěžuje. Krom vlivu na životnost je takové auto pak silně nedotáčivé a rychlý vyhýbací manévr s ním neproveditelný.
3) Vstřikovací čerpadlo Bosch VP 44. Toto elektronicky řízené čerpadlo trpí náhlou smrtí své řídicí jednotky, které stojí 9000 Kč + 8000 Kč za práci (rozebrání čerpadla v diesel centru Bosch – odskoušení a nahrání nové kompenzace do jednotky). Dále se zanáší sítko, které je v tělese čerpadla a nelze jej vyměnit ani vyčistit, takže musíte vyměnit celé těleso. To je myslím za 10 tisíc (+ 8 práce, v ní ještě není demontáž a montáž do vozu)..... :? :o
Cele je to tu:
http://www.tipcars.com/applicationsmaga ... &from=tipc...
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

bubocbr píše:Skuste si precitat tu to recenziu na Audi 2.5 V6 Tdi Mala ukazka clanku :

Motor 2,5 TDI V6 (110 kW) je nejhorší TDI, jaké kdy vzniklo.
Důvody:
1) Momentová charakteristika. Motor takřka netáhne do 2000 min-1, pak vystřelí. Dost nepříjemná jízda. Pozdější verze 120 a 132 kW jsou daleko lepší, vlastně skvělé. Ale 110 nebo 114 kW nebrat.
2) Hmotnost. U Audi je motor umístěn podélně před přední nápravou, a je-li todieselový šestiválec, tak jí šeredně zatěžuje. Krom vlivu na životnost je takové auto pak silně nedotáčivé a rychlý vyhýbací manévr s ním neproveditelný.
3) Vstřikovací čerpadlo Bosch VP 44. Toto elektronicky řízené čerpadlo trpí náhlou smrtí své řídicí jednotky, které stojí 9000 Kč + 8000 Kč za práci (rozebrání čerpadla v diesel centru Bosch – odskoušení a nahrání nové kompenzace do jednotky). Dále se zanáší sítko, které je v tělese čerpadla a nelze jej vyměnit ani vyčistit, takže musíte vyměnit celé těleso. To je myslím za 10 tisíc (+ 8 práce, v ní ještě není demontáž a montáž do vozu)..... :? :o
Cele je to tu:
http://www.tipcars.com/applicationsmaga ... &from=tipc...
(rofl)
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

no ja jel s tim avatarovym 2,5 TDI... přečipovaným na 132kW a to auto bylo do 2000otáček o polovinu zdechlejší, než normální 1,9tdi pd, co mam ve svým autě... pak megalni turbokopanec a slušnej zatah... :)
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“