Stránka 1 z 1

Motor Z1

Napsal: 10 úno 2007, 19:11
od Danny17
Muzu poprosit o zhrnuti chiptuningu k tomuto motoru? Jestli chip a na kolik,pry se propaluji pisty.jde to chipnout na 81kw bez problemu nebo to chce txy pisty vymenit? Jedna se o Golf 3 dekuji moc vsem

1Z

Napsal: 10 úno 2007, 19:30
od ondratdi
Dej tam vstřiky z 81kw a pojede to jako 81kw.Víc bych neriskoval. :scooter:

Napsal: 10 úno 2007, 20:23
od Danny17
A treba s motoru z octavky 81? muzou byt i starsi? kolik vydrzi trysky? a jak je to se spotrebou o kolik stoupne a vykon?

Napsal: 10 úno 2007, 21:15
od Danny17
Takze kdyz tam dam trysky sprint520 tak mam 81kw? to je pekne ne? a pry stoji jen 5000kc :D :D :D



Budu to brát na sériovém 90hp autě. Jsou to orientační hodnoty, každý motor je trošku jiný:
sprint520 ... +20hp
sprint764 ... +30hp
race520 ... +40-50hp

Napsal: 10 úno 2007, 22:08
od tomáš karbus
starsi jedine otestovat,ale 1z je uz stary motor myslim ze mu novimi jedine prospejes

Napsal: 16 úno 2007, 07:01
od G3-lower
Ma cenu menit ty vstriky, kdyz ma motor nalitano cca 204tis km? To uz bude asi chtit i ty pisty co? Jezdim slusne, ale sem tam to prislapnu pri predjizdeni :) (samozrejme se bavime o 1Z 66kw a chtel bych cca tech 81-85kw) diky za info

Napsal: 16 úno 2007, 08:35
od syncon
premejslim o tom samym dat tam vstriky z 81 ale taky se bojim o pisty ale mam vic najeto asi 300k , a jak narocna je vymena slysel sem neco ze se musi ubrat davka na volnobeh nebo co ?

Napsal: 16 úno 2007, 11:14
od reesha
Vždycky je lepší větší, dobře prášící trysky, než staré malé, opotřebné, které již mohou ukapávat! ;)
V tom případě písty s většími tryskami trpí daleko méně.

Napsal: 16 úno 2007, 12:02
od syncon
takze bych se toho nemel tolik bat :) jeste sehnat nekde nejaky malo jety a nechat si je prezkouset :)

Napsal: 16 úno 2007, 14:29
od tomáš karbus
ja take instaloval novi vetsi kdyz jsem koupil 1z a uz mnelo prez 200000 a nalitalo jeste jednou tolik a furt jeste beha v jinym voze-fakt peclive ty starsi otestovat abys pak nesplakal nad vydelkem