Stránka 1 z 1
Nastaveni rozvodu na BKD a chip
Napsal: 04 lis 2011, 18:04
od tiff
Zdravim, mam 2.0 tdi s chipem od Dieselpower.
Delal jsem ted ve 120,000km rozvody a po vymene se mi klasicky zvysila spotreba.
Dvoulitr zere normalne, ale 0.9l/h na volnobeh a 7l pri dedkojizde podle predpisu je moc i na tenhle motor

Rekl bych, ze problem bude v posunu casovani vacky vuci klice, a mel bych tedy par otazek na zkusenejsi
Serizuje se jen vacka, ktera pohani vstriky, nebo se musi seridit obe?
Chip byl delany v 50,000km na originalnich rozvodech. Kdyz se ted do toho budu vrtat, musi se jednotka dnejak doladit?
Napsal: 04 lis 2011, 18:11
od codll
Napsal: 04 lis 2011, 18:15
od tiff
Dik, to jsem cetl, ale tam se resi hlavne 1.9, tak me zajimalo jestli neni u dvouvackovy 2.0 nejakej zasadni rozdil.
A taky nevim, jestli se tim nejak nerozhodi upraveny hodnoty v jednotce, kdyz byly nastaveny na buhvijak natoceny vacce a ja to ted seridim na nulu, tak abych si neudelal diru do pistu, nebo tak neco

Napsal: 04 lis 2011, 18:20
od codll
urcite ne serid jen tu jednu kde je vysokotlaky cerpadlo jinak stejni serizeni 1.9 a 2.0
Napsal: 04 lis 2011, 22:16
od Huml
je potřeba seřídit správně obě
Napsal: 05 lis 2011, 16:30
od tiff
Aha, jake vsechny hodnoty mam teda ve VAGu sledovat, aby to bylo spravne?
Napsal: 05 lis 2011, 18:43
od codll
AHA a jak se resi ta druha ? to je jen mechanicky ne ?
Napsal: 05 lis 2011, 19:21
od tiff
Mozna bude figl v tom, ze se vyfukova vacka nastavi podle VAGu, potom se zmeri, o kolik se musela pootocit proti puvodnimu stavu, a o stejny uhel se potom seridi i saci vacka.
Co by se vlastne stalo, kdyz by se seridila jen jedn vyfukova vacka a saci se nechala tak jak je?
Napsal: 05 lis 2011, 21:33
od Huml
seřídíš sací podle VAGu na nulu a pak podle ní tu výfukovou na kolíky
Napsal: 08 lis 2011, 15:14
od codll
omlouvam tiff za spatnou radu a tak to jsem delal chybu

dal jsem je do nastaveni a pak pouze jednu na nulu no jo no nejednou my huml prodadil ale taky jsem mladci a musim se porad co ucit
Napsal: 14 srp 2012, 07:18
od Douf
Ahoj, je možný , že při špatném nastavení pouze výfukové vačky bude auto ukazovat na volnoběh nžší spotřebu ( 0,4l ) i v provozu nižší spotřebu průměr 5,2l , ale pojede tak o 15% hůře než při správném nastavení a hlavně bude žrát asi tak o litr víc než ukazuje palubák? Sací vačka ukazuje na Vagu rovnou nulu.
Napsal: 14 srp 2012, 20:32
od Huml
jj, je to možný
Napsal: 14 srp 2012, 21:08
od Douf
Děkuji za fundovanou odpověď, pokud nezvítězím u servisáka co to udělal, tak se na Vás v brně obrátím, jestli by bylo možné nastavit rozvody správně.