Přídavné topení Sharan

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

libous
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2007, 08:04

Přídavné topení Sharan

Příspěvek od libous »

Mám problém s přídavným topením, zapne a po chvíli vypne. Když to napíchnu na PC, tak to hlásí závadu, příliš silný signál, přehřáté topení nebo tak něco. Nevíte čím to je. :?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Turbínka se točí ???
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a voda cirkuluje? za jízdy to topí? po jaký chvíli to vypne?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
mindo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Odpovědi: 0
Registrován: 20 pro 2006, 22:44
Bydliště: Liptovsky Hradok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mindo »

obehové čerpadlo pod stieračmi vyber ho vymeň uhliky a je po závade. uhlíky 5x5 mm cca 8mm dlhé s vývodom z prednej strany /je na nich číslo L47 je to BOSCH/
libous
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2007, 08:04

Příspěvek od libous »

turbína se točí, topení za jízdy topí, topení vypne cca po 1min
Uživatelský avatar
rbares
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 13:54
Bydliště: voooVotice

Příspěvek od rbares »

Jo tak přesně to to začalo dělat mě akorát to píše příliš nízký nebo slabý signál na svorce 30.
Topí tak minutu a vypne za jízdy maká?
BMW X3 3,0 D + Ducato 3,0 JTD
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak to bude jak psal mindo, oěhové čerpadlo, taky jsem to dělal (uhlíky)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
libous
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2007, 08:04

Příspěvek od libous »

rbares píše:Jo tak přesně to to začalo dělat mě akorát to píše příliš nízký nebo slabý signál na svorce 30.
Topí tak minutu a vypne za jízdy maká?
Nevím jestli jsem se dobře vyjádřil a byl pochope, za jízdy auto topí, ale bez přídavného topení, to nejede.
Uživatelský avatar
rbares
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 13:54
Bydliště: voooVotice

Příspěvek od rbares »

To přední pod torpédem jsem taky už dělal a běží ještě tak 3 min.po vypnutí motoru , tak jedině snad druhé je dole u topení tak ješte že by uhlíky tam ? to už asi nemá doběh co?
Navíc když jsem měl to přední čerpadlo v háji tak Vag psal něco jako topení zablokováno z důvodu překročení teploty a to když se třikrát přetopilo tak pak dokud jsem nesmáznul chybu nešlo ani za jízdy - což by ohl být tvůj případ Libous
BMW X3 3,0 D + Ducato 3,0 JTD
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to čerpadlo je jen jedno, vepředu pod stěračema, v bufiku není.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
rbares
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 13:54
Bydliště: voooVotice

Příspěvek od rbares »

no tak to je pak další rozdíl mezi přihřívačem a nezávislým v originále
viz příloha z ETKY a fyzicky ho tam mám taky
jo a není v bufíku ale před ním sólo
Naposledy upravil(a) rbares dne 15 úno 2007, 20:46, celkem upraveno 1 x.
BMW X3 3,0 D + Ducato 3,0 JTD
Uživatelský avatar
rbares
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 13:54
Bydliště: voooVotice

Příspěvek od rbares »

kurva jak sem vložím obrázek!!!
respektive PDF soubor
BMW X3 3,0 D + Ducato 3,0 JTD
libous
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2007, 08:04

Příspěvek od libous »

tak jsem to byl ještě včera vyzkoušet a bufik za jízdy normálně funguje, akorát když stojím tak se to asi přehřeje a vypne. Tak to asi to čerpadlo na volnoběh nesíhá nebo nefunguje, musím to změřit. Nevíte kolikt ty uhlíky stojí cca. Kč. Dík
Uživatelský avatar
mindo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Odpovědi: 0
Registrován: 20 pro 2006, 22:44
Bydliště: Liptovsky Hradok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mindo »

V BOSCHi som sa k nim nedopátral. Ale zo Škodovky z alternátora /skúšal som rôzne ale tieto držia zatial najlepšie 3 roky a stále bez problémov/ sú 6x6mm a trochu dlhšie treba ich pribrúsiť ale tvrdosťou su velmi podobné tým origo. Cena cca 24 Sk/kus a 10 minut roboty s dopasovaním. Na tom zadnom víčku si navrtaj dve dierky nejakým malým vrtákom 1-1,5mm na zaistenie uhlíkov pri skladaní, potom to niečim zakvapni /silikon a pod./
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

taky jsem je dopasovával, už nevim,z čeho byly,asi taky z nějakýho altiku. šlo to pěkně, už taky jedou rok.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“