
Podívejte se jak vznikl nejmenší dvanáctiválec na světě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Podívejte se jak vznikl nejmenší dvanáctiválec na světě
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Rozhodne uzasne, nicmene me zaskocilo, ze nepouzival momentovy klic (mysleno sroubovak).
Jen doplnim/prelozim posledni hlasku ve videu:
- pocet dilu 261
- pocet pouzitych sroubku 222
- pocet stravenych hodin 1220
Jen doplnim/prelozim posledni hlasku ve videu:
- pocet dilu 261
- pocet pouzitych sroubku 222
- pocet stravenych hodin 1220
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
tak to opravdu klobouk dolů, opravdu perfektní práce
navíc ten zvuk je fakt boží
přesto mě ale zaskočilo pár věcí:
-asi jsem slepej, ale nikde nevidím zapalování (možná je to vznětový motor
)
-divím se, že má motor oběhové chlazení, zato mazání nikoliv. Myslel jsem, že alespoň v klikový skříni bude olejová lázeň, ale na konci je vidět skrz blok, jak se klika a vačice motaj nasucho.
-škoda, že neudělal karburátor se škrtící klapkou, aby to mohl tůrovat

přesto mě ale zaskočilo pár věcí:
-asi jsem slepej, ale nikde nevidím zapalování (možná je to vznětový motor

-divím se, že má motor oběhové chlazení, zato mazání nikoliv. Myslel jsem, že alespoň v klikový skříni bude olejová lázeň, ale na konci je vidět skrz blok, jak se klika a vačice motaj nasucho.
-škoda, že neudělal karburátor se škrtící klapkou, aby to mohl tůrovat

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Origoš má pravdu, je to nádhera ale fungovat to podle mne nemůže.conti píše:Bude to 2-takt.
Dvoutakt je slušně popsanej na http://cs.wikipedia.org/wiki/Dvoudob%C3 ... Btov%C3%BD
Co třeba stlačený vzduch,žádné palivo,stačí dvě doby

Je to lodní motor a je zkonstruovaný jen pro učební a předváděcí účely, proto běží na stlačený vzduch. Originál by měl běžet na principu vstřikování vzduchu (stlačený vzuch s palivem do trysky a poté do válce).
V12 do modelu http://www.youtube.com/watch?v=mutb7KgA9NM
V12 do modelu http://www.youtube.com/watch?v=mutb7KgA9NM
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
jj, už to vidím, ten motor vlastně nemá ani kompresi... trochu škoda, když už si s tím dal tu práci, tak bych to udělal se vším všudy, co se týče časování ventilů + přidělat zapalování a k tomu karburátor na RC modely...bobG3 píše:mohl by to být motor na stlačený vzduch - jedním ventilem se v horní úvrati pustí stlačený vzduch, v dolní úvratí se otevře výfukový a tak dokola. Že by se tam něco zapalovalo to asi ne.
něco jako toto:
http://www.youtube.com/watch?v=lc6jCGHj6Nc
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
kamna power
Kdyby to měl udělat přesně podle toho motoru a aby to běželo, tak by to asi do smrti nestihl
2-takt diesel se "vstřikováním" směsi vzduchu a paliva. Aby to fungovalo, tak byl potřeba ještě jeden menší motor pohánějicí pouze kompresor, který staral o dostatečný tlak k atomizaci směsi, která byla poté přes trysku vstříknuta do válce. Úplně přesně jsem to z anglického popisu nepochopil. Každopádně zlatý TDi 
Kdyby to měl udělat přesně podle toho motoru a aby to běželo, tak by to asi do smrti nestihl


Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
No to asi ne, toho vysokotlakého vzduchu je potřeba hodně málo, na tuhle velikost je otázka jestli by to fungovalo. Pokud by to byl dvoutakt, měl by jen jeden ventil - výfukový, hermetickou kliku ve válci kanály pro plnění vzduchem - souproudé vyplachování. Ten motor s původním vstřikováním stlačeným vzduchem jsem viděl v chodu, zajímavé. Tryska není ani tak tryska, spíš fixírka, co do rozžhaveného vzduchu při kompresi vstříkne naftovou mlhu, která pak hoří.dhfool píše:kamna power
Kdyby to měl udělat přesně podle toho motoru a aby to běželo, tak by to asi do smrti nestihl2-takt diesel se "vstřikováním" směsi vzduchu a paliva. Aby to fungovalo, tak byl potřeba ještě jeden menší motor pohánějicí pouze kompresor, který staral o dostatečný tlak k atomizaci směsi, která byla poté přes trysku vstříknuta do válce. Úplně přesně jsem to z anglického popisu nepochopil. Každopádně zlatý TDi
G3 Variant synchro