Podívejte se jak vznikl nejmenší dvanáctiválec na světě

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Podívejte se jak vznikl nejmenší dvanáctiválec na světě

Příspěvek od live69 »

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Rozhodne uzasne, nicmene me zaskocilo, ze nepouzival momentovy klic (mysleno sroubovak).

Jen doplnim/prelozim posledni hlasku ve videu:
- pocet dilu 261
- pocet pouzitych sroubku 222
- pocet stravenych hodin 1220
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Tak to je fakt hustý :)) To bych chtěl do malýho modýlku auta na dálku :D
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak to opravdu klobouk dolů, opravdu perfektní práce :o navíc ten zvuk je fakt boží

přesto mě ale zaskočilo pár věcí:
-asi jsem slepej, ale nikde nevidím zapalování (možná je to vznětový motor (noteeth) )
-divím se, že má motor oběhové chlazení, zato mazání nikoliv. Myslel jsem, že alespoň v klikový skříni bude olejová lázeň, ale na konci je vidět skrz blok, jak se klika a vačice motaj nasucho.
-škoda, že neudělal karburátor se škrtící klapkou, aby to mohl tůrovat :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

tyhle motory nemaji svíčky ale maji žhavej drátek nebo samozápaly
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Pánové nesmíte se nechat opít rohlíkem. Dědek je to šikovnej, ale převod mezi klikovým hřídelem a vačkami má 1:1! To znamená, že to fungovat nemůže.
A to v žiadnom pržipadku! :)
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Bude to 2-takt.
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

conti píše:Bude to 2-takt.
Origoš má pravdu, je to nádhera ale fungovat to podle mne nemůže.
Dvoutakt je slušně popsanej na http://cs.wikipedia.org/wiki/Dvoudob%C3 ... Btov%C3%BD
Co třeba stlačený vzduch,žádné palivo,stačí dvě doby :)
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

mohl by to být motor na stlačený vzduch - jedním ventilem se v horní úvrati pustí stlačený vzduch, v dolní úvratí se otevře výfukový a tak dokola. Že by se tam něco zapalovalo to asi ne.
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Je to lodní motor a je zkonstruovaný jen pro učební a předváděcí účely, proto běží na stlačený vzduch. Originál by měl běžet na principu vstřikování vzduchu (stlačený vzuch s palivem do trysky a poté do válce).

V12 do modelu http://www.youtube.com/watch?v=mutb7KgA9NM
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Tenhle chlápek těch motorů udělal víc. Je to na Youtube. Je to fakt jen předváděčka na vzduch. Ale je to pěkný.
Je tam i video jak vyrábí vačku. Mě to tak trochu zajímalo co že to má za mašinu na vačky. Hmm - pilník.
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Tak ten na tom videu na to nitro nebo na co to jede je hustej .............. :-)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

bobG3 píše:mohl by to být motor na stlačený vzduch - jedním ventilem se v horní úvrati pustí stlačený vzduch, v dolní úvratí se otevře výfukový a tak dokola. Že by se tam něco zapalovalo to asi ne.
jj, už to vidím, ten motor vlastně nemá ani kompresi... trochu škoda, když už si s tím dal tu práci, tak bych to udělal se vším všudy, co se týče časování ventilů + přidělat zapalování a k tomu karburátor na RC modely...
něco jako toto:
http://www.youtube.com/watch?v=lc6jCGHj6Nc
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

kamna power
Kdyby to měl udělat přesně podle toho motoru a aby to běželo, tak by to asi do smrti nestihl :) 2-takt diesel se "vstřikováním" směsi vzduchu a paliva. Aby to fungovalo, tak byl potřeba ještě jeden menší motor pohánějicí pouze kompresor, který staral o dostatečný tlak k atomizaci směsi, která byla poté přes trysku vstříknuta do válce. Úplně přesně jsem to z anglického popisu nepochopil. Každopádně zlatý TDi (rofl)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

dhfool píše:kamna power
Kdyby to měl udělat přesně podle toho motoru a aby to běželo, tak by to asi do smrti nestihl :) 2-takt diesel se "vstřikováním" směsi vzduchu a paliva. Aby to fungovalo, tak byl potřeba ještě jeden menší motor pohánějicí pouze kompresor, který staral o dostatečný tlak k atomizaci směsi, která byla poté přes trysku vstříknuta do válce. Úplně přesně jsem to z anglického popisu nepochopil. Každopádně zlatý TDi (rofl)
No to asi ne, toho vysokotlakého vzduchu je potřeba hodně málo, na tuhle velikost je otázka jestli by to fungovalo. Pokud by to byl dvoutakt, měl by jen jeden ventil - výfukový, hermetickou kliku ve válci kanály pro plnění vzduchem - souproudé vyplachování. Ten motor s původním vstřikováním stlačeným vzduchem jsem viděl v chodu, zajímavé. Tryska není ani tak tryska, spíš fixírka, co do rozžhaveného vzduchu při kompresi vstříkne naftovou mlhu, která pak hoří.
G3 Variant synchro
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“