Stránka 1 z 2
VW Golf IV 1.9TDi - 96kW
Napsal: 30 lis 2011, 11:31
od LukasPaprok
Zdravim, udelal jsem si log(y), a potreboval bych aby se na to nekdo kdo se vyzna mrknul ... log byl provadeny na rovince s dvemi osobami na palube
namerene hodnoty:
http://www.edisk.cz/stahni/23861/3.CSV_1.34KB.html
http://www.edisk.cz/stahni/40368/4.CSV_1.44KB.html
http://www.edisk.cz/stahni/18234/4_do30 ... .53KB.html
Díky

Napsal: 30 lis 2011, 13:22
od LukasPaprok
jak se tak divam tak jsem to dal asi do spatne sekce, pokud to vadi tam to prisim smazte nebo presunte

dik
Napsal: 30 lis 2011, 16:41
od Manhaus
Do špatné sekce jsi to dal

každopádně ještě než se to smázne nebo přesune, tak log se dělá do kopce, 2 - 3 - 4 plný plyn a log pak dej sem

na rovince určo ne

Napsal: 01 pro 2011, 10:39
od LukasPaprok
2 - 3 - 4? jako kazdy zvlast nebo vkuse se seslapnutym plynem a radit?

Napsal: 01 pro 2011, 10:46
od Thomy
LukasPaprok píše:2 - 3 - 4? jako kazdy zvlast nebo vkuse se seslapnutym plynem a radit?

Jeď na začátek kopce, na trojku nebo na čtyrku, a od volnoběhu to sešlápni a jeď až do tý doby, než tam bude třeba 4500ot a pak ulož log

Napsal: 01 pro 2011, 19:03
od Manhaus
LukasPaprok píše:2 - 3 - 4? jako kazdy zvlast nebo vkuse se seslapnutym plynem a radit?

Asi sem nepochopil dotaz, ale vic jak jeden kvalt mit zarazene asi nejde ne ?

proste normalne radit, ale pri zarazenem kvaltu mit plyn na podlaze
zalezi jaky mate pobliz kopec, my tady treba najizdime na jeden z krizovatky takze rozjedu dvojku tak do 4 tisic, pak Treti kvalt taky do 4-4,5 tisic otacek a 4 kvalt to same, ale kazdopadne plyn na podlaze a dat tomu poradne za usiska

Napsal: 01 pro 2011, 22:01
od pokornasek.pepan
Manhaus píše:LukasPaprok píše:2 - 3 - 4? jako kazdy zvlast nebo vkuse se seslapnutym plynem a radit?

Asi sem nepochopil dotaz, ale vic jak jeden kvalt mit zarazene asi nejde ne ?

proste normalne radit, ale pri zarazenem kvaltu mit plyn na podlaze
zalezi jaky mate pobliz kopec, my tady treba najizdime na jeden z krizovatky takze rozjedu dvojku tak do 4 tisic, pak Treti kvalt taky do 4-4,5 tisic otacek a 4 kvalt to same, ale kazdopadne plyn na podlaze a dat tomu poradne za usiska

trochu divnej postup jak delat log....
Napsal: 02 pro 2011, 07:39
od Manhaus
duvod? za me to tak aspon vzdycky bylo, dostat auto do zateze aby se projevily pripadne problemy... tahly kopec a 3 - 4 kvalt naplno... osobne mi auto padalo do nouzaku vetsinou az na 4 kvalt. tudiz nechapu duvod nazoru "trochu divnej postup jak delat log"...
Napsal: 02 pro 2011, 17:34
od honzas1
od volnoběhu podlaha na 4? chudák převodovka a spojka.. tak od 1500 podlahu
Napsal: 02 pro 2011, 17:50
od tradgidek
honzas1 píše:od volnoběhu podlaha na 4? chudák převodovka a spojka.. tak od 1500 podlahu
Se to jednou neposere paneboze!!

Napsal: 02 pro 2011, 17:54
od Thomy
tradgidek píše:honzas1 píše:od volnoběhu podlaha na 4? chudák převodovka a spojka.. tak od 1500 podlahu
Se to jednou neposere paneboze!!

Já si taky myslim, je rozdíl to udělat jednou a nebo tak jezdit pořád. Pár lidí znam, co nad 2000ot nejdou

U upravených aut musí snášet větší extrémy a drží to

Napsal: 02 pro 2011, 18:25
od honzas1
bohužel někteří tak jezdí.. auto se cele třepe a je to nesere

Napsal: 02 pro 2011, 18:54
od Thomy
Já to taky nesnášim a můžu vyskočit z kůže, ale každej hold nemá sluch na motor..

Napsal: 02 pro 2011, 21:26
od Manhaus
no ja nevim, ale kdyz vytocim dvojku do 4 tisic, dam trojku tak tam bude mozna tak 2500-2700 otacek, takze bych nerekl ze to je z "volnobehu"... ale kazdy to chapeme asi jinak...
Napsal: 02 pro 2011, 21:28
od Jayson
a co za data získáte od 1000 do 1500ot?
My vždycky logovali od 1500ot. a vždycky jsme dostali co jsme potřebovali.