Stránka 1 z 1

mobil1 5w-50 rally formula na rotacku?

Napsal: 20 pro 2011, 21:04
od brankar30
..bolo mi poradene pouzivat tento olej..mate niekto skusenosti..vraj vydrzi ovela vyssie teploty a zataz... :roll:

Napsal: 20 pro 2011, 22:04
od bjukemen
..v podstate ano,ale ked budeš často jazdiť kratke trasy so studenym motorom rychlejšie sa vyčerpaju aditíva...ako u olejov 5w-40 a preto je rozhodujuce ake budú prevladať jazdy

Napsal: 21 pro 2011, 06:23
od nogis
Přesně jak píše bjukemen, nevím jak auto používáš, ale třeba by šlo použít kvalitní 5w40. Věřím, že třeba tahle by udělala ještě lepší službu, navíc bez rizika, že koupíš přebalenej zmetek. Ale to už je ryze závodní olej se všemi neduhy nahoře zmíněnými.

http://www.millersoils.cz/56--cfs-5w40.html

Ale jestli 5w50, tak určitě tento, sami ho používáme v cupře R ;)

Napsal: 21 pro 2011, 10:27
od brankar30
skusim ten mobil a uvidim..popravil som motor prehriatym olejom..tak som teraz zohnal arl spodok..pred tym som pouzival valvoline 5w-40 dura blend diesel...a bol mi poradeny ten mobil..tak snad v kombinacii s vacsim vymennikom tepla a tymto olejom to uz bude ok...vdaka.. ;)

Napsal: 21 pro 2011, 12:51
od nogis
Řešil bych chlazení oleje, ne olej s vyšší zatížitelností. Tou teplotou trpí celý motor, ikdyž to výkonnému oleji ještě nevadí. ;)

Napsal: 23 pro 2011, 10:51
od brankar30
nogis píše:Řešil bych chlazení oleje, ne olej s vyšší zatížitelností. Tou teplotou trpí celý motor, ikdyž to výkonnému oleji ještě nevadí. ;)
..no uz tam je vymennik z arl..je o dost vacsi...a hlavne v jari idu budiky na tlak oleja teplotu oleja a tlak turba... (crazy) ..dufam ze to tento olej vydrzi... ;)

Napsal: 23 pro 2011, 11:45
od bjukemen
..vydrží neboj nič,každopadne sledovať teplotu je dosť doležite kdekto takto už odpravil motor