Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D ano ci ne?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D ano ci ne?
Ahoj, potrebuji poradit - uvazuji o koupi ojeteho Mitsubishi Outlander s 2.0 DI-D motorem od VW, ale par lidi mne pred timto motorem varovalo. Pry praska hlava a odchazeji vstriky. Ma nekdo konkretni zkusenosti? Diky.
Ahoj. Mám ho taky. Z jakýho je roku? K prasknutí hlavy u mitsubishi nedochází.
Ke vstřikům - outlander má tu lepší variantu, tzn. solenoidové elektromagnetické vstřiky (levnější na opravy či případné výměny než piezovstřiky, které i více zlobí u těchto motorů PD). Ale samozřejmě záleží na předchozím majiteli, jakou naftu (a motorový olej) používal. Pokud nekvalitní, můžou být trysky zanesené. Ideální je to vyzkoušet na táhlejším stoupání a zkusit na 4 rychlostní stupeň akcelerovat z rychlosti cca 80 km/h a držet plyn cca 30 vteřin. Pokud to potáhne, měly by být vstřikovače O.K. Také nesmí motor cukat.
Zřejmě nejvážnějším a nejčastějším problémem bývá pískající (odcházející) turbo u outlanderů s motorem 2.0 TDI PD.
A problémem bude jako u všech ojetých ropáků filtr pevných částic (DPF), pokud tam je namontovaný. Do toho nikdo nevidí.
Pokud by odcházel setrvačník, dával by o sobě vědět rázy při řazení nebo přidání plynu.
Všeobecně jsem se setkal s názorem (i u neautorizovaných servisů), že u starších typů outlanderů jsou německé motory méně náchylné na problémy než francouzské. Ale to je z doslechu a údajně to potvrzují i německé servisy.
Hodně zdaru s výběrem.
Ke vstřikům - outlander má tu lepší variantu, tzn. solenoidové elektromagnetické vstřiky (levnější na opravy či případné výměny než piezovstřiky, které i více zlobí u těchto motorů PD). Ale samozřejmě záleží na předchozím majiteli, jakou naftu (a motorový olej) používal. Pokud nekvalitní, můžou být trysky zanesené. Ideální je to vyzkoušet na táhlejším stoupání a zkusit na 4 rychlostní stupeň akcelerovat z rychlosti cca 80 km/h a držet plyn cca 30 vteřin. Pokud to potáhne, měly by být vstřikovače O.K. Také nesmí motor cukat.
Zřejmě nejvážnějším a nejčastějším problémem bývá pískající (odcházející) turbo u outlanderů s motorem 2.0 TDI PD.
A problémem bude jako u všech ojetých ropáků filtr pevných částic (DPF), pokud tam je namontovaný. Do toho nikdo nevidí.
Pokud by odcházel setrvačník, dával by o sobě vědět rázy při řazení nebo přidání plynu.
Všeobecně jsem se setkal s názorem (i u neautorizovaných servisů), že u starších typů outlanderů jsou německé motory méně náchylné na problémy než francouzské. Ale to je z doslechu a údajně to potvrzují i německé servisy.
Hodně zdaru s výběrem.

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 23 čer 2010, 06:16
- Bydliště: Uherské Hradiště
Odpovědi: 0
outik
Mam outlandra 2007 2.0Di-D, kopeno se 122000 a ted mam 162000, zatim bez problemu, hledim na vymeny oleju a u toho i vsech filtru po 15000km a musim to zaklepat zatim zadna zavada. Motor je trochu traktorovejsi v porovnani s predchozim Toyo Avensis 2.0D4D, ale jinak pohoda, je trochu lip utlumeny jak v VW , mam to i s origo cipem (123kW/360Nm) a jezdi to pekne. Hlavne to pohodli, na muj zadek treba proti sedadlum v Touranu super, akorat bocni vedeni by mohlo byt lepsi, ale stejne to neni zavodnicka. Trochu me mrzi ze zadni sedacky nejsou vymontovat bez naradi, ale i po jen sklopeni je tam mista hromada. V teto verzi neni DPF jen pasivni katalizator. jo francouzke 2.2 je i vic zravejsi, byvali majitel si koupil pazouta a rikal ze ma tak o 1-1,5l versi spotrebu. Nejlepsi je asi ted novy MIVEC, aspon co se tyka pruznosti a hlucnosti, ale psana spotreba neni tak uplne pravda, byva vetsi.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 23 čer 2010, 06:16
- Bydliště: Uherské Hradiště
Odpovědi: 0
outlander benzin
Jo benzinovych outilu je tu prece jen min, ono 2,4l za to se plati vetsi pojistka a spotreba je taky jinde, ale co jsem slysel jezdi to pry pekne. Hm ja by sem do toho sel+predelavka na LPG a pak by to bylo super ( akorat kam dat nadrz???)