Motor 1.9D 47kW v Golfu III nebo Ventu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
47kWpowerbaby!
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 08:42

Motor 1.9D 47kW v Golfu III nebo Ventu

Příspěvek od 47kWpowerbaby! »

mám dotázek, jak se pohybuje vaše maximální a cestovní rychlost na 5ku?

Můj vůz byl vyroben jako speciální malosérie a mám podezření že tam je nějaká krátká (vodič konvojů) převodovka. Nevadí mi to, ale pro srovnání..

Díky!:-)
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

cordoba 1,9d nemnela otackomner a pri 180 uz dost rvala (noteeth)
47kWpowerbaby!
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 08:42

Příspěvek od 47kWpowerbaby! »

no, moje V max je podle mě těch 150, pak už se otáčky dostávají do uplně nezdravýho pásma
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Co jsem jezdil s GIII 1.9D, tak ztěch 180km/h to letělo, ale třeba v Toledu u 1.9TD byla maximálka někde u 170km/h, ta převodovka tam byla citelně kratší, na 5st. a rychlosti 100km/h to točilo tuším 2800ot/min
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Germi
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: ČR

Příspěvek od Germi »

Pro porovnání Felda 1.9D 47kw na 5. při 100km/h 2500ot/min (budíky)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Germi píše:Pro porovnání Felda 1.9D 47kw na 5. při 100km/h 2500ot/min (budíky)
Pozor - do Felicie 1,9D se montovaly dvě převodovky. Starší z nich byla delší, novější byla jak uvádíš.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Germi
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: ČR

Příspěvek od Germi »

fakt ? jaká byla ta druhá a nemáš hodnoty převodů ?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Germi píše:fakt ? jaká byla ta druhá a nemáš hodnoty převodů ?
Takhle z hlavy je dohromady nedám, musel bych doma hledat.

Ale lámalo se to někdy zjara 1997. Starší převodovka byla rychlejší, na 2000 rpm měla malinko přes 90 km/h, takže na stovce točila 2200 rpm.
Poté konstruktéři usoudili, že motor AEF má relativně vysoko krouťák, tak že tomu zkrátí převody a na 2000 rpm to jelo rovných 80 km/h (což odpovídá Tvým 100 km/h při 2500 rpm). A v tu ránu to nebylo ono.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
YellowAss
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:59

Příspěvek od YellowAss »

to 47kWpowerbaby!: Ahoj, přečti kód převodovky 4T, AMC APW.....DGM a budeme vědět více
Transporter
47kWpowerbaby!
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 08:42

Příspěvek od 47kWpowerbaby! »

jo, podívám se a kde ho prosím hledat? děkuju.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“