Stránka 1 z 3

Dvouhmota v kytkách???

Napsal: 21 led 2012, 15:29
od cairo1
Ahoj, mám Octavii, MR 2003, ASV ( 81 kW ), teď najeto 120 000 km, ve 110 tis. jsem nechal dělat chip u firmy http://www.poweredbytdi.cz, auto jede supr, ale teď mi na čtvrtou a pátou rychost mezi 1700-2100 otáček vybruje auto, na neutrál a tak nic nedělá...je to setrvákem??

Dík

Napsal: 21 led 2012, 16:57
od Tomas.cz
Vybruje když máš plný knedlík?

Napsal: 21 led 2012, 17:14
od bobo
vibruje při přidání plynu nebo bez ?

Napsal: 21 led 2012, 17:21
od jarda123
určite vybruje kdyz je motor v tahu to my dela taky snazím se jezdit abych to nepodtacel

Napsal: 22 led 2012, 08:29
od cairo1
jj, kluci vybruje při plném plynu na tu čtverku a pětku jak jsem psal a hlavně když jedu do kopce....

ještě jsem si vzpomněl, když jsme stáhli výkon, tak to přestalo dělat, ale po 1000 km opět znivu, automechanik říkal, že je to dvouhmota

Napsal: 22 led 2012, 08:55
od LukasPaprok
Mám stejný problém ... mám VW Golf IV 1.9TDi (ASZ) ... taky by mě zajímalo čím to je a jestli se s tím dá něco dělat.

Napsal: 22 led 2012, 10:48
od bobo
jj,tohle dělá načatej setrvák dvouhmota..

Napsal: 22 led 2012, 11:58
od mir77
Nebo je ta úprava už moc. Když jsem upravoval, tak to taky v těchhle otáčkách dělalo. Nejznatelnejší na trojku a čtyrku, na pět jen lehce. Vibrace jako by do volantu, když jsem tomu naložil z těch patnácti set. Nemusí se to líbit spojce, poloosám, prostě něčemu. Stáhni trochu na chipu a bude to ok.

Napsal: 22 led 2012, 12:36
od cosby
nebo také homokineťáky

Napsal: 22 led 2012, 14:15
od dhfool
cosby píše:nebo také homokineťáky
jj, stejně se to projevuje u aut co nemají dvouhmotu.

Napsal: 22 led 2012, 17:21
od cairo1
tak možná zkusím vyměnit tu dvouhmotu,mám už doma jednohmotu ATD + přeobložena lamela organikou...

pozná automechanik jestli je špatný ten homokinetický kloub nebo ty poloosy???

Napsal: 22 led 2012, 18:01
od mir77
Ber ale v potaz, že to nemusí být prostě špatný komponent. Jen není konstruovaný na takový výkon, případně jeho průběh. Já to projel, vibrovalo to jako prase, tak se trochu stáhlo a jezdím spokojeně rok a nikde se žádný vůle neprojevili. A to si teda jako laik myslím, že kdyby tam byly, tak za rok, kor na českých silnicích, se projevit musí ;)

Napsal: 22 led 2012, 18:57
od sharik4x4
U octávky ASV normální jev.Je tam moc naložíno dole.Do 2t otáček OI to chce přidávat míň jinak vibruje.Někdy míň znamená víc! :)

Napsal: 08 úno 2012, 17:14
od Fanyn
To samé jsem řešil u Golfa. vyměnil jsem spojku, homokineťáky,řídíci jednotku a nakonec i rychlostku. Nic nepomohlo. Když se odpojil snímač tachometru, ta to nedělalo. Nakonec to bylo vstř. čerpadlo.

Napsal: 08 úno 2012, 19:08
od jericho-3
Zajímavé, kolega tohle odstraňoval taky u Golfa, ale s automatem, vyměnil co viděl a pak rezignoval...Ale ta vibrace nebyla velká...