Stránka 1 z 2
dotaz - filtr pevnych castic
Napsal: 06 bře 2006, 15:01
od Tommy-cupra
ahoj,mam takovej blbej dotaz,kdyz tak me nekamenujte. Mam tdi 110kw a stve me jak to huli,novy tdicka maj filtr pevnych castic a diky tomu se z nich nehuli je to tak?? Dalo by se nejak udelat abych to mohl mit v leonu a diky tomu to nehulilo,nebo je to nesmysl.diky
Napsal: 06 bře 2006, 19:36
od tmracing
ked to huli skus inak stlacat plyn

inak fap tym len odrovnas a fap sa da vybrat ale domontovat pochybujem.... on ten filter potrebuje pre svoju funkcnost dost inteligencie.... fap totiz sadze pomocou dajakeho aditiva v sebe nachyta, ked rj zisti ze je tam sadzi vela, sputi rezim spalovania sadzi vo fap-e kedy dojde k tomu ze ten motor sa zacne chovat tak aby doslo k vyssiemu zahriatiu vyfukoveho potrubia (zatazenie motora, min rychlost/otacky, myslim ze aj inak zacne davkovat palivo....) a tym spaleniu sadzi.... ak tuto regeneraciu neurobis, fap sa ti o chvilu zanesie a je po nom....
Napsal: 06 bře 2006, 19:56
od Bóďa
A nebo ubrat 70PS na sériových 150PS.

Napsal: 06 bře 2006, 21:23
od maros4341
a neunika ti nahodou niekde medzi turbom a motorom v tlakovej strane nasavacieho traktu vzduch? Prejavuje sa to sicanim ked zaberie turbo. Vtedy auto strasne dymi.... Ma totiz priliz vela nameraneho vzduchu cez prietokomer a ten sa do motora nedostane, ale elektronika tam tu naftu napcha a motor potom dymi....
Inak ak to nieje nacipovane a motor je OK tak nema dovod dymit...
Napsal: 06 bře 2006, 21:47
od Tommy-cupra
asi bude vazne problem v tom ze to auto ma 200 ps

me jen zajimalo jestli se to tam neda domontovat,mam zluty auto a v lete musim jezdit kaficko jinak ho mam spinavy a to ja nerad

Napsal: 14 bře 2006, 19:30
od monty

jsi blázen,přeci když šlapu na koně,no tak hulej.nebo zkus jinej čip. Ciao
Napsal: 14 bře 2006, 20:57
od Kornout
Hoď si na to výfuk á-la DTM, vono tě to leštění přejde

Napsal: 14 bře 2006, 21:13
od mvolesko
Kornout: super foto

Napsal: 14 bře 2006, 21:17
od Jim
Kornout: tvoje kara nebo kamose?
Jinak slusny...

Napsal: 14 bře 2006, 21:20
od Kornout
To mení kára nikoho známého, to jsme fotily jednou po cestě do LBC, mám to v kategorii TUZING. Já DTM výfuky ( okapy) nemám moc v lásce, natož u nafty!

Napsal: 15 bře 2006, 15:35
od Tommy-cupra
ty vole to je husta fotka,tak takhle na tom nejsem,ale proste auto je zluty tak mi to vadi,ale brzo se to asi vyresi uplne jinak.
novej dotaz: u novyho leona 2,0 tdi 140ps neni filtr pevnych castic v zakladu,musite si ho za 16tis kc priplatit,myslite ze je potreba ho tam mit?? bude to hulit v pripade ze se to chipne,nebo uz to neni tak hrozny u tech novejch dvoulitru????????????????????????????????????
Napsal: 15 bře 2006, 15:48
od mvolesko
Tommy-cupra píše:ty vole to je husta fotka,tak takhle na tom nejsem,ale proste auto je zluty tak mi to vadi,ale brzo se to asi vyresi uplne jinak.
novej dotaz: u novyho leona 2,0 tdi 140ps neni filtr pevnych castic v zakladu,musite si ho za 16tis kc priplatit,myslite ze je potreba ho tam mit?? bude to hulit v pripade ze se to chipne,nebo uz to neni tak hrozny u tech novejch dvoulitru????????????????????????????????????
je to uplně stejný, bez FPC ti bude každej diesel hulit a přímosvtřikový ještě víc, je jedno kolik má ventilů a pod jakym tlakem to tam pere naftu a pokud to chipneš tak ještě víc
z vlastní skušenosti vim že stači se hlídat na 1. a 2. a nedávatplnej kotel, na 3. už tomu kouři ujedu a nesedá si na auto

, a to můj funcar kouří brutálně, pokut dám pár rozjezdů z pevnýho startu tak mám zadek černější než ten golf na fotce
Napsal: 15 bře 2006, 15:51
od Tommy-cupra
hm no tak se tam asi ten filtr pri objedna,ikdyz to auto bude mozna cerny tak nebude potreba,dik za odpovedi
Napsal: 18 bře 2006, 15:39
od monty

Slušná práce. no výfuky na každej pád dolu!!
Napsal: 18 bře 2006, 18:39
od lt.kubosh
Tommy-cupra píše:hm no tak se tam asi ten filtr pri objedna,ikdyz to auto bude mozna cerny tak nebude potreba,dik za odpovedi
Mas muj souhlas a sympatie. Jen vic takovych co se tyhle kouli blata letici vesmirem snazi zkurvit co nejmene.
