Stránka 1 z 1

spojkový set 240mm

Napsal: 24 úno 2007, 22:32
od bobo
zdárec,jaké máte zkušenosti u 1,9 TDi PD a jeho 240mm dvouhmotým setrváku,spojky a přítlačáku co se týká výdrže. Kolik snese koníků a Nm ?

Re: spojkový set 240mm

Napsal: 24 úno 2007, 22:47
od reesha
bobo píše:zdárec,jaké máte zkušenosti u 1,9 TDi PD a jeho 240mm dvouhmotým setrváku,spojky a přítlačáku co se týká výdrže. Kolik snese koníků a Nm ?
Okolo 380-400Nm si koleduješ, že začne klouzat velmi brzy - záleží na stylu jízdy a využívání toho kroutícího momentu.

Kamarádovi vydržela asi 4tis km při asi 420 Nm (noteeth), než začala "nová" klouzat.

Pokud chceš spolehlivé řešení, doporučuji toto: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=4379

Garance 510Nm - sintrovaná. Drahé, ale funkční ;)

Napsal: 24 úno 2007, 22:55
od Stingray
240mm tak to si na dvohmotnostom zotrvaku užasnom vynáleze technikov VW čo sa snažia dostať zo 4 valca kultivovaný zvuk a zátah ako zo 6valca. Osobne všetko nad 200Hp a už sa treba zamysliet na výmene zotrvaku za klasiku, samozrejme treba akceptovať zvýšení hluk ale zase budete potešený z lepšieho radenia.......kedže ťažký zotrvák pomaly deceleruje preradovanie musí byt pomalšie. Čo viem od svojich známych tak životnost DM zotrváka je velmi slaba a samozrejme ak sa zničí tak to je už za cenu zničenej prevodovky poprípade aj celeho motora.

Napsal: 25 úno 2007, 09:12
od bobo
[quote="Stingray"]240mm tak to si na dvohmotnostom zotrvaku užasnom vynáleze technikov VW čo sa snažia dostať zo 4 valca kultivovaný zvuk a zátah ako zo 6valca. Osobne všetko nad 200Hp a už sa treba zamysliet na výmene zotrvaku za klasiku, samozrejme treba akceptovať zvýšení hluk ale zase budete potešený z lepšieho radenia.......kedže ťažký zotrvák pomaly deceleruje preradovanie musí byt pomalšie. Čo viem od svojich známych tak životnost DM zotrváka je velmi slaba a samozrejme ak sa zničí tak to je už za cenu zničenej prevodovky poprípade aj celeho motora.[/quote]

vážně špatný setrvák může zničit motor nebo převodovku ?

Re: spojkový set 240mm

Napsal: 25 úno 2007, 09:15
od bobo
reesha píše:
bobo píše:zdárec,jaké máte zkušenosti u 1,9 TDi PD a jeho 240mm dvouhmotým setrváku,spojky a přítlačáku co se týká výdrže. Kolik snese koníků a Nm ?
Okolo 380-400Nm si koleduješ, že začne klouzat velmi brzy - záleží na stylu jízdy a využívání toho kroutícího momentu.

Kamarádovi vydržela asi 4tis km při asi 420 Nm (noteeth), než začala "nová" klouzat.

Pokud chceš spolehlivé řešení, doporučuji toto: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=4379

Garance 510Nm - sintrovaná. Drahé, ale funkční ;)

Reesha dík za nabídku, možná ji využiji brzo možná až déle, protože jsme s Andrem dávali použitý běžný origo set 240mm a jsem zvědavý, jak dlouho to po čipu od tebe vydží. Andre dával lamelu obložit. Víc se bojím toho setrváku, původní mi klepal, sice měl najeto už 150 tis, ale motor měl výkon zvýšen jen cca. o 25ps oproti sérii.

Napsal: 25 úno 2007, 11:08
od tomáš karbus
proc by mnela byt dvouhmota vynalez vw dyz dnes nacnes treba volvo nebo ford tak je maj tez

Napsal: 25 úno 2007, 11:09
od tomáš karbus
a jinak hodne zalezi na stilu jizdy muze ti odejit i pri 350 kdeyz budes prase

Napsal: 25 úno 2007, 11:56
od Huml
vážně špatný setrvák může zničit motor nebo převodovku ?
špatnej setrvák ti klidně zapálí auto a budeš rád, že zastavíš a stihneš vystoupit, jak obaly od převodovek rychle hoří. Viz. Tourany 2.0 TDI na německejch dálnicích. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=3985 proč myslíš, že jsme ho měnili? pravě proto, vadný série, setrvák se mohl roztrhnout a rozbít motor a převodovku. Je to problém hlavně setrvačníků LuK, Sachs na to netrpí.