Stránka 1 z 2

zima startovanie

Napsal: 29 led 2012, 09:51
od chatter
v novembri som kupil novu baterku, myslel som ze ta co bola v aute ze uz dosluzila aj ked mala len 2 a 1/2 roka . ale!!! teraz prituhlo zase a ked uz je viac ako -2 auto po noci stania strasne tazko pretoci, motor chyti asi na druhu otacku to je v pohodi ale baterka nevladze pretocit. s tou novou vymwenou baterky som vyhodil z auta aj zosilovac a subwoofer teraz nemam ziadny zruut v aute okrem magic car 9000c nic vsetko standart + autoradio. auto oktavia 1998 tdi arg..neviete mi poradit ako postupovat??? co by to mohlo byt ......dakujem

Napsal: 29 led 2012, 09:54
od misope
odmeraj si prud baterky v klude, odmeraj ho takziez pri starte, sprav ukostrenie a daj repasnut starter

Napsal: 29 led 2012, 09:56
od chatter
este som zabudiol dodat ze starter uz robil problemi pistal po starte, vynechaval-pretocil naprazdno sem tam

Napsal: 29 led 2012, 10:07
od janeksdi
Tak to by jsem se mrknul na startér...

Napsal: 29 led 2012, 10:30
od martinsidlo
Startér bude slabší po elektrické stránce,nemá výkon a to nikdo neumí změřit,nikdo nemá brzdu.Nejlépe koupit jiný.

Napsal: 29 led 2012, 10:40
od chatter
http://www.autodielyskoda.sk/products/s ... EUR-s-dph/ skusim objednam tento a ho tam dam je to55€ na skusku)))

Napsal: 29 led 2012, 11:25
od ROMEK
chatter píše:http://www.autodielyskoda.sk/products/s ... EUR-s-dph/ skusim objednam tento a ho tam dam je to55€ na skusku)))
.. tento štartér tam radšej nedávaj určite to bude podla ceny china videl sem jak takýto štarter zlomil v obale napul a zničil celý ozubený venec radšej ho zanes povodný na repas nech ti vymenia uhlíky a puzdra

Napsal: 29 led 2012, 11:51
od geo
ROMEK píše:
chatter píše:http://www.autodielyskoda.sk/products/s ... EUR-s-dph/ skusim objednam tento a ho tam dam je to55€ na skusku)))
.. tento štartér tam radšej nedávaj určite to bude podla ceny china videl sem jak takýto štarter zlomil v obale napul a zničil celý ozubený venec radšej ho zanes povodný na repas nech ti vymenia uhlíky a puzdra
přesně tak navíc do něj pak nic neseženeš nic nepasuje.

Napsal: 29 led 2012, 13:47
od Pája 19
Podobnej problém řešim u svýho auta. Při teplotách pod nulou těžko točí. Udělal sem startér, vyměnil baterku, přešel sem z 10W na 5W olej a furt špatný. Poslední zlepšovák je proletování kabelů a svorek od baterky ke startéru a k bloku. Před úpravou byl při startování úbytek napětí cca volt na plusovym kabelu a volt na mínusovym. Po úpravě 140mV na mínusu a 60mV na plusu. Bohužel zatím mrzne málo na otestování reálného zlepšení :) , ale 1,8V k dobru se určitě hodí.

Napsal: 29 led 2012, 17:05
od martinsidlo
Vyzkoušíš,koncem týdne bude přes -20°C.

Napsal: 29 led 2012, 17:48
od senioring1
Niekoľkokrát sa to preberalo:
1, Zmeraj odber prúdu pri vypnutých spotrebičoch a zamknutom aute. Najbežnejší problémom sú dodatočné inštalácie spotrebičov, ktoré berú prúd a ničia baterku. Prúdový odber by nemal prekročiť 20-30 mA.
2, Ak je prúdový odber väčší , nájdi spotrebič ktorý to zapríčiňuje a odpoj ho.
3, Hľadaj chybu v ukostrení a prívode k štarteru
4, Nabi baterku , skús a napíš.

Napsal: 29 led 2012, 17:57
od senioring1
To: Misope - mal by si mu ešte poradiť ako a čím má zmerať štartovací prúd a aká má byť jeho správna hodnota .

Napsal: 29 led 2012, 21:24
od milansilvia
Pája 19 píše:Podobnej problém řešim u svýho auta. Při teplotách pod nulou těžko točí. Udělal sem startér, vyměnil baterku, přešel sem z 10W na 5W olej a furt špatný. Poslední zlepšovák je proletování kabelů a svorek od baterky ke startéru a k bloku. Před úpravou byl při startování úbytek napětí cca volt na plusovym kabelu a volt na mínusovym. Po úpravě 140mV na mínusu a 60mV na plusu. Bohužel zatím mrzne málo na otestování reálného zlepšení :) , ale 1,8V k dobru se určitě hodí.
Ahoj, to je fakt dosť 1,8 V..... Aké si mal štartovacie napätie pri štarte ešte pred úpravou ? Ak by si mal čas mohol by si to prosím nafotiť ...

Napsal: 29 led 2012, 21:42
od Pája 19
To jsem ani neměřil, napětí tam je asi takový jako když začneš startovat s plně nabitou 74Ah baterkou. Zajímala mě hlavně ta ztráta na kabelech. Co by si chtěl fotit? Proletovaný očka na kabelech? Stejně jsem je hned zatáhnul do smršťovačky.

Napsal: 30 led 2012, 11:48
od primul
senioring1 píše:Niekoľkokrát sa to preberalo:
1, Zmeraj odber prúdu pri vypnutých spotrebičoch a zamknutom aute. Najbežnejší problémom sú dodatočné inštalácie spotrebičov, ktoré berú prúd a ničia baterku. Prúdový odber by nemal prekročiť 20-30 mA.
2, Ak je prúdový odber väčší , nájdi spotrebič ktorý to zapríčiňuje a odpoj ho.
3, Hľadaj chybu v ukostrení a prívode k štarteru
4, Nabi baterku , skús a napíš.
Zdravím,

jen se přidám s dotazem. Pokud odpojím baterii, abych mohl prověřit kabely, nestane nic s nastavením (např. ŘJ ?). Vím, že musím znát kód rádia, ale co ŘJ motoru, imobilizér, centrální zam. s DO? Když jsem měnil baterii, připojili mi v prodejně na kabeláž náhradní baterii, pak tu starou vyndali a dali novou. Prý mohou zlobit dojezdy oken (pokud si to dobře vzpomínám). Díky a předem omluva laika za dotaz.

Octa I, 2001, 1.9TDi, ALH, výbava elegance