Stránka 1 z 1

2,2HDi typ 4HW

Napsal: 06 úno 2012, 07:22
od Pedr
Ahoj řeším pravděpodobně potkaný motor po kontrole rozvod.řemene:enormě volný nesedí mi značka dole na setrváku u poloosy s značkou na vačce a to tak že cca o půl kola motor samozřejmě nelze nastartovat a seká se..............
Otázka zní zdali u tohoto typu dojde k ohnutí ventylů nebo se rozlomí hrníčky popř vahadla atd.
Díky za případné info od někoho kdo tot řešil...............

Napsal: 06 úno 2012, 07:52
od jericho-3
Prasknou vahadla a zavřené ventily dělají dojem komprese.Můžeš mít prasklý řemen na vačkách.....Problém je v tom, že se musí vyndat vstřiky, aby se člověk k tomu dostal..Nic neřeš a rozeber to. :)

Napsal: 06 úno 2012, 20:56
od oskar
vahadla to odnest muzou,neni to nic draheho,pokud nebudes mit praskly retez mezi vacky tak ho i tak vymen i s napinakem stoji 3 litry,prej obcas praskne,pokud to nemas v 807 tak to nejni spatna prace

Napsal: 07 úno 2012, 23:04
od toyota.kzj
Po potkání tohoto motoru vačky v ko vahadla ko zdvihatka ko pred tydnem jsem to delal. vacky 13000kc obe vahadla se prodavaji jen se zvihatkama ale ty to odserou taky takze komplet, myslim ze 450kc vahadlo se zdvihatkem ventily se neohnou protoze jsou ty vahadla udelany tak aby praskly.

Napsal: 08 úno 2012, 19:28
od jericho-3
Oscare, u toho potkaného Peugeota 807 2,2 Hdi se musela dávat údajně celá hlava, ani specialisti co přijeli s hydraulickým vytahovákem neuspěli s vyndáním trysek.. :(

Napsal: 08 úno 2012, 20:54
od oskar
pred vanoci jsem prave taky jednu delal,privezl mi to automechanik ,netroufl si na to hlavne kuli vstrikum,jde to pekne blbe

Napsal: 08 úno 2012, 22:36
od Tomas.cz
Já jsem při výměně těsnění pod hlavou na 807 2.2HDi 3 vstřikovače vyndal zpětným kladivem a na poslední navařil trubku a uthnul ho aby šlo sundat víko, potažmo hlava.

Napsal: 08 úno 2012, 22:55
od jericho-3
Přes všechny pokusy museli koupit hlavu na Aukru a sehnat všechny trysky jiné..Takže poměrně úspěšná práce.. :(