Xsara Picasso - topení???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Xsara Picasso - topení???
Mám tu Xsaru Picasso 2,0HDi s tím, že mu přestal fachčit ventilátor topení, což při současných mrazech znamená, že auto je nepoužitelné. Motorek je OK, ale nejde do něj šťáva. Bohužel při přeinstalování počítače jsem přišel o Vivid, kde byly popsány pojistky i relé. Teť mám pouze froncouský servisní manuál a to ještě tak blbě zpracovaný... no frantíci. Ví někdo, která pojistka či relé je k motoru topení? Ty pod volantem už jsem zkontroloval všechny. Nejde proud ani k předřadnému odporu. Buď bude jen pojistka nebo relé (pokud tam je) nebo bude v hajzlu to digi ovládání na palubce. Ale s tím jsem se ještě nesetkal.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
VYŘEŠENO!!!!!! Ten kutil Tim měl od spínačky udělaný tajný vypínač a tak odborně, že kontakty, kterými nadstavil přerušený kabel byly jak dva uhlíčky. Opravil jsem to a stejně to nefachčilo, ale až teť při proměření jsem zjistil, že na motor nejde kostra. Pokud ji vezmu od někud, tak motor běží, ale jen na nejvyšší rychlost tzn. mimo předřadný odpor. A právě ten je KO. Ovšem kdyby jste viděli co to je za monstrum už nikdy by jste žádnýho inžu nepozdravili. To jsou přece takový paka!!! A Frantíci tuplovaní. Ti nikdy žádný auto udělat neuměli. Objednal jsem to: BOSCH 2770Kč - paráda, ne?! A přitom by stačilo tam vrazit tři, čtyři obyčejné odpory za 8Kč. No, hold deformované mozky taky mozky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Tak s tím ,,VYŘEŠENO" jsem se ukvapil!!! Dnes mi došel ten zázrak čemuž se dá říkat předřadný odpor. vysolil jsem za to 2700 namontoval a co by jste řekli?! Ventilátor opět nejde. Kostra i do toho novýho prostě vstupuje, ale na výstupu neni. Někde tam uvnitř se prostě vypaří a já nevím kde. Může být samozřejmě vadný i nový díl - už se mi to stalo, ale to je moc velká náhoda. Zbývá ještě ten digi ovládací panel. Jinak už mě absolutně nic nenapadá. Je taky zajimavé, že najdou tím panelem ovládat ani klapky, nic. Panel svítí zobrazuje i úkony, ale nic se neděje klapky se nehýbou - absolutně je to hluché.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Tak dnes konečně můžu říct: ,,VYŘEŠENO"!!! Měl nejen vadný ten předřadný odpor, ale i ten digi ovládací panel. Nechal jsem to opravit, protože nový stojí nehorázný prachy. To všechno způsobil jeho neodborný zásah do el. instalace a navíc měl danou pojistku o 10A silnější. Ale řeknu vám, že tak složitě udělanou elektriku, jak má tenhle francouský střep jsem snad ještě nedělal. Dnes konečně vypadnul - asi se půjdu do hospody picnout. Čest práci.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW