3 válec fabia 1,4tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 07 úno 2012, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mnich

3 válec fabia 1,4tdi

Příspěvek od Jawas »

zdar chlapi chci se zeptat na vas nazor na fabia 1,4 tdi je to drzak nebo ne
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33612
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: 3 válec fabia 1,4tdi

Příspěvek od slovacek.milos »

Jawas píše:zdar chlapi chci se zeptat na vas nazor na fabia 1,4 tdi je to drzak nebo ne
fábia a 51 kW, pokued jsi klidas, nebo máš leta a stačí ti plížidlo je to držák,

pokud dojedeš každé auto a musíš ho předjet, dojíš plyn co to dá, máš hluboko do kapsy,

tak se ti to rosype ;)
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

já mám 55kw ale mám to v malém autě.. předjíždění bez problému.. a co se týče síly.. jel jsem ted s OII ..nevim kolik to mělo kw ale že by to jelo nějak o moc líp.. to se mi moc nezdálo.. spíš to táhne narozdíl od toho mého v širším spektru otáček.. no a taky je to tak skoro o tunu těžší :D.. jinak taky zaleží kde hodně jezdíte.. podle mě tyhle motory jsou spíš na okrsky než na dalnice.. na dalnici to už docela řve ..motor podle mě vydrží dost pokud tam budete lít to co tam patří a ne nějake sračky.. je to PD takže je to docela náchylne na kvalitu nafty.. mám na tom najeto 13tis a jediná porucha byla že mi začal chcat tandem. což je jak vidim dost častá porucha.. jinak si nestěžuju.. ale nevim jestli v te fabce už to nebude zdechle moc.. do te 51kw bych teda nešel určitě.. ale jak už tady bylo řečeno. tyhle motory jsou pro duchodce jako dělane :D nečekejte od toho zázraky..
polo 1.4tdi AMF
Jawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 07 úno 2012, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mnich

Příspěvek od Jawas »

honzas1 píše:já mám 55kw ale mám to v malém autě.. předjíždění bez problému.. a co se týče síly.. jel jsem ted s OII ..nevim kolik to mělo kw ale že by to jelo nějak o moc líp.. to se mi moc nezdálo.. spíš to táhne narozdíl od toho mého v širším spektru otáček.. no a taky je to tak skoro o tunu těžší :D.. jinak taky zaleží kde hodně jezdíte.. podle mě tyhle motory jsou spíš na okrsky než na dalnice.. na dalnici to už docela řve ..motor podle mě vydrží dost pokud tam budete lít to co tam patří a ne nějake sračky.. je to PD takže je to docela náchylne na kvalitu nafty.. mám na tom najeto 13tis a jediná porucha byla že mi začal chcat tandem. což je jak vidim dost častá porucha.. jinak si nestěžuju.. ale nevim jestli v te fabce už to nebude zdechle moc.. do te 51kw bych teda nešel určitě.. ale jak už tady bylo řečeno. tyhle motory jsou pro duchodce jako dělane :D nečekejte od toho zázraky..
dekuji
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Měl jsem tu na prodej FII 59KW a to jelo slušně,sice až od 2500otáček,ale jelo.Když se to moc nehoní tak to celkem drží. Už jsem vyděl 400tkm na 1,4TDI.Určitě lepší volba než 1,2 HTP,to je peklo na zemi.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

tak tak.. ty htp pěkně posrali..umístění katu, skákajíci rozvody a kdo vi co všechno.. ještě k tomu to hovno jede a ma to zvuk jak šici stroj
polo 1.4tdi AMF
boli
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 29 črc 2010, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od boli »

Mám Fabii combi, 59Kw a jsem nadmíru spokojen. 100t KM bez nejmenšího problému. A když chci, jedu za 4,5.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33612
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sharik4x4 píše:Měl jsem tu na prodej FII 59KW a to jelo slušně,sice až od 2500otáček,ale jelo.Když se to moc nehoní tak to celkem drží. Už jsem vyděl 400tkm na 1,4TDI.Určitě lepší volba než 1,2 HTP,to je peklo na zemi.
nevím v čem je HTP peklo na zemi, jede to normálně, pokud jezdí podle vyhláčky naprosto dostačující, s pravidelným servisem vše OK,

já to servisuju i v kombíku a nestěžujou si,

o peklu hovoří jen borec co honí prahu, že to prej žere snad 8,5, a jede příšerně, ale vyjet v pátek z prahy ve čtyři a být na jihu moravy za dvě hodiny na to HTP fakt není ;)
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

HTP je peklo/nejhorší tříválec co jsem vyděl/ a můžeš to vychvalovat jak chceš,za mě HTP palec dolů.

spotřeba,průběh výkon,kultivovanost,životnost-všechno špatně.
Ale co člověk tak jiný názor.Já bych to nedoporučil ani tchýni.
:D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Spectre868 »

Naháňam ju ako služobné približovadlo, teda F II Combi 59kw....motor je dosť krátkodychý v sérii, a nábeh turba je taký nemastný neslaný, ale za tie peniaze nič iné sa nedá čakať....prevody sú krátke, 130 je 3100 rpm, na diaľnici ja maximum pretrpiteľné tak do 150. Do mesta na nič, na diaľnicu pomerne tiež, človek musí byť na ňu dosť v pohode, chce to kľudný prístup. Ale napodiv moc nežerie, celoročný priemer do 5.5 v pomere 50 mesto, 50 kombinácia na dlhších trasách. Zlý je ten pazvuk motora, a pomerne vysoká stavba, vo vetre je nestabilná.

Edit: má skoro 60tkm, a mechanicky zatiaľ ok, čo majú kolegovci, tak tiež mechanicky ok, pri dvojnásobnom nájazde, a nešetria ich moc.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“