Stránka 1 z 2
Dvouhmotový setrvačník berlingo
Napsal: 14 úno 2012, 15:25
od misa.89
Umí někdo sehnat nový za rozumnou cenu? jedná se o 20HDi typ motoru RHY 66kw díky
Napsal: 14 úno 2012, 17:31
od bulhar31
Mal som berlingo s motorom RHY a bola tam jednohmota.
Napsal: 14 úno 2012, 17:52
od pavel9270
Žiadne berlingo nemá dvojhmoťák.
Napsal: 14 úno 2012, 21:02
od pavel9270
Alebo si masochista?
Ale to sa tuším ani nedá- nedovolí ti to prevodovka.

Napsal: 15 úno 2012, 09:02
od misa.89
takra ted na to taky koukám, že všechnya sady co se prodávaj maj odpruženou lamelu. Jak sem na to sakra teda přišel, že je tam dvouhmota, mám ještě jeden motor u kámoše a tam byla myslím dvouhmota, ale ten taky byl z 206
Napsal: 15 úno 2012, 12:02
od pavel9270
Ani žiadna 206-ka nemá dvojhmotu.
Napsal: 15 úno 2012, 12:24
od Pája 19
Tak a teď seš za blázna miso.89

Napsal: 15 úno 2012, 13:16
od pavel9270
Len pre vysvetlenie: dvojhmoy neboli s 66kW motormi. Iba 80kW a silnejšie, to platí pre 2,0 aj 1,6 HDi. A práve do partnera a 206 išli iba 66kW
Napsal: 15 úno 2012, 13:35
od misa.89
66kw 16HDi ve 207 dvouhmotu má 100% budu se na to muset zajet podívat....sem z toho blázen sám

Napsal: 15 úno 2012, 14:13
od pavel9270
Tak máš pravdu u 1,6 to platí iba do určitého roku. Potom ich už srali všade. Dúfajme že sa ich aspoň naučili robiť.
Napsal: 15 úno 2012, 17:09
od conti
Nedavno jsem kupoval v Peugeotu novou spojku na 307ku. V autě byla dvojhmota. Nová orig spojka už přišla jednohmota.
A mimochodem, byla v Peugeotu výrazně nejlevnější ze všech dodavatelů.
Napsal: 15 úno 2012, 18:13
od misa.89
řeším asi toto, za poslední rok a půl 3 řemenice na klice nasračku, totál se rozpadly. Napínák novej, řemenice jednou origo a jednou febi. Pří nízkých otáčkách řemenice hází, ale pamatuju si to ted jen s tou febinou, několikrát sem jí sundával a koukal, jestli jsem jí nenasadil blbě. Zejtra mi přijde ta samá, tak to vyměním a uvidím. Je s tlumičem torzních kmitů, alternátor je bez vonoběžky, kladky ok, jednu sem pro sychr vyměnil, protože bylo slyšet ložisko, servopumpa taky ok. Je pravda, že od začátku co auto máme chybí kryt tý řemenice a když se vytočí kolo, je na ní vidět, takže na ní asi lítá trocha bordelu od kola. Něměl by někdo někde ten kryt? nebo ho aspon vyfotit, já bych si něco spíchnul doma, protože o žádným vrakáči v okolí nevím. Jsem zvědavej, jestli až jí tam v pátek dám, bude taky házet...kámoš právě říkal, že to může bejt i dvouhmota která způsobuje nerovnoměrnost chodu motoru a tím házivost řemenice, samotnho mě to taky napadlo, ale ted když tam dvouhmota není

auto si na volnoběh opravdu zlehounka pohupuje, ale je to možná pocitové. Zkusím potom zvýšit volnoběžné otáčky trošku, co to udělá. S autem jezdí máme, takže spíš podtáčení, to an to má určitě taky velkej vliv.
Napsal: 15 úno 2012, 18:13
od pavel9270
Áno, na 110 koňovú RHS v prvovýrobe dávali dvojhmotu, ale ako náhradní diel si môžeš vybrať buď znova dvojhmota alebo jednohmota aj s kitom spojky. No a ten dvojhmoťák ťa vyjde drahšie ako spomínaná sada. Tie ceny sú vrtkavé, už viackrát som sa stretol s tým že origo bolo lacnejšie ako náhrada. A orio je origo- hovorte si čo chcete.
Napsal: 15 úno 2012, 18:18
od misa.89
jak říká kámoš mechanik: nekupovat auta od F, ford, fiat a fšichni francouzi
Napsal: 15 úno 2012, 18:35
od Tomas.cz
Ten boční kryt jsem jednou měnil a stál novej pětikilo.